Beton cire

21-01-2017 21:39 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Heeft er iemand ervaring met beton cire in de badkamer? Is het echt vochtbestendig en ziet het er na 5 of 10 jaar nog ok uit?
Ik wilde het maar het werd me door onze aannemer afgeraden ivm onderhoud en dat het na verloop van een paar jaar toch lelijk wordt (vocht etc)



Nu nemen we grote beton look tegels
Geen ervaring. Ik vind het wel érg mooi maar als het idd lelijk wordt zou ik er niet aan beginnen. Het is ook niet zo goedkoop dat je het over een paar jaar even opnieuw laat doen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een andere variant. Dit vanwege de hogere kosten van tadelakt en beton ciré en de aanzienlijke hoeveelheid onderhoud die je er aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het. Super mooi maar geen aanrader. Onderhoud is niet makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben voor pandomo gekozen. Ook zeer geschikt voor vochtige ruimtes en makkelijk te onderhouden. Afnemen met een vochtige doek, eens in de zoveel tijd.

Goedkoper dan beton cire.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Wij overwegen het ook maar wat is er dan niet makkelijk aan het onderhoud van beton cire?

Heb een paar staaltjes aangevraagd en een brochure maar zie geen specifieke onderhoudsadviezen erin staan.

Iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
Ons werd het ook afgeraden door de aannemer. Mijn aanrechtbak en keukenblad is wel van beton ciré. Als ik kijk hoe mijn wasbak er nu uitziet ben ik blij dat ik de keuze heb gemaakt om gewoon tegels te nemen in de douche. Betonlook tegels zijn goedkoper en het onderhoud is veel makkelijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven