Welke luiers

20-01-2017 13:10 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af wat julli nou goede luiers vinden en niet duur.

Zelf gebruiken wij de luiers van de kruidvat, en daar zijn we zeer tevreden over, maar ik vraag me wel eens af of het eventueel ook beter en goedkoper kan.



Wat zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Hier fan van de pampers baby dry. Veel enthousiaste verhalen gehoord inderdaad over Kruidvat, maar vond ze zelf echt niet fijn eigenlijk....
Alle reacties Link kopieren
Eerst had ik altijd kruidvat, altijd tevreden over geweest! Vanaf maatje 3 heb je bij de Lidl echt goede luiers! Ik vind deze nu fijner dan kruidvat, ze zijn wat hoger/ruimer en zelfs goedkoper. Pampers vind ik super duur en echt niet beter, we hebben een periode gehad dat zoon s ochtends steeds nat wakker werd. Ik heb toen speciaal pampers baby dry gekocht, nou even nat als lidl en kruidvat luiers... de oplossing was om hem gewoon minder melk voor het slapen gaan te geven.

Bumblies zijn ook fijn, regelmatig zijn die bij de Deen in de aanbieding 1+1 gratis, dus dan sla ik altijd weer even in!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond aldo altijd erg fijn vanaf de groter maten. Bij kleinere maten pampers.
Alle reacties Link kopieren
Ik had eerst babydry, maar vanaf mt 4 ging hij opeens een paar x doorlekken, toen overgestapt naar pampers active fit, sindsdien droog. Koop ze altijd in de aanbieding. Maar ik denk wel dat als kruidvat een aanbieding heeft die goedkoper blijven.



Op het kdv gebruikten ze ook kruidvat, maar vond het materiaal niet zo fijn aanvoelen. Nu bij de gastouder gewoon zn eigen pampers. Ik zweer bij active fit! Goede pasvorm voor mn zoon zn smalle lijf, maar wel heel goed voor een bewegelijk mannetje
Alle reacties Link kopieren
Ah en jumbo eigen merk
Alle reacties Link kopieren
Voorheen pampers luierbroekjes, maar daar is pas iets aan veranderd (absorptiestuk is smaller) sindsdien lekte ze elke nacht door. Nu kruidvat
Ik vind alles prima. Kruidvat, pampers, etos, AH, bumblies, lidl, aldi. Nooit lekkerij of irritatie. Gewoon de goede maat en goed omdoen (randjes naar buiten vouwen!).

Misschien heb ik makkelijke luierkinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:RegretteRien schreef op 20 januari 2017 @ 13:48:

Kruidvat. Met als bijkomend voordeel dat die vanaf 50 euro gratis bezorgen. Dus geen gezeul met kind en bergen luiers, maar thuisgebracht. Als het zo uitkomt gelijk zo'n 10 liter fles wasmiddel erbij.Dit doe ik ook
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-03-2018 23:21
Reden: spam
97.63% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven