Sprsme, ervaringen?

30-05-2016 15:59 44 berichten
Heeft iemand weleens een weekend weg, roadtrip of vakantie geboekt via deze formule?



Principe is dat je aangeeft hoe ver je ongeveer wilt, of je met auto of vliegtuig wilt en hoeveel nachten en zij zoeken dan een bestemming. Die krijg je pas onderweg, dus je weet niet echt waar je heen gaat.



Ik wilde in het najaar een roadtrip gaan boeken, wil tot max 300 km rijden, maar ik ben gewoon benieuwd naar of er meer mensen zijn die dat gedaan hebben, of bijv een stedentrip per vliegtuig.



Mij lijkt het wel leuk maar het risico is dat je op 'net niet' plekken komt met 'net niet' hotels enzo.



Dus vandaar dat ik graag jullie ervaringen graag hoor
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me een heel leuk idee! Een vriendin van dochter kwam in Praag uit. Ze was erg enthousiast.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken meerdere mensen die met Srprs me zijn gegaan, en ze vonden het allemaal te gek! Bestemmingen die je zelf misschien niet gelijk zou uitkiezen, maar daarom onverwacht toch wel erg leuk!
quote:emmylou schreef op 30 mei 2016 @ 23:51:

Ik zou dat echt niet willen als totale controlfreak zijnde Het lijkt mij dus aan de ene kant ook heel tof, maar aan de andere kant kan ik me er niet toe zetten om zoiets als dit te doen. Ook puur omdat ik altijd alles zelf wil regelen om te weten waar ik aan toe ben. Maar stiekem wil ik het wel.
Op die facebook groep worden er trouwens alleen maar bestemmingen onthuld, zowat iedereen doet het. Dus dat is wel een beetje krom.
Ikzelf niet, mijn nichtje daarintegen is er verslaafd aan. Zij gaat voor de 6e keer als ik goed geteld heb.



Wel altijd naar leuke plekken maar in het b of c klassement qua populariteit. Goede hotel ervaringen maar je moet je met zoiets niet instellen op een luxe all inclusive maar in het avontuurlijke: Als ik in een veilige buurt een warme en schone kamer heb met fatsoenlijk eten ben ik al tevreden.
quote:GFH schreef op 31 mei 2016 @ 13:57:

1x via sprme op citytrip geweest. Super goed geregeld! Leuke stad, goed hotel (inclusief ontbijt), goede vluchttijden. Ik vond het echt een aanrader en ga zeker weer eens een tripje bij ze boeken. Oh, en ik ben van nature een controlfreak maar het een keer helemaal loslaten vond ik heel prettig eigenlijk.Het kan inderdaad erg verfrissend werken. Met vakanties vind ik het ook heel leuk om 1 dag van te voren een ticket te boeken en te vertrekken en zien waar het leven me brengt. In het dagelijks leven ben ik het tegenovergestelde.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een broke reis geboekt met een vriendin voor drie dagen. De aankomst en vertrektijden zijn echt heel kut dan, we hadden eigenlijk maar een dag.

Maar we gingen wel naar Ibiza! Dat hadden we nooit verwacht.

Een locatie die ik zelf niet snel zou uitkiezen.

Wat wel een flinke tegenvaller was, is dat het geen hoogseizoen was en er waren dus 0 feesten en bijna geen enkele horecagelegenheid was open. En ja wat doe je dan? Zelfs het strand waren ze nog mee bezig met omploegen.

Had liever naar een stad gegaan zoals Dublin, Praag of Boedapest.

Aangezien er helemaal geen ov was vanaf het vliegveld heeft srprsme geregeld dat we de taxikosten bij hen konden declareren, dat was wel netjes.

Ik weet niet of ik snel nog een trip via dit bureau zou zoeken.

Maar de spanning vooraf is wel echt heel leuk!
Blijdoener, als je graag dergelijke bestemmingen hebt dan kun je best sprsme doen, mijn nichtje is naar deze bestemmingen geweest. Maar het is wel in een rustiger seizoen maar ze heeft er wel altijd veel vermaak gehad.
Kan je ook bepaalde (dieet)wensen aangeven, zoals dat er wel glutenvrij eten beschikbaar moet zijn? Wel handig als het ontbijt inbegrepen zit
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 01 juni 2016 @ 18:14:

Blijdoener, als je graag dergelijke bestemmingen hebt dan kun je best sprsme doen, mijn nichtje is naar deze bestemmingen geweest. Maar het is wel in een rustiger seizoen maar ze heeft er wel altijd veel vermaak gehad.

Klopt, daarom had ik juist geboekt. Vond het juist jammer dat ik naar Ibiza ging en niet naar zo'n stad.

Maar nu klink ik wel heel erg als een zeur, heb het best naar mijn zin gehad.

Toch zou ik zo'n broke reis niet snel weer doen.
quote:Blijdoener schreef op 01 juni 2016 @ 20:04:

[...]



Klopt, daarom had ik juist geboekt. Vond het juist jammer dat ik naar Ibiza ging en niet naar zo'n stad.

Maar nu klink ik wel heel erg als een zeur, heb het best naar mijn zin gehad.

Toch zou ik zo'n broke reis niet snel weer doen.Oh sorry, ik had je verkeerd begrepen. Ik dacht dat broke een reisorganisatie was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 01 juni 2016 @ 20:10:

[...]





Oh sorry, ik had je verkeerd begrepen. Ik dacht dat broke een reisorganisatie was.

Ah nee, misschien had ik dat er even bij moeten zetten, sorry.

Broke is een thema die je kunt kiezen.

Het is goedkoop, maar slechte vliegtijden. En in mijn geval waren die helaas heel slecht.

Bij City Tripping (een ander thema) heb je wel goede vliegtijden.
quote:emmylou schreef op 30 mei 2016 @ 23:51:

Ik zou dat echt niet willen als totale controlfreak zijnde Ben ik normaal ook, maar wat kan je gebeuren? In het ergste geval zit je in een saaie stad, dan is een weekend in bed met een fles champagne altijd nog een optie
Alle reacties Link kopieren
Ik moet halverwege de ochtend op het vliegveld zijn en ben rond etenstijd weer terug. Geen idee hoelang ik moet vliegen maar valt mij alles mee.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand nog een kortingscode? Ik wil voor juni een tripje boeken.
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Alle reacties Link kopieren
quote:Muze84 schreef op 20 januari 2017 @ 07:00:

Heeft iemand nog een kortingscode? Ik wil voor juni een tripje boeken. Als je me je mail in een privé bericht stuur kan ik je er begin van de middag een toe sturen via srprs.me
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem010920161731 schreef op 01 juni 2016 @ 18:03:

Op die facebook groep worden er trouwens alleen maar bestemmingen onthuld, zowat iedereen doet het. Dus dat is wel een beetje krom.Dit vind ik ook wel erg jammer, wat mij ook opvalt is dat het voornamelijk broke en citytrip mensen zijn die dat doen. Ken veel mensen die helemaal niet posten en naar bijzondere bestemmingen gaan die je daar niet zo vaak ziet.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er nog iemand een kortingscode? Ik wil ook gaan boeken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bouktim schreef op 02 mei 2017 @ 21:08:

Heeft er nog iemand een kortingscode? Ik wil ook gaan boeken! Ik heb nog wel, kan hem alleen sturen als je je mail aders in een privé bericht stuurt. De code is dan nadat je hem hebt ontvangen 30 dagen geldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven