Het grote speelgoedtopic 2017

09-08-2016 08:41 3001 berichten
De zomervakanties zijn nog in volle gang.

Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.



Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.



Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.



Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.



Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.



Wees welkom!
quote:-Belle- schreef op 22 januari 2017 @ 09:03:

Iemand enig idee waar ik een niet al te duur kaphoofd (met make-up) kan vinden? Ik vind ze alleen van 30 euro of meer (en 1 van 11 euro bij intertoys, maar die heeft slechte recensies). Zo rond de 15-20 euro zou ik mooi vinden.Is dit wat?

https://www.dobeno.nl/cat ... jZDbsqCAj1j69YBoCFOjw_wcB
quote:-Belle- schreef op 22 januari 2017 @ 09:03:

Iemand enig idee waar ik een niet al te duur kaphoofd (met make-up) kan vinden? Ik vind ze alleen van 30 euro of meer (en 1 van 11 euro bij intertoys, maar die heeft slechte recensies). Zo rond de 15-20 euro zou ik mooi vinden.Bij Lobbes ook niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:sarana schreef op 23 januari 2017 @ 08:38:

Bedankt voor de reacties! Vriendin houd niet van gepersonaliseerde dingen en vrij veel van de suggesties hebben ze al (tommy eieren, tent, houten trein, geluidenboek, theeservies, keukentje).Ook heel leuk: een dvd van Lotte en Max. Zeer grote hit bij mijn kinderen (veel meer naar gekeken dan naar alle andere dvd's die we hebben) en al leuk en begrijpelijk voor een kindje van 1. En daarbij ook nog heel goed voor de taalontwikkeling.
Alle reacties Link kopieren
quote:nicole123 schreef op 23 januari 2017 @ 19:58:

[...]





Ook heel leuk: een dvd van Lotte en Max. Zeer grote hit bij mijn kinderen (veel meer naar gekeken dan naar alle andere dvd's die we hebben) en al leuk en begrijpelijk voor een kindje van 1. En daarbij ook nog heel goed voor de taalontwikkeling.O is dat die met babygebaren? Ik ga er even naar kijken. Fijne tip !
quote:-Belle- schreef op 22 januari 2017 @ 09:03:

Iemand enig idee waar ik een niet al te duur kaphoofd (met make-up) kan vinden? Ik vind ze alleen van 30 euro of meer (en 1 van 11 euro bij intertoys, maar die heeft slechte recensies). Zo rond de 15-20 euro zou ik mooi vinden.Bij de Trekpleister staat er 1 in het krantje voor 6.99. Geen idee van de kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
quote:smart79 schreef op 24 januari 2017 @ 14:49:

[...]





Bij de Trekpleister staat er 1 in het krantje voor 6.99. Geen idee van de kwaliteit.Dank je! Ik heb er ook 1 gevonden bij blokker voor €11,-! Heb die nu op het lijstje gezet voor haar verjaardag
quote:-Belle- schreef op 24 januari 2017 @ 16:51:

[...]



Dank je! Ik heb er ook 1 gevonden bij blokker voor €11,-! Heb die nu op het lijstje gezet voor haar verjaardag Die in het krantje?! Dat wilde ik hier net neerzetten. Great minds...
Alle reacties Link kopieren
quote:smart79 schreef op 24 januari 2017 @ 18:12:

[...]





Die in het krantje?! Dat wilde ik hier net neerzetten. Great minds...

Ja €10,- zelfs zie ik!



Iemand hier nog ideeën voor badspeelgoed voor een 5-jarige. We bedenken ons net dat dat weleens vervangen mag worden. Ze heeft nu nog steeds zo'n vormenstoof boot, een piratenboot die water kan spuiten enz en zo'n bal van fisher price met een badeendje erin. Beetje kinderachtig inmiddels en al 3 jaar hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
Zoon is 14 jaar.

Stapelbekertjes in bad zijn heerlijk therapeutisch.

Gewoon steeds overgieten, daar ontspant hij enorm van.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 24 januari 2017 @ 19:03:

[...]



Iemand hier nog ideeën voor badspeelgoed voor een 5-jarige. We bedenken ons net dat dat weleens vervangen mag worden. Ze heeft nu nog steeds zo'n vormenstoof boot, een piratenboot die water kan spuiten enz en zo'n bal van fisher price met een badeendje erin. Beetje kinderachtig inmiddels en al 3 jaar hetzelfde



Badspeelgoed vind ik ook altijd zo lastig. Wij hebben wat jij ook hebt, maar daar wordt eigenlijk weinig mee gespeeld. We hebben verder nog een kannetje met vergiet en trechter maar ook dat is niet populair.

Wat hier wel geliefd is, is een pop en zeemeerminbarbie. Dus niet speciaal badspeelgoed. Ook playmobiel heeft leuke boten (reddingsboot, expeditieboot, politieboot).



Verder vond ze badkrijt erg leuk, maar ik niet zo
Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 24 januari 2017 @ 19:03:

[...]



Ja €10,- zelfs zie ik!



Iemand hier nog ideeën voor badspeelgoed voor een 5-jarige. We bedenken ons net dat dat weleens vervangen mag worden. Ze heeft nu nog steeds zo'n vormenstoof boot, een piratenboot die water kan spuiten enz en zo'n bal van fisher price met een badeendje erin. Beetje kinderachtig inmiddels en al 3 jaar hetzelfde Wij hebben een aquaplay koffer (dus niet de baan uit een heleboel losse delen) waar ze ook mee in de douche spelen. Groot succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 24 januari 2017 @ 19:03:

[...]



Ja €10,- zelfs zie ik!



Iemand hier nog ideeën voor badspeelgoed voor een 5-jarige. We bedenken ons net dat dat weleens vervangen mag worden. Ze heeft nu nog steeds zo'n vormenstoof boot, een piratenboot die water kan spuiten enz en zo'n bal van fisher price met een badeendje erin. Beetje kinderachtig inmiddels en al 3 jaar hetzelfde Plastic bekers en lege flessen shampoo en ander badspul, mijn zoon kan zich er nog steeds eindeloos mee vermaken. Boot van playmobil heeft hij ook, maar is minder populair.
Alle reacties Link kopieren
Bad verf van Hema?
Alle reacties Link kopieren
Verf en kleurtjes enz vind ik niet zo fijn. Geeft zo'n zooi in je bad

Een Barbie kan ik wel eens voor kijken! Die had ik vroeger ook! Die ligt trouwens misschien nog wel op zolder bedenk ik me nu...
Toen wij nog een bibabad hadden waren hier die foam dingen die je op de muur kan plakken favoriet.



Smartje staat tegenwoordig onder de douche vaak te 'bowlen', dan zet je alle flessen in een rij en kegelt ze met een badeend om ver.
Alle reacties Link kopieren
Haha! Bowlen dat zal dochter hier ook wel leuk vinden!
Wat vinden jullie een leuke speelgoed kassa? Ik heb er één bij de Ikea gezien, maar ken ook die van Fisher price van vroeger, of misschien zijn er nog andere leuke kassa's. (Voor een kind van 3,5)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben die van Fisher Price, erg leuk voor dreumessen! Maar mijn dochter van bijna 4 jaar, vindt die niet leuk meer. Zij wil graag een kassa met cijfertjes enzo, dus meer de werkelijkheid nabootsend. Dus ik zou daarvoor gaan.

Ik ga ook eens kijken naar die van de Ikea, die ken ik niet en ben dus ook op zoek.
quote:Ella-Mae schreef op 25 januari 2017 @ 09:28:

Wat vinden jullie een leuke speelgoed kassa? Ik heb er één bij de Ikea gezien, maar ken ook die van Fisher price van vroeger, of misschien zijn er nog andere leuke kassa's. (Voor een kind van 3,5)



Wij hebben die van FP, op de rommelmarkt gekocht want onverwoestbaar.



Op de peuterspeelzaal zag ik die van ikea staat. Ook heel degelijk.



Maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik nog een kassa zou hebben gekocht bij een 3.5 jarige. Puur omdat ik niet weet of ze het over een half jaar nog leuk vinden als ze op school zitten. Maar goed, ik ben in dat soort dingen wel vaker anders dan een heleboel anderen.
Alle reacties Link kopieren
Die van Ikea ziet er erg leuk uit!

Mij lijkt het vanaf deze leeftijd juist leuk worden. Ze krijgt interesse in cijfers en geld en ze is dol op fantasiespel. Straks zal ze vaker speelafspraakjes krijgen en kan ze dus echt winkeltje spelen.
quote:nicole123 schreef op 23 januari 2017 @ 19:58:

[...]





Ook heel leuk: een dvd van Lotte en Max. Zeer grote hit bij mijn kinderen (veel meer naar gekeken dan naar alle andere dvd's die we hebben) en al leuk en begrijpelijk voor een kindje van 1. En daarbij ook nog heel goed voor de taalontwikkeling.

Moet je tegenwoordig alleen nog wel even checken of mensen een dvd speler hebben.

Ik heb meerdere cd's en dvd's gekregen, maar heb dus niks om het af te spelen. Ik kijk alles via YouTube en Netflix.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken niemand zonder blu-ray/dvd-speler. Niet alles is terug te vinden op Netflix of YouTube ik heb hier sowieso bijna de hele collectie Disney classics op dvd of blu-ray en ook alles van pixar enzo. Dochter pakt daar regelmatig wat van. Ik heb zo'n simpele blu-ray speler, kosten niet zo heel veel meer tegenwoordig.



Kassa heeft dochter die van fp, maar die was idd leuk toen ze kleiner was. Daarna heeft ze zo'n uitgebreide gehad met een lopende band, scanner, weegschaal, microfoon enz. Daar speelt ze nu nog mee



Zoiets :



Alle reacties Link kopieren
Hier spelen ze met Lege shampoo flessen of de reis flacons van de ikea in bad of onder de douche. Soms gaan de poppen of Barbies mee.



Wij hebben ook geen dvd/blu-ray speler. Maar zetten de dvd op de pc en streamen hem dan door naar de tv. Heb je hetzelfde effect
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben geen dvd en geen tv Maat iedereen weet dat ook, dus dat soort dingen krijgen we ook niet.



Mijn jongste is bijna 6 maanden, dus ik oriënteer me alvast op de verjaardag
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand een leuk cadeau van maximaal 20 euro voor een meisje van 6. Mjn nichtje is jarig en ze weten niets, heeft alles al. Ze heeft een oudere broer en zus.

Verkleedkleding is wel een hit maar dat krijgt ze dus al van meerdere anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven