Weinig seks met partner.

19-01-2017 18:28 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf een gelukkig getrouwde man van 39 inmiddels. Mijn vrouw is momenteel 35. Ik heb haar leren kennen toen ze 16 was en daarna nooit meer een ander gehad.

We zijn eigenlijk na haar studie begonnen met een eigen zaak. Ik denk dat ze toen 20/21 was. We hebben heel wat jaren gebuffeld, eigenlijk nog steeds. Maar er staat een prachtig bedrijf tegenover en ik ben ook apetrots op haar. We hebben in principe alles wat we willen, mooi huis, haar hobby paarden heeft ook een redelijke omvang gekregen, mijn droomauto staat op de stoep. We hebben geen kinderen, willen deze ook niet. We kunnen ook elk jaar op vakantie. Kortom, alles wat een gelukkig iemand zich kan wensen.



Echter is de zin in seks bij haar heel erg laag. De werkdruk van ons speelt hierbij natuurlijk ook een grote rol. Ik weet niet goed hoe hier mee om te gaan. Ik zet haar altijd op 1. Dingen die ik wel eens wil en zij niet, die doe ik ook niet. Ik train 4 tot 5x per week om aantrekkelijk voor haar te blijven. Maar zelden komt het voor dat ze zelf het initiatief neemt. Als ze wat probeert, dan probeert ze ook zin te maken, dat vindt ik natuurlijk echt heel lief van haar, maar bij mij spat het vuur er dan niet meer vanaf. Ik zeg ook heel vaak dat ze er goed uitziet, wat ze ook echt doet. Maar heb het idee dat dat haar ook niet meer triggert als het ware.. Ik heb veel respect voor haar maar heb hier echt last van. Gewoon ook echt regelmatig buikpijn ervan, dat ik echt wil maar niet kan. Ik probeer haar ook vaker te knuffelen, maar dan voelt ze alsnog dat ik zin heb, ik kan daar echt niks aan doen. Heeft iemand tips voor mij. Hoe kan ik ervoor zorgen dat bij haar de vlam ook weer heviger gaat worden. Zijn er dingen die ik kan veranderen? We hebben er al vaker samen over gesproken maar komen er niet uit. Er is zelfs ooit een opmerking van haar geweest, dat ze het ook erg vindt voor mij en dat er misschien en dame bij moest komen om mij hierbij te helpen..seksueel dan he. Ik ben hier heel boos om geworden. Als je hiermee begint dan is het einde zoek en ik wil niemand anders. Als zij het met een ander zou doen dan zou ik echt gek worden. De bedoeling van haar was echter wel goed. Ik train veel en kan daar ook redelijk wat energie in kwijt, maar ik heb nu eenmaal een wat hoger testosteron niveau. Ik zeg ook niet dat ik haar elke dag wil bespringen, maar als we 1x per week wat kunnen doen dan zou ik dat helemaal top vinden. We hebben veel verantwoordelijkheden, naar onze dieren, maar ook klanten en personeel, de werkdruk kan dus ook niet zomaar in 1x op een wat lager pitje gezet worden. Is er advies voor mij, wat ik eventueel nog kan doen?

Ik mis haar op deze manier echt heel erg.. Even een weekendje weg is niet echt een optie, hebben we ook al vaker gedaan, maar dan hebben we een week nodig om dit voor te bereiden qua planning...
Alle reacties Link kopieren
To klinkt als een goed begin, geen druk gewoon doen



Uit eigen ervaring weet ik dat anticonceptie echt een killer is voor je sex leven.

Sinds ik dat niet meer heb..... is het van 1 keer per 1,5 week naar 3 x per week

Misschien een optie om daar eens naar te kijken?
r
anoniem_319621 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 13:33
99.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Probeer elkaar eens uit te dagen op seksueel gebied. Misschien heeft zij wel hele leuke fantasieën of ideeën waarbij er ineens een andere wereld open gaat. Ik zelf ben 23 en heb een relatie gehad van 8 jaar, kort geleden mee gestopt. Wat ik wil zeggen in die 8 jaar heb ik nooit echt seks gekend. Knuffelen en vrijen is top maar echt seks hebben is een ander verhaal. Ik zie seks op dit moment als een totale overgave, het moet een soort van high geven. Niet even 10 minuutjes er op en er weer af (wat ik gewend was) maar echt 'spelen' met elkaar. Zoals een massage of samen naakt door het huis lopen. In mijn geval ben ik wat extremer in de slaapkamer geworden. Laten we zeggen dat mijn fantasieën zijn gaan leven en ik heb niet eens een relatie. Echter, doel ik meer op het kinky gedeelte. Wat hier eerder in de reacties stond over haar gewoon vastpakken en op bed gooien of zoiets dergelijks moet gewoon makkelijk kunnen. Bind haar desnoods zelfs vast ( hoeft niet ruig te gaan) of doe een blinddoek om dit maakt de sensatie en spanning 10x zo groot. Dus ik zou zeggen; ga opnieuw met elkaar experimenteren, ookal ken je haar lichaam er valt nog zoveel te ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:MisaMi schreef op 19 januari 2017 @ 23:23:

[...]



Mee eens. Maar misschien is hij na zoveel jaren relatie ook gewoon echt niet spannend meer voor haar. Ik heb eens gelezen dat vrouwen na zoveel tijd uitgekeken raken op een man. De spanning is er dan gewoon af en dan wil je wel eens wat anders, letterlijk. Dat kan ook naast je relatie, die kan er zelfs nogal van opfleuren, maar ik weet niet of t.o. op een dergelijke oplossing zit te wachten.



Dit is idd niet de oplossing voor haar. Ze wil alleen mij. Ik ben echt nog wel spannend voor haar en ze heeft ook nog gezonde jaloezie.

Het is grotendeels de werkdruk en vermoeidheid die bij ons en grotendeels bij haar een grote rol speelt.

En misschien ben ik idd te voorzichtig geworden.. Vanavond was een goed begin in ieder geval. Misschien ga ik haar idd ook eens vastbinden of blinddoeken.

Parenclubs is voor ons beiden uitgesloten, dit zoeken wij niet, ook omdat we redelijk wat kennissen hebben die dit wel gedaan hebben en inmiddels allemaal gescheiden zijn.



Mochten er nog andere tips zijn, dan hoor ik ze graag. Eventuele fantasieën van vrouwen in een relatie hoor ik ook graag. Misschien dat dat mij ook weer op ideeën brengt. Misschien dat we elkaar idd opnieuw moeten ontdekken. Het is nu 04.39 ik ga weer lekker even tegen haar aan kruipen..
Alle reacties Link kopieren
Misschien houdt ze niet van zoveel spieren. Ik zou er in ieder geval op afknappen.
quote:pamelacourson schreef op 20 januari 2017 @ 05:20:

Misschien houdt ze niet van zoveel spieren. Ik zou er in ieder geval op afknappen.

Ik ook. En dat gedoe in de sportschool met bijbehorende opschepperij al helemaal.

Doe mij maar een doorsnee 39-jarige.
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 20 januari 2017 @ 05:20:

Misschien houdt ze niet van zoveel spieren. Ik zou er in ieder geval op afknappen.



Ja echt? Lekker gespierd is altijd welkom hoor

Smaken kunnen verschillen blijkbaar
Alle reacties Link kopieren
Heb bericht even aangepast, iedereen mag zijn mening hebben en het was niet zo bedoeld om zo over te komen. Voordat er straks helemaal niks meer van dit topic overblijft. Ik zou meerdere tips echt graag willen ontvangen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoepeke schreef op 20 januari 2017 @ 06:29:

[...]





Ja echt? Lekker gespierd is altijd welkom hoor

Smaken kunnen verschillen blijkbaar Ik schaar body builder-gespierd niet onder lekker gespierd
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 20 januari 2017 @ 06:52:

[...]





Ik schaar body builder-gespierd niet onder lekker gespierd Mja... daar heb je idd wel een punt
Alle reacties Link kopieren
Het is op natuurlijke basis. Dus geen blok van 100kg.
Alle reacties Link kopieren
quote:mlelieveld schreef op 20 januari 2017 @ 07:19:

Het is op natuurlijke basis. Dus geen blok van 100kg.Met een foto kan ik het beter beoordelen
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoepeke schreef op 20 januari 2017 @ 07:31:

[...]





Met een foto kan ik het beter beoordelen
Alle reacties Link kopieren
quote:mlelieveld schreef op 20 januari 2017 @ 04:40:

[...]

Mochten er nog andere tips zijn, dan hoor ik ze graag. Eventuele fantasieën van vrouwen in een relatie hoor ik ook graag. Misschien dat dat mij ook weer op ideeën brengt. Misschien dat we elkaar idd opnieuw moeten ontdekken.

Ik snap dat het geil is om fantasietjes te horen maar aan de onze heb je niks, die van je vrouw moet je zien te achterhalen!

Vraag eens of ze ze op durft te schrijven, daag haar uit.
...
Alle reacties Link kopieren
De app heeft gewerkt, je kun vanuit die app verder ontdekken. Top .

Misschien 1dag minder naar de sportschool. Je vrouw houdt van je zoals je bent, en jij houdt van haar zoals zij is.

Kook samen, kroelen, knuffelen, laten zien dat je haar begeert. Vergeet dat zij geen initiatiefnemer is.

Is ze te moe, masseer haar, zeg lieve geile woordjes in haar oor (ala de app bv).als de zin in vrijen aanwezig is.



Leren dat de zaak op de zaak blijft en dat thuis thuis is.

Neem haar als verrassing een keer gelijk vanuit de zaak mee uit eten.



Durf te ontspannen, neem haar mee in die ontspanning.
Wat mij opvalt aan je OP is dat je "heel boos" werd toen zij ooit zei dat ze het erg voor je vindt en zelfs over een "dame erbij" sprak.

Een slechte zet van je om boos te worden, zeg.

Nee, en niet omdat je een vrijbrief kreeg om legaal vreemd te gaan en dat maar aan moest nemen.

Een slechte zet omdat hier toch wel iets anders mis gaat.



Wat jij wilt is eigenlijk dat zij verandert. Je accepteert haar niet helemaal hoe ze nu is. En ik begrijp je goed, je intenties zijn ook goed, want je zoekt naar wegen om de intimiteit weer terug te krijgen. Het is dus geen verwijt, maar feitelijk wil je wel dat ze verandert, namelijk dat ze ("weer net als vroeger") vaker seks wil en ook initiatief neemt. Terwijl zij blijkbaar in een fase zit waarin ze die behoeftes (bij jou) niet voelt.

Als stellen daar dan over gaan praten, dan schiet degene die niet wil seksen vaak in de verdediging. Die vind dan juist dat de ander de veel wil, te vaak, te veel verwacht, te veel dramt. Dat die ander juist moet veranderen en gewoon een lager libido zou moeten hebben.



Maar wat doet jou vrouw? Die accepteert jouw seksuele verlangens, zelfs als zij die niet allemaal kan vervullen. Ze wil je niet veranderen, ze leeft zich in en vindt het erg voor je. Ze weet natuurlijk ook niet hoe ze dat 1-2-3 moet oplossen. Ze noemt dan maar... tja, misschien moet er een andere dame bij...?

Een open gesprek, een opening voor een verder gesprek.

En jij? Jij wordt heel boos. Misschien omdat vooraf voor jou al vast staat dat de enige oplossing mag zijn dat haar libido moet veranderen totdat het jouw behoeftes matcht.



Je ziet gelukkig wel haar goede bedoelingen in, schrijf je. Zo te horen is er op zich nog voldoende liefde en respect om samen aan dingen te kunnen werken. Je schrijft nu ook over seks in de badkamer na het appen. Dat is toch mooi, dat dit er was. Ik hoop dat je niet gelijk de dag er na haar al wilt vastbinden, zeker als dat plan alleen van jou komt. Het kan haar tegenstaan als je de ene na de andere trucjes wil uitproberen.



De tip over durven ontspannen en haar meenemen in die ontspanning, vind ik een goede. Lastig ook, als heel je lichaam eigenlijk schreeuwt om seks. Toch zou samen iets doen wat heel ontspannen is wel tot meer intimiteit kunnen leiden.
quote:Rooss4.0 schreef op 19 januari 2017 @ 19:15:

Ik snap trouwens niet dat je tig keer per week sport voor je vrouw, wat een druk legt dat op haar, ik zou dat absoluut niet wensen. Mijn vent sport voor zichzelf en anders maar niet.



Met Roos eens. Je bedoelt het waarschijnlijk niet zo, maar als je ook naar je vrouw het gevoel overbrengt dat jij die 4x tot 5x per week voor haar aan het trainen bent, dan kan dat druk geven.

Wil zij graag dat jij traint om voor haar in vorm te blijven?
Alle reacties Link kopieren
quote:Conffeti schreef op 19 januari 2017 @ 20:20:

[...]





En anders knijp haar keel dicht voordat ze kan uitkramen dat ze geen zin heeft omdat ze het te druk heeft met werk. ALLES IS TOEGESTAAN. Mannen met buikpijn. Dat dat zeer slecht als species.

Juist, gelijk in de kiem smoren! Zowel het uitkramen als de buikpijn.

Ben jij ook zo'n man, want dan zoek ik jou
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:Docteur_Phile schreef op 20 januari 2017 @ 11:14:

Wat mij opvalt aan je OP is dat je "heel boos" werd toen zij ooit zei dat ze het erg voor je vindt en zelfs over een "dame erbij" sprak.

Een slechte zet van je om boos te worden, zeg.

.

Mwoah, soms roept een vrouw zoiets in wanhoop omdat ze merkt dat ze tekort komt, van het gezeur af wil zijn en bang is haar man te verliezen.

Zo'n uitspraak zou ik wel onderzoeken in zijn plaats. Is het een kwestie van gunnen of een wanhoopsdaad.
...
Alle reacties Link kopieren
en misschien is het ook gewoon een fase in haar leven.

Volgens mij blijven lust/zin ook altijd veranderen.



Als je alleen maar druk met de zaak bezig bent en als enige ontspanning de sportschool op zoekt, om vooral maar alleen voor haar "mooi" te zijn. Blijft er weinig tijd over voor intimiteit.

Dan ga je aan heel veel dingen voorbij.

Terwijl het juist zo belangrijk is om zaken en privé te scheiden.
Alle reacties Link kopieren
En van sporten krijg je ook een hoger libido.
Alle reacties Link kopieren
Heb zojuist de laatste reacties gelezen, en ik ben er erg blij mee, het zet mij idd weer even op het andere been.

Dat boos worden is ook fout geweest en heb ik 5min daarna ook gelijk toegegeven. Maar ik schrok er gewoon van.



Het sporten doe ik natuurlijk ook omdat ik het leuk vindt en daar een groot gedeelte van mijn energie in kwijt kan, maar ik merk wel bij haar dat zij meer aan mij zit en vaker in mijn achterste knijpt als ik weer goed in vorm ben. Ik zie dan alles ook positiever en heb ook meer zelfvertouwen als het ware en kan meer druk hebben. Bij haar is de ontspanning paardrijden, dit is haar passie en hier trekt zij haar energie uit. Als ze dit een week niet kan dan word ze ook aardig sjachie, dit probeer ik bij haar dus ook echt te stimuleren door veel te helpen. We doen het meestal zo dat als zij eenmaal op haar paard zit, dan ga ik even trainen.



Docter phile, roos 4.0, jullie hebben een goed punt. Zet mij echt even aan het denken. Misschien dat ik inderdaad als de stemming er weer een beetje is, haar eens vraag haar fantasieën op te schrijven. Maar over het algemeen is ze daar vrij verlegen in. Ik heb het een aantal jaren terug 1x meegemaakt, dat ze zelf echt los ging, het maakte in huis niet uit waar, ik moest overal mee naartoe, op die dag gewoon 4x, ik wist niet wat ik meemaakte en ben het ook nooit meer vergeten, en ook toen hadden we het zo druk als nu.

Misschien dat ik daar eens voorzichtig naar moet vragen wat dat triggerde.



Docteur phile..Ik ga haar natuurlijk niet gelijk vastbinden, ik zal het eerst eens subtiel proberen aan te kaarten..



Nogmaals bedankt voor de adviezen, ik ga hier echt iets mee doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mlelieveld schreef op 20 januari 2017 @ 06:45:

Heb bericht even aangepast, iedereen mag zijn mening hebben en het was niet zo bedoeld om zo over te komen. Voordat er straks helemaal niks meer van dit topic overblijft. Ik zou meerdere tips echt graag willen ontvangen..



Het was voor mij een openbaring toen vriend me melde dat het niet altijd op neuken hoeft uit te lopen. Dat ik dus best een beetje met hem kan lopen aanklooien, zonder dat het hoeft uit te lopen op nat worden en aan de kroonluchter hangen. Voor mij gaf dat veel meer ontspanning in mijn hoofd, het duurt even voor ik op gang ben en ik in the mood ben.



De verplichting om het hele riedeltje af maken valt weg, waardoor ik veel makkelijker bedenk dat ik hem best even kan pijpen onder de douche, ook al ben ik moe en heb ik geen zin om zelf de ontvangende partij te zijn.



Veel relaxeder, alles mag maar niets hoeft.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb je goed gedaan TO met dat appje. Zelf ben ik iemand die nu al jaren alleen ben zonder seks en ook geen behoefte eraan, maarr... ik zou me veel meer getriggerd voelen door zo'n berichtje over wat je met haar gaat doen als ze thuiskomt, dat is spannend! En zou ik veel meer zin hebben, ook al ben ik vrij seksloos haha, ik wens je veel succes, en ga zo door, topper.
Zoals je het in je laatste post beschrijft, klinkt het sporten inderdaad als iets voor je eigen ontspanning terwijl zij paard rijdt. Zonder dat er gelijk verwachtingen liggen en met als voordeel dat ze je vaker aanraakt. Al helpt het je dus helaas niet om vaker seks te hebben.



Het lastige voor jou is dat je graag inzicht wilt, maar het toch ook subtiel moet aanpakken. Ze weet van jouw onvrede, of ze kent jouw gevoel. Als je dan vraagt haar fantasieën op te schrijven of wat haar triggerde die ene keer dat ze los ging... dan loop je het risico dat zij de vraag alleen al als druk ervaart. Zo van: oh god, nu wil hij iets weten om het gelijk op die manier te doen om me maar aan het seksen te krijgen.

Ik denk dat van de twee dingen, het praten over fantasieën ergens makkelijker gaat dan naar die trigger vragen. Zou ze nog wel weten waarom ze tig jaar geleden de hele dag door wilde vrijen? Of als ze zich het nog goed herinnerd, voelt het nu aan voor haar als iets wat jij nu als een trucje wilt gaan inzetten? Plus het risico dat de daadwerkelijke trigger iets is dat ze niet wil bespreken. Misschien werd ze geil van een mooie acteur in een film om iets heel basaal te noemen en wil ze dat niet delen.



Je wilt eigenlijk ook niet weten wat haar TOEN geil maakte, maar je zou willen weten wat haar NU in de stemming brengt. Fantasieën is dan een onderwerp, al zou ik het om te beginnen anders betitelen. Althans, aan fantasieën kleeft voor velen denk ik toch snel een imago van 'iets dat je nog nooit gedaan hebt', 'iets experimenteren', 'iets waarvan je niet zeker weet of je het wilt'.

Je zou daarom misschien meer in een richting moeten zoeken dat zij beschrijft hoe een heerlijke vrijpartij er voor haar uitziet. Ze is er ook verlegen over zeg je, dus zal misschien voorzichtig beginnen. Maar wie weet laat ze iets meer los over de omstandigheden, de opbouw, de plek, de standjes en geeft je dat wat houvast van wat ze graag wil beleven met je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven