nieuwe mensen ontmoeten Deventer

01-01-2017 18:27 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
hee allemaal!



ik ben Larissa,21 jaar en woon zelf in de omgeving holten-deventer.

ik heb vanwege omstandigheden geen vrienden/vriendinnen in mijn eigen omgeving

en dat mis ik toch best wel,dus vandaar dit Topic

ik zoek iemand die ook open staat voor vriendschap,en om leuke dingen mee te doen.

het liefst iemand uit de zelfde omgeving als ik



xx Larissa.
Alle reacties Link kopieren
Beste Larissa,

Ik heb je artikel op msn gelezen, en het heeft best wel wat indruk op mij gemaakt.

Om te beginnen zal ik mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben Age 19 jaar oud en ik woon in Nijmegen. Ik ben slechtziend en heb ruim 14 jaar op speciaal onderwijs gezeten.

Ook ik heb haast geen vrienden, slechts een beste vriendin.

Ik zou het erg leuk vinden om met je in contact te komen.



Groet,



Age
Alle reacties Link kopieren
Idee misschien om je facebook op volgen te zetten.



Ben benieuwd wat je zoals gedaan hebt in de richting van hobbies.

Ik ben zelf in de 30 en begin me nu pas te ontwikkelen opdat gebied en door mijn leeftijd word het nog moeilijker.



Ik wordt nu soms wel moe van die eenzaamheid als wel iets leuks heb gedaan. Dat ben ik in het moment erg blij en soms kan ik dat moeilijk loslaten. Komt omdat het allemaal te tijdelijk is, wil dan alleen meer (en door me leeftijd sneller) en lukt doorpakken niet. Vaak is het te veel gevraagd als ik vraag om me in de goede richting te duwen.
Alle reacties Link kopieren
Hey hey,



Ik ben Jeffrey, 25 jaar, uit Apeldoorn en kwam eigenlijk je advertentie tegen doormiddel van rtl nieuws.

Ik zit eigenlijk helemaal niet in hetzelfde bootje, ik ben volledig gezond, met uitzondering van wat kilotjes teveel maar daar valt aan te werken haha, heb een gering aantal vrienden die ik eigenlijk zelden zie of spreek. Zo nu en dan appen en 2-3 maar in het jaar wat afspreken. En eigenlijk vind ik dat ook wel best zo, ik hoef niet altijd mensen om mij heen te hebben, en toch snak ik soms naar wat meer sociaal contact met mensen, of dit nou doormiddel van een beetje appen of wat chatten of een drankje in de kroeg is.



Nou goed, genoeg gemekker, mocht je een keertje willen chatten (skype/discord/email/app/noemhetmaarop) dan hoor ik het graag!



Groetjes, Jeff.
Hakuna Matata?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa ik heb het zelfde probleem nog steeds een een beetje snapte bijna de betekenis van vriendschap niet meer dus ik zou graag contact met je willen leggen en woon opzich wel in de buurt



Hoop snel iets van je te horen

Groetjes stephan
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa.

Zullen we een keertje afspreken misschien eerst even appen of chatten

Hoor graag van je want dit verdient niemand om geen vrienden te hebben

X GR Danny
Alle reacties Link kopieren
Heey Larrisa,



Ik zal me even voorstellen.

Ik ben Jordy en kom uit dronten flevoploder bij Walibi.

Ik vindt het heel er leuk om te reizen met de trein bis etc. En ik hebbeerder gweoon in voorst tussen zutphen en Apeldoorn.

Ben 22 lentes jong heb zelf ook een achterstand.

Dat komt ook door zuirstof gebrek tijdens mn geboorten.

Ben namelijk met 17 weken geboren dus heel vroeg.

Ik woon onder triade een woonvorm voor mwnsen met een licht beperking.

Heb zelf ook nog een huisdier een poes genaamd Moppie echt een schatje trouwens.



Ik heb dit bericht van je op facebook gezien en dacht ik reageer gelijk.

Want ik voel presies het zelfde hen heb maar 1 vriend(in) hier in de buurt.



Groetjes

Jordy weerwag
leef de dag van vandaag want morgen kan wel eens waar morgen niet meer zijn!
Alle reacties Link kopieren
haihai,

ik kom uit deventer???? je kan me altijd een x een bericht sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook heel veel herkenning, ik ben zelf op jonge leeftijd ernstig ziek geweest met als gevolg een tijdje in coma gelegen en dat heeft schade toegebracht aan mijn hersenen.



Over het algemeen merk je daar niet heel van maar ik ben moeilijk leerbaar, heb een waardeloos geheugen en concentratie vermogen.



Ik woon niet bepaald in de buurt van Holten, ik woon zelf in Gorinchem maar ik wel toegang tot een auto, maar ik zou ook al lang blij zijn internet contact
Alle reacties Link kopieren
bedankt allemaal voor de reactie's/berichten,dat doet me goed



@OneindigVerdriet jij ook bedankt,waar heb je me trouwens gezien?
Alle reacties Link kopieren
hallo larissa ik zag je verhaal ik vind het dapper dat je er zo eerlijk voor uit komt

ik zelf heb het zelfde probleem met sociale concacten

is het mogelijk met je in concact te komen
Alle reacties Link kopieren
Hallo larissa !



Ik ben kevin en kom nou niet bepaald uit de buurt, maar het bericht op RTL nieuws heeft me toch goed geraakt, want ik was zelf eerst ook altijd eenzaam.

Ik heb je op FB een bericht gestuurd.

Mocht je willen praten, gewoon gezellig, of iemand nodig als luisterend oor, je kan altijd bij me terecht !
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb jouw verhaal gelezen. Ik heb ook geen vrienden. Mijn situatie is anders en ik woon totaal niet om de hoek. Toch wilde ik even zeggen dat je niet de enige bent!
Alle reacties Link kopieren
He Larissa,



Het zal je vast niet verbazen, maar ook ik heb je bericht op rtl nieuws gezien. Ik kamp met dezelfde eenzaamheid. Er zijn wel mensen op mijn studie waar ik mee om ga, maar buiten school.. nehh en daarnaast omring ik mij ook door dieren . Ik ben 19 jaar, woon dicht bij Den Haag en eh verder weet ik niet echt wat je nog meer zou willen weten haha. Als je wil mag je me altijd een berichtje sturen c:

Oh, trouwens ik ben nogal gay, ik dacht ik vermeld het nog even



xo
Alle reacties Link kopieren
hallo oneindigverdriet!



wat jammer dat je me nooit hebt aangesproken

waar kwam je me tegen?
Alle reacties Link kopieren
hallo larissa
Alle reacties Link kopieren
hallo oneindig verdriet,

ik kom niet vaak in deventer,maar nu ben ik toch wel nieuwschierig geworden

zou je me willen toevoegen op facebook?



gr larissa
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa,



Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik had je berichtje op Facebook gezien.



Ik ben Iris, 26 en ik woon in Deventer, best in de buurt dus. Ik heb een lichamelijke beperking en zit eigenlijk de hele dag thuis. Als je een keertje ergens thee wilt drinken lijkt me dat heel gezellig:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa,



Had een oproepje van jou gezien via de tubantie krant had ik op gereageerd nu kom ik het per toeval ook hier op viva tegen



Ik ben woonachtig in overdinkel maar kan verplaatsen doormiddel van bus trein of scooter.. ben 25 en ook totaal geen vrienden in de buurt..



Ben nog altijd van mening dat er meer gekeken moet worden naar de omgang in mensen er blijken zoveel mensen te zijn die geen vrienden hebben en eenzaamheid onder is zo jammer en zie het aan mezelf word echt zn huismus die weekends nooit leuke dingen kan doen omdat er geen vriendinnen zijn



Ik hou van shoppen thee drinken high tea schaatsen en zoveel dingen meer
Geeft geen voor oordeel over mensen die je niet kent
Alle reacties Link kopieren
Up
Alle reacties Link kopieren
Je mag altijd contact met me leggen richelle91

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven