Keukenmachine aanschaffen

20-01-2017 13:57 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Mijn niet zo geweldige keukenmachine heeft de geest gegeven. Nu heb ik wel redelijk wat geld over voor een goeie, maar ik weet eigenlijk niet wat wijsheid is.... Eén machine die én kan mixen/kneden én kan raspen/hakken/snijden én kan pureren (bestaat zo'n ding eigenlijk?) of is het toch beter om een losse mixer/kneder te kopen en een losse foodprocessor?



Graaaaag jullie ervaringen. Ook heel graag merk en type als je een apparaat hebt wat je geweldig goed bevalt.



Ik heb maar één echt eis; onderdelen moeten in de vaatwasser kunnen!



Alvast erg bedankt voor de moeite van het reageren!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Kenwood. Ik doe er alles mee, mixen en kneden. En met een apart hulpstuk raspen, hakken en snijden daarmee wordt ie een foodprocessor. En een hulpstuk voor een blender om smoothies te maken. En een apart notenhakkertjedingetje.



Ben er heel blij mee.



Kost een paar centen, dat wel.



En ik flikker alles in de vaatwasser. Ik koop in principe geen dingen meer die niet in de afwasmachine kunnen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Bosch MUM. Heel erg blij mee! Kan raspen, snijden, mixen, pureren (met de blender), van alles.
Alle reacties Link kopieren
Bosch mcm4000, veel accessoires, erg blij mee! Gebruiken 'm bijna dagelijks. Prijs is ook zeker oké.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Bosch MUM5. Geweldig apparaat!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een Bosch MUM 5. Bevalt perfect!
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier de Bosch mum, geweldig apparaat!
Kenwood chef 010 met een aparte foodprocessor als los onderdeel er bovenop om te kunnen raspen, hakken en schaven.

Heb het apparaat al jaren en kan zwaar deeg prima aan.
Alle reacties Link kopieren
Kitchenaid artisan met losse dingen.

Echt ideaal!
Kitchenaid artisan met alle hulpstukken die je nodig denkt te hebben. Echt mijn allerbeste aankoop ooit
Jammere van de kitchenaid is dat er geen foodprocessor op past. Daarom heb ik destijds een Kenwood gekocht. Ik wilde niet nog een aparte Magimix op het aanrecht. Ik gebruik de foodprocessor erg vaak.
Kitchenaid heeft tegenwoordig ook een fijne foodprocessor die er op past
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik heb maar één echt eis; onderdelen moeten in de vaatwasser kunnen!Verstoppen die stukjes groente je vaatwasser dan niet?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Magimix 5200 xl heb ik. Erg fijn. Duur dat wek. Maar dat zit vooral in sterke motor en kwaliteit materiaal
Alle reacties Link kopieren
Even een tvp.
Alle reacties Link kopieren
Hartelijk dank voor jullie suggesties. Ik zal eens googlen op de voorbijkomende merken en type..... Maar nogmaals dank voor jullie moeite!



By the way; wat is een tvp??!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keukenmachine van Philips, inclusief blender. Erg tevreden over.



Philips
Alle reacties Link kopieren
quote:purple1973 schreef op 23 januari 2017 @ 11:50:

Hartelijk dank voor jullie suggesties. Ik zal eens googlen op de voorbijkomende merken en type..... Maar nogmaals dank voor jullie moeite!



By the way; wat is een tvp??!!TerugVindPost volgens mij, dan komt het topic in het lijstje bovenaan en kan men het makkelijk terugvinden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een onlangs een nieuwe keukenmachine gekocht, ik was zelf op zoek naar blender en foodprocessor. Kneden was geen eis voo rmij.

Wat ik achteraf jammer vind is dat ik een keukenmachine heb gekocht met plastic kom. Ik vraag me af of deze het voor het verlopen van de garantie zal gaan begeven, of da thij het net gaat volhouden tot na het verlopen van de garantie.

Tip is dus om geen plastic mengkom te kiezen. Metaal of glas: kost wat meer, maar gaat langer meer.
You're a diamond dear, they can't break you
Alle reacties Link kopieren
Ah, oke. Neem ik mee in de aankoop-beslissing . Dank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven