Vakantie naar Turkije

03-01-2017 11:54 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die vrij onlangs naar Turkije op vakantie zijn geweest.



Wij gaan eind april naar een resort (Sentido Zeynep Resort) in de buurt van Belek (Antalya).



Ik ken een aantal mensen die onlangs in Turkije (Turkse Riviera) zijn geweest en die hebben niks van alle onrust etc. gemerkt.



Graag zou ik nog wat meer ervaringen horen.



Alvast bedankt voor jullie reacties.



Groeten, Petra
En als er nu mensen zijn die wel last van al die onrust hebben gehad, annuleer je dan? Had je toch beter kunnen informeren voor je boeking?
Nee kan goed dat je er niks van merkt .

Zat er vorig jaar tijdens de coup .

Ik ga al 25 jaar naar Turkije maar ik ga niet meer vanwege het regime .
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorig jaar augustus in Turkije geweest, is natuurlijk al een heel tijd geleden maar toen merkte ik niks van de onrust. Wel was het veel en veel rustiger dan andere jaren. Wij komen al 11 jaar iedere zomer in Turkije, maar dit jaar gaan we niet meer.



Maar veel plezier! Belek is een mooie plaats.
Alle reacties Link kopieren
In de meeste toeristische badplaatsen merk je inderdaad weinig van de onrust, wel vaak strengere controles op de luchthavens e.d.

Een risico loop je voor mijn gevoel tegenwoordig overal, dus een 100% zekerheid dat het veilig is ga je niet krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard heb ik mij daar van te voren in verdiept, Marjorette.



Wij hebben ook de optie geboekt om tot 10 dagen voor vertrek zonder opgaaf van reden om te kunnen boeken. Vandaar dat ik mij erin blijf verdiepen...



Maar aangezien ik nog geen negatieve ervaringen heb gehoord van mensen die er onlangs zijn geweest, hebben we nog niet omgeboekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wij hebben ook de optie geboekt om tot 10 dagen voor vertrek zonder opgaaf van reden om te kunnen boeken. Vandaar dat ik mij erin blijf verdiepen...



Maar aangezien ik nog geen negatieve ervaringen heb gehoord van mensen die er onlangs zijn geweest, hebben we nog niet omgeboekt.Je hebt geboekt voor eind april. Het heeft dus pas zin als je je hier eind maart opnieuw in gaat verdiepen. Hoe de situatie nu is, zegt helemaal niets over de situatie eind april.
Ik zou niet gaan:



Wij zijn in juni 2016 geweest ook in de buurt van Antalya. Ik vind dat er niets te merken was aan de onrust, alleen minder toeristen. Heerlijke vakantie gehad. Zou zeker gaan.

Wanneer ik niet zwanger was zou ik dit jaar weer zeker gaan.



Edit: toen was het kaartje ook geel.
quote:Xervy schreef op 03 januari 2017 @ 12:37:

Wij zijn in juni 2016 geweest ook in de buurt van Antalya. Ik vind dat er niets te merken was aan de onrust, alleen minder toeristen. Heerlijke vakantie gehad. Zou zeker gaan.

Wanneer ik niet zwanger was zou ik dit jaar weer zeker gaan.



Edit: toen was het kaartje ook geel.Er is sindsdien veel veranderd he politiek gezien het is een heel onrustig onstabiel land op dit moment .
Alle reacties Link kopieren
Ik zou sowieso niet naar Turkije willen maar momenteel zou ik het helemaal boycotten, wil niet dat Erdogan maar een cent aan mij zou verdienen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 03 januari 2017 @ 12:01:

Nee kan goed dat je er niks van merkt .

Zat er vorig jaar tijdens de coupe .

Ik ga al 25 jaar naar Turkije maar ik ga niet meer vanwege het regime .Als je haar maar goed zit, altijd belangrijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Pretzel66 schreef op 03 januari 2017 @ 12:42:

[...]



Er is sindsdien veel veranderd he politiek gezien het is een heel onrustig onstabiel land op dit moment .Nou niet veel erger dan een half jaar geleden. Ik zou zo weer gaan, als het mogelijk was.
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2017 @ 13:22:

[...]





Als je haar maar goed zit, altijd belangrijk!



Hahaha



Daar hebben ze trouwens veel kappers... Dus dus met die coupe komt het goed.
Alle reacties Link kopieren
Vriendinnen die daar zitten merken helemaal niks.. genieten lekker van hun verblijf.



Ikzelf ben vorig jaar in belek geweest, was in juni.

Ga dit jaar weer naar Turkije, ik weet alleen nog niet waar. Denk dat het weer antalya Lara wordt, mooie resorts.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ons ook aan het verdiepen in de vakantie naar Turkije. Side of Belek wordt het wrs. Om niet te gaan vanwege terreur etc heb ik van me afgezet aangezien het in Duitsland ook al voorkomt. Badplaatsen in Turkije en Egypte worden wel goed in de gate gehouden.
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2017 @ 13:22:

[...]





Als je haar maar goed zit, altijd belangrijk!Coup uiteraard
Alle reacties Link kopieren
Wij, wij hebben nergens last van gehad en een geweldige vakantie doorgebracht
Girls compete with each other, women empower one another
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan ook gewoon, dit jaar gaan wij wat eerder, normaal gaan wij in juli en nu in mei. Ik hoop dat het weer meezit.
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard merk je er niets van....... Totdat er ineens vanuit het niets een aanslag wordt gepleegd. Ik zou met geld toe nog niet gaan.
quote:missdory schreef op 24 januari 2017 @ 16:13:

Uiteraard merk je er niets van....... Totdat er ineens vanuit het niets een aanslag wordt gepleegd. Ik zou met geld toe nog niet gaan.Dit. Beetje raar ook dat je dit op een forum vraagt en niet op de site van Buitelandse zaken kijkt. Dat kaartje wat hierboven gepost is, is dus actueel, ik zou absoluut niet gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven