Praktisch kado voor 21 jarige die naar het buitenland vertre

21-01-2017 00:41 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nichtje van mij wordt 21 en vertrekt kort daarna voor 4 maanden naar Kaapstad om daar stage te lopen in de toeristische sector.

Nu wil ik iets voor haar kopen waar ze tijdens de reis of gedurende haar verblijf daar, ook echt wat aan kan hebben...iets wat handig is...of gewoon leuk. Iemand een leuke suggestie?
quote:suuz393 schreef op 21 januari 2017 @ 08:18:

[...]





Want verkrachters nemen de tijd om eerst netjes een condoom om te doen?

Haha nee. De vrouw brengt deze 'condoom' bij zichzelf binnen. Aan de binnenkant van het condoom zitten kleine weerhaken. Als een man haar wil verkrachten dan komt zijn geslacht in de condoom. De weerhaken blijven eraan hangen en de man moet naar het ziekenhuis om ze te verwijderen. Hij dikke auw en jjj geen bewijsprobleem als je aangifte doet.

Heb ze zelf nog nooit gezien maar weet dat mn in Afrika een markt is voor deze condooms.
Alle reacties Link kopieren
Een crumpled map van Kaapstad. Dat zijn van die waterafstotende stadskaarten die je kunt kreuken (zeg: in je tas proppen) maar die dan toch netjes en leesbaar blijven en niet scheuren. Ik heb er zelf een en vind ze fantastisch.



http://www.cadeau.nl/crumpled-city-maps.html
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
quote:clemance schreef op 21 januari 2017 @ 04:31:

Pepperspray.Handig om mee door de douane te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 21 januari 2017 @ 07:28:

Voor Zuid Afrika: een flessenopener



Zwitsers zakmes, dan heeft ze ook meteen een mes, blikopener, kurkentrekker, priem, zaagje, vergrootglas, pincet en in sommige modellen zelfs een zaklamp en een pen.







Er is ook een usb-versie.



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Geld om daar een keer lekker uit eten te gaan of iets leuks te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Labalade schreef op 21 januari 2017 @ 09:14:

[...]



Haha nee. De vrouw brengt deze 'condoom' bij zichzelf binnen. Aan de binnenkant van het condoom zitten kleine weerhaken. Als een man haar wil verkrachten dan komt zijn geslacht in de condoom. De weerhaken blijven eraan hangen en de man moet naar het ziekenhuis om ze te verwijderen. Hij dikke auw en jjj geen bewijsprobleem als je aangifte doet.

Heb ze zelf nog nooit gezien maar weet dat mn in Afrika een markt is voor deze condooms.Aaah, slim!
Alle reacties Link kopieren
Geld!



Niks geven wat gewicht heeft. Dus geen leuke 'dagboeken' ofzo.
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:borboletas schreef op 21 januari 2017 @ 09:25:

Een crumpled map van Kaapstad. Dat zijn van die waterafstotende stadskaarten die je kunt kreuken (zeg: in je tas proppen) maar die dan toch netjes en leesbaar blijven en niet scheuren. Ik heb er zelf een en vind ze fantastisch.



http://www.cadeau.nl/crumpled-city-maps.htmlWat een leuke tip! Ik ga zelf ook eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
Een tegoedbon voor een etentje, hotelnacht of activiteit in Kaapstad.
Ik kreeg destijds een pakket met typisch Nederlands eten dat ik niet in het land waar ik heen ging, kon kopen. Er was natuurlijk wel rekening gehouden met de bagageregels.
quote:Snoesje666 schreef op 21 januari 2017 @ 09:39:

[...]





Zwitsers zakmes, dan heeft ze ook meteen een mes, blikopener, kurkentrekker, priem, zaagje, vergrootglas, pincet en in sommige modellen zelfs een zaklamp en een pen.



[afbeelding]



Er is ook een usb-versie.



[afbeelding]Dan moet ze 'm wel in haar ruimbagage stoppen. Anders is ze 'm kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:borboletas schreef op 21 januari 2017 @ 09:25:

Een crumpled map van Kaapstad. Dat zijn van die waterafstotende stadskaarten die je kunt kreuken (zeg: in je tas proppen) maar die dan toch netjes en leesbaar blijven en niet scheuren. Ik heb er zelf een en vind ze fantastisch.



http://www.cadeau.nl/crumpled-city-maps.htmlLeuk! Die ga ik onthouden .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven