Zoenen op de mond

22-01-2017 23:37 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft al jaren een vriendin. Dit begon ooit als een relatie van ongeveer een maand en werd daarna een vriendschap/fuck buddy. Vervolgens als ze beide een relatie hadden waren ze gewoon vrienden en was het uit dan zochten ze elkaar weer op. Nu is mijn vriend dus in een relatie met mij. Echter is het zo dat als zij elkaar zien ze elkaar groeten met een dikke zoen vol op de mond. Wat ik hier van vind weet ik nog niet zo goed. Gek vind ik het misschien wel. Wat vinden jullie?
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Alle reacties Link kopieren
Raar verhaal. Is dit een driehoeksverhouding of zo ?

'Mijn vriend heeft een vriendin' en dat is niet TO ?
Alle reacties Link kopieren
Naja, mijn vriend heeft ook een ex-fuckbuddy binnen zijn vriendengroep. Het was een beetje apart tussen haar en mij, maar ach dat is nu ook wel wel geweest. Ik weet dat zij verleden tijd is op dat vlak en mijn vriend laat duidelijk aan me weten dat hij voor mij gaat. Dat sluit niet uit dat ze het wel aardig met elkaar kunnen vinden en dat vind ik ook wel prima, dat mag natuurlijk .

Maar een kus op de mond staat voor mij gelijk aan liefde/seks dus ik zou dat niet prettig vinden. Voor sommige mensen ligt dat wel heel anders, en is dat meer gewoon een teken van waardering en diepe vriendschap. Dus ik zou vooral even nadenken over hoe duidelijk jouw vriend naar jou is over jullie relatie - gaat hij echt voor jou? En ten tweede misschien is een kus op de mond voor jouw vriend wel heel vriendschappelijk (doet hij het bij zijn ouders ook bijv?)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier blijkbaar de enige die het niet zo gek vind. Ze vinden elkaar aardig, hebben het een kans gegeven maar het is niets geworden en nu hebben beiden een andere partner.



Maar ik vind een zoen op de mond niet veel intiemer dan op de wang, vind het ook niet gek mijn ouders of beste vriendin op de mond te zoenen, hebben we ook menig topic over gehad.



Grappig is dan wel weer dat ik niet van random gezoen hou, de mensen die me lief zijn zoen ik op de mond en verder sluit ik me rond oud & nieuw het liefst op omdat ik het 3 x zoenen werkelijk haat.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ligt er bij mij helemaal aan wie en hoe het is..

Van de een kan ik het hebben, van de ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar als het idd zo is dat je 'echte' vriend een andere meid een zoen vol op de mond geeft vind ik dat inderdaad raar. Nogal intiem dus, al ga ik er vanuit dat ze dan niet tongen (wat ik nog intiemer vind).

Maar door dat hele FWB/fuckbuddy gedoe maak je het alleen maar lastiger en complexer. Zo zie je maar dat je mede daardoor een hoop gezeik krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Een ding weet je al van die twee, het is onderling geen relatie materiaal, anders waren ze al lang bij elkaar gebleven. Dus wat dat betreft hoef jij je niet onzeker te voelen m.b.t. haar, ze hebben niet voor niets beide nu (weer) een relatie met een ander.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
ik zou niet bang zijn dat zo'n gast mijn vriendin afpakt, maar het gebrek aan respect van hem naar mij zou het probleem zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven