Alleen kijken

15-01-2017 20:04 470 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een keer naar een parenclub willen gaan alleen maar om te kijken wat men daar allemaal uitspookt. Ik heb het er weleens over gehad met een vriend en vriendin en dit zouden we willen proberen. Let wel: we hebben totaal geen interesse om mee te doen en eerlijk gezegd vind ik dat hele gebeuren van swingen compleet gestoord. Maar toch ben ik nieuwsgierig.

Mijn vraag aan de swingers hier, komt het vaak voor dat mensen alleen gaan om te kijken en worden we niet gelijk "besprongen" door swingers want dat zou ik erg vervelend vinden.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Tulisa schreef op 18 januari 2017 @ 17:15:

Iedereen in zijn waarde laten geldt ook voor de swingers. Ik vind namelijk dat sommigen erg aggressief reageren als iemand zegt swingen niet normaal VOOR HUNZELF te vinden. Dat mag/kan toch?Kijk eerst maar eens naar jezelf, iets met actie-reactie. Jou hele OP is m.i. een brok agressie. Maar dat lijk jij nog steeds niet echt in te zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 18 januari 2017 @ 17:15:

Iedereen in zijn waarde laten geldt ook voor de swingers. Ik vind namelijk dat sommigen erg aggressief reageren als iemand zegt swingen niet normaal VOOR HUNZELF te vinden. Dat mag/kan toch?



Nee, zeggen dat je het niet voor jezelf wilt omdat swingers een groep gestoorde/verknipte mensen zijn en je daar niet bij wil horen is lekker normaal



Hoe iemand z'n seksleven invult is maar een heel klein deel van de persoon, beetje gek om op basis daarvan zo'n enorm oordeel te vellen zoals in sommige posts gebeurt.



Dat je het niet wil, prima. Dat iemand het wel wil, prima. Mening geven? Prima. Een berg vooroordelen, stapels aannames en mensen erop afrekenen/erdoor op ze neerkijken? Dat vind ik niet zo prima.



Overigens swing ik zelf niet- en vind ik het wel normaal dat anderen het wel doen. Het is niet altijd zo zwart-wit.
Alle reacties Link kopieren
Ik schreef dat ik SWINGEN gestoord vind. niet SWINGERS. Jullie blijven het maar op 1 hoop gooien.

Nergens heb ik gezegd dat ik ze verknipt vind. Waar haal je te vandaan?
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 18 januari 2017 @ 17:15:

Iedereen in zijn waarde laten geldt ook voor de swingers. Ik vind namelijk dat sommigen erg aggressief reageren als iemand zegt swingen niet normaal VOOR HUNZELF te vinden. Dat mag/kan toch?



Volgens mij wordt er hier niemand, door swingers, negatief beoordeeld omdat ze niet swingen. Wel om hoe er door die groep over swingers gesproken wordt.



Hoe zou jij reageren als iemand je een oversekst niet-normaal zwaar gestoord type noemt?

Zou jij het dan makkelijk vinden om vriendelijk te blijven, terwijl de ander je net heeft veroordeeld op een onderdeel van je leven?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 18 januari 2017 @ 17:27:

[...]





Volgens mij wordt er hier niemand, door swingers, negatief beoordeeld omdat ze niet swingen. Wel om hoe er door die groep over swingers gesproken wordt.



Hoe zou jij reageren als iemand je een oversekst niet-normaal zwaar gestoord type noemt?

Zou jij het dan makkelijk vinden om vriendelijk te blijven, terwijl de ander je net heeft veroordeeld op een onderdeel van je leven?Probleem is dat ik niemand heb veroordeeld of wat dan ook. Ik had t puur over het swingen zelf. Maar goed, ik snap dat je je op je teentje getrapt voelt.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 18 januari 2017 @ 17:27:

Ik schreef dat ik SWINGEN gestoord vind. niet SWINGERS. Jullie blijven het maar op 1 hoop gooien.

Nergens heb ik gezegd dat ik ze verknipt vind. Waar haal je te vandaan?



Dus swingen is gestoord, maar swingers zijn niet gestoord volgens jou. Dus swingers zijn mensen die het gestoorde dingen doen.



Als ik tegen jou zeg dat jij gestoorde dingen doet. Dat, bijvoorbeeld, jouw gedrag in dit topic gestoord is. Zou jij dat dan wel of niet als een belediging ervaren?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 18 januari 2017 @ 17:27:

Ik schreef dat ik SWINGEN gestoord vind. niet SWINGERS. Jullie blijven het maar op 1 hoop gooien.

Nergens heb ik gezegd dat ik ze verknipt vind. Waar haal je te vandaan?Het ging ook niet alleen over jou post. Maar als je stelt dat je swingen gestoord vind betekend dat dus ook dat je vind dat swingers in elk geval gestoord verdrag vertonen. Niet erg vriendelijk. Probeer het anders om te draaien voor je het plaatst. Als iemand zou schrijven dat hij/zij monogamie gestoord te vinden, dan is dat toch ook niet leuk om te lezen als je monogaam bent?
Alle reacties Link kopieren
Tulisa, waarom gooi je nu weer olie op het vuur? Ben je echt verontwaardigd omdat swingers respectloos zouden praten over mensen die swingen belachelijk en abnormaal vinden of miste je het rellen toch een beetje?
...
Alle reacties Link kopieren
Een ding snap ik wel van TO, ik zou er zelf ook graag eens heen gaan Maar man is er niet voor te porren en in tegenstelling tot TO lijkt kijken alleen me dan weer een beetje saai
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 18 januari 2017 @ 18:07:

Tulisa, waarom gooi je nu weer olie op het vuur? Ben je echt verontwaardigd omdat swingers respectloos zouden praten over mensen die swingen belachelijk en abnormaal vinden of miste je het rellen toch een beetje?



Ik vind het absurd dat men mij woorden in de mond probeert te leggen. Als ik iets niet gezegd heb ga ik niet accepteren dat er wordt gezegd dat ik dat wel gezegd hebt. Ik heb het woord verknipt nooit en te nimmer gebruikt en zie hier iemand die zegt dat ik dat gezegd zou hebben.

Ik doe overigens wel me best om me mening over het onderwerp (laat staan de swingers zelf) zo min mogelijk uit te drukken aangezien die niet heel positief is, maar ik moet natuurlijk wel het eea recht zetten als ik zie dat er dingen gewoon verzonnen worden.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 18 januari 2017 @ 17:38:

[...]





Dus swingen is gestoord, maar swingers zijn niet gestoord volgens jou. Dus swingers zijn mensen die het gestoorde dingen doen.



Als ik tegen jou zeg dat jij gestoorde dingen doet. Dat, bijvoorbeeld, jouw gedrag in dit topic gestoord is. Zou jij dat dan wel of niet als een belediging ervaren?



Ik kan er niks aan doen dat ik en bepaalde mening heb over swingen. Die heb ik en thats it.

Je mag je beledigd voelen en dat ook laten weten. Ik pas me dan aan om zo min mogelijk te beledigen. Het gaat erom dat je mij niet gaat beschuldigen van dingen die ik niet gezegd heb. Zeg er tenminste bij dat het JOUW interpretatie is en niet mijn woorden.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 18 januari 2017 @ 18:30:

[...]





Ik kan er niks aan doen dat ik en bepaalde mening heb over swingen. Die heb ik en thats it.

Je mag je beledigd voelen en dat ook laten weten. Ik pas me dan aan om zo min mogelijk te beledigen. Het gaat erom dat je mij niet gaat beschuldigen van dingen die ik niet gezegd heb. Zeg er tenminste bij dat het JOUW interpretatie is en niet mijn woorden.



Dus je bent het er mee eens dat je mensen beledigd en dat het daarbij niet uitmaakt of je swingen of swingers gestoord vind?



Overigens komt verknipt niet van jou, maar van iemand die je mening deelt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 18 januari 2017 @ 18:20:

Een ding snap ik wel van TO, ik zou er zelf ook graag eens heen gaan Maar man is er niet voor te porren en in tegenstelling tot TO lijkt kijken alleen me dan weer een beetje saai zeg gewoon dat jullie een avondje naar een ontspanningscentrum gaan waar je onder andere kunt genieten van jacuzis en een sauna Ontdekt hij de rest vanzelf wel
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 18 januari 2017 @ 18:37:

[...]





zeg gewoon dat jullie een avondje naar een ontspanningscentrum gaan waar je onder andere kunt genieten van jacuzis en een sauna Ontdekt hij de rest vanzelf wel Sneaky! Maar intressant idee
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 18 januari 2017 @ 18:35:

[...]





Dus je bent het er mee eens dat je mensen beledigd en dat het daarbij niet uitmaakt of je swingen of swingers gestoord vind?



Overigens komt verknipt niet van jou, maar van iemand die je mening deelt.Het ding is dat ik geleerd heb dat het niet uitmaakt wat ik vind, het gaat om wat mensen voelen en als swingers zich beledigd voelen omdat ik een bepaalde mening over hun hobby heb dan accepteer ik dat en ben ik bereid om mij aan te passen hier. Ik ben het niet met ze eens maar toch.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 18 januari 2017 @ 18:26:

[...]

Ik vind het absurd dat men mij woorden in de mond probeert te leggen. Als ik iets niet gezegd heb ga ik niet accepteren dat er wordt gezegd dat ik dat wel gezegd hebt. Ik heb het woord verknipt nooit en te nimmer gebruikt en zie hier iemand die zegt dat ik dat gezegd zou hebben. .

Zal best.

Ik denk dat je algehele mening van de eerste blz nog een beetje tegen je werkt, dan maakt een extra woord als "verknipt" niet zo heel veel verschil, wel?

Word je er niet moe van jezelf steeds te verdedigen?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 18 januari 2017 @ 18:42:

[...]



Zal best.

Ik denk dat je algehele mening van de eerste blz nog een beetje tegen je werkt, dan maakt een extra woord als "verknipt" niet zo heel veel verschil, wel?

Word je er niet moe van jezelf steeds te verdedigen?



Yup. Ik word er inderdaad moe van dus ik ga tv kijken nu.



Fijne avond en wie weet tot aankomend weekend.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 18 januari 2017 @ 18:45:

[...]



Fijne avond en wie weet tot aankomend weekend.

Was leuk geweest en dat meen ik, ik had met alle liefde een praatje met je gemaakt maar helaas, komend weekend heb ik een feestje voor 2 met mijn minnaar.

Dat weekend daarop ga ik naar de KS beurs, kan ik je overhalen?
...
Alle reacties Link kopieren
To ik wens je een fijn weekend.........
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 18 januari 2017 @ 18:30:

[...]





Ik kan er niks aan doen dat ik en bepaalde mening heb over swingen. Die heb ik en thats it.

Je mag je beledigd voelen en dat ook laten weten. Ik pas me dan aan om zo min mogelijk te beledigen. Het gaat erom dat je mij niet gaat beschuldigen van dingen die ik niet gezegd heb. Zeg er tenminste bij dat het JOUW interpretatie is en niet mijn woorden.



Wat ik niet snap hè, is waarom je graag heen wil terwijl je die mening hebt.



Ik heb niet zo een positief gevoel bij de huishoudbeurs en de bezoekers. Echt verschrikkelijk. Ik ben dan ook zeker niet van plan om ooit die beurs te bezoeken, lijkt me vreselijk de hele dag tussen die mensen te moeten rondlopen... zelfde geldt voor scrapbookclubjes en andere knutselgroepjes.



Ik ben dus heel benieuwd waarom je ergens heen zou willen waar je zo negatief over denkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 20 januari 2017 @ 20:42:

[...]





Wat ik niet snap hè, is waarom je graag heen wil terwijl je die mening hebt.



Ik heb niet zo een positief gevoel bij de huishoudbeurs en de bezoekers. Echt verschrikkelijk. Ik ben dan ook zeker niet van plan om ooit die beurs te bezoeken, lijkt me vreselijk de hele dag tussen die mensen te moeten rondlopen... zelfde geldt voor scrapbookclubjes en andere knutselgroepjes.



Ik ben dus heel benieuwd waarom je ergens heen zou willen waar je zo negatief over denkt.Waarom ik besloten heb om te gaan heb ik voldoende uitgelgd.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:-thee-leut- schreef op 20 januari 2017 @ 18:49:

To ik wens je een fijn weekend.........Thanks.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Tulisa schreef op 20 januari 2017 @ 20:55:

[...]





Thanks. Ik hoop dat je er open naar toe kan gaan
Tulisa, hoe was het?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. En ik ben ook benieuwd of je je mening hebt bijgesteld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven