Entertainment alle pijlers

Ik Vertrek, deel 2!

17-08-2015 10:00 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder... Het oude topic zat vol!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 22 januari 2017 @ 17:37:

Ik snapte het niet helemaal met dat Italiaans spreken. Het leek alsof de moeder het wel kon, want er kwam af en toe een goed woordje uit (op de markt bijvoorbeeld).

Ik vind het altijd vreemd dat mensen emigreren en de taal niet spreken.Die kinderen deden het geweldig op school.Gymnasium, wiskunde alles in het Italiaans..Die moeder heb ik alleen pruimen zien kopen en dat ging niet vlekkeloos.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Pretzel66 schreef op 22 januari 2017 @ 17:17:

Jee dat is erg , vind de omschrijving met volle snelheid tegen een boom wel een beetje suggestief over komen.Vind je? Zou er niet direct iets bij denken als ik dit zo lees.
quote:Eindeloos schreef op 22 januari 2017 @ 17:39:

[...]



Die kinderen deden het geweldig op school.Gymnasium, wiskunde alles in het Italiaans..Die moeder heb ik alleen pruimen zien kopen en dat ging niet vlekkeloos.Ah ok. Het leek alsof ze best een woordje kon, maar liever Engels (wat ook echt niet al te best was) praatten. Die kinderen deden het echt super!
@Elfje, er werden wel meer dingen niet helemaal duidelijk in die aflevering. Aan het begin, toen het misging met die bankgarantie, deden ze alles in het Engels. En die scène op de markt, allereerst was zij daar toen al een hele tijd en ten tweede kun je groente en fruit bestellen op de markt al met een heel basaal taalniveau.
quote:Pretzel66 schreef op 22 januari 2017 @ 17:17:

Jee dat is erg , vind de omschrijving met volle snelheid tegen een boom wel een beetje suggestief over komen.Ik had dezelfde reactie. Maar misschien hebben ze het zo opgeschreven voor het dramatische effect. 'Kreeg een dodelijk verkeersongeluk' klinkt toch net iets minder heftig.
quote:Fossa schreef op 22 januari 2017 @ 18:37:

@Elfje, er werden wel meer dingen niet helemaal duidelijk in die aflevering. Aan het begin, toen het misging met die bankgarantie, deden ze alles in het Engels. En die scène op de markt, allereerst was zij daar toen al een hele tijd en ten tweede kun je groente en fruit bestellen op de markt al met een heel basaal taalniveau.

Ja, dat bedacht ik me idd net ook. Ik sprak eerst ook geen Engels, alleen wat ik op school had geleerd. Maar toen ik vaker in Amerika kwam leerde ik ook steeds beter Engels.



Ik vond het een beetje een gekke aflevering.
quote:Pikkie22 schreef op 22 januari 2017 @ 17:11:

Aanstaande vrijdag:



ollow up: hoe gaat het nu met de familie Vlasma, zij vertrokken in 2013 naar Spanje om een fietsverhuurbedrijf te beginnen.



Frans (48), Marcha (41) en de kinderen Kenny (11), Amy (10) en Megan (7) vertrokken in 2013 naar het Spaanse Ayamonte om daar een fietsenverhuurbedrijf te beginnen.



Ze konden de eindjes maar nauwelijks aan elkaar knopen. Met een hoop humor en inventiviteit lukte het ze uiteindelijk toch om van ‘Bicilandia’ een succes te maken. ‘Hier wil ik oud worden’, zei Frans tot besluit. Het loopt anders.



In januari 2016 rijdt Frans met volle snelheid tegen een boom. Hij is op slag dood. Voor Marcha en de kinderen breekt een moeilijke tijd aan. Hoe moeten ze verder zonder hun partner en stiefvader? Eén ding is zeker: terug naar Nederland gaan ze niet, want in Spanje zijn ze thuis.



[img]http://www.avrotros.nl/fileadmin/redact ... a-2013.jpg[/img]Op hun eigen Facebook pagina staat dat hij met auto ongeluk is omgekomen.
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand mee?
Ik moet helemaal niks!
Ja
Alle reacties Link kopieren
Ik moet helemaal niks!
Wat praten zij plat.
Alle reacties Link kopieren
Wat sneu die man zo alleen..zou ie zn kinderen nog wel eens zien? En woont hij nou in NL of FR?
Alle reacties Link kopieren
Geen groot drama deze keer. Sneu dat ze gescheiden zijn, dat wel.
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Wordt meteen beantwoord :')

Dan snap ik die shots in Winkel niet maargoed
Alle reacties Link kopieren
quote:R-Woman schreef op 27 januari 2017 @ 21:47:

Wat sneu die man zo alleen..zou ie zn kinderen nog wel eens zien? En woont hij nou in NL of FR?Hoezo, zo alleen?
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicky_L schreef op 27 januari 2017 @ 21:48:

[...]



Hoezo, zo alleen? Ik zie nu pas zn cavia ja ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:R-Woman schreef op 27 januari 2017 @ 21:51:

[...]



Ik zie nu pas zn cavia ja ;)Ik bedoel maar!
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Wow, die bar! Mooi gedaan.
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Kende deze beide afleverigen trouwens niet.



Niet echt mooie ongeving daar in spanje of lijkt dat maar zo?
Alle reacties Link kopieren
Ach getver, wat sneu.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Idd

Wat komt zij leuk over trouwens, zelfs nu nog
Alle reacties Link kopieren
quote:R-Woman schreef op 27 januari 2017 @ 21:56:

Kende deze beide afleverigen trouwens niet.



Niet echt mooie ongeving daar in spanje of lijkt dat maar zo?Is wel leuk hoor. Mooie stranden, dicht bij Portugal en Sevilla.
Alle reacties Link kopieren
Stoer mens.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Arme mensen
Alle reacties Link kopieren
Daadkrachtig hoor.
Hatsjikideee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven