Lijf & Lijn alle pijlers

Motiveren via Kik (10kg afvallen)

23-01-2017 14:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, hier een oproep aan diegene die ook 10kg of meer willen afvallen.

Waarom 10kg of meer? Omdat we dan min of meer een redelijk gelijk doel voor ogen hebben ten opzichte van iemand die maar 2kg kwijt wil. Het idee is om wekelijks te wegen en elkaar te motiveren dmv tips, ervaringen, recepten etc.



Uiteraard is het ook mogelijk om hier bij een groep aan te sluiten maar wat het zo leuk maakt via Kik is dat communiceren met elkaar wat gemakkelijker gaat en wellicht wat meer wordt besproken omdat het een meer gesloten groep is.



Vind je het leuk om mee te doen? Stuur mij dan een PB en dan zorg ik dat je in de groep komt.



(voor wie niet weten wat Kik is, dit is een soort whatsapp wat je kunt aanmaken zonder dat je een telefoonnummer hoeft te delen met elkaar. je kunt dus een account aanmaken met een nickname)
Is dat gratis te downloaden? Dan lijkt het me wel fijn om mee te doen.

Ik wil nog ongeveer tussen de 12 en de 15 kilo kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eloise_Xennakiss schreef op 23 januari 2017 @ 15:14:

Is dat gratis te downloaden? Dan lijkt het me wel fijn om mee te doen.

Ik wil nog ongeveer tussen de 12 en de 15 kilo kwijt.



Ja, zeker dat dit gratis te downloaden is! We zijn al met vier personen, dus leuk als jij ook meedoet!

Zelf wil ik 20kg kwijt, dus we kunnen elkaar vast wel daar bij helpen! Als je een account aan hebt gemaakt kun je via een PB je nick doorgeven en dan kan ik je toevoegen.
Alle reacties Link kopieren
We zijn nu met 5, er is nog plek als er nog geïnteresseerden zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zou graag meedoen! Ik moet nu nog 13 kg en ben er al 3 kwijt. Ben druk in de weer met de boeken van Mieke Kosters. hoe wordik lid van t groepje?
Leuk, ik gebruik ook Mieke als leidraad. Daar ben ik tot nu toe al bijna 20 kilo mee kwijt geraakt ( was nogal aangekomen in de zwangerschap).



Je kan Kik downloaden en dan Edamame een pb doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hufflepuf schreef op 23 januari 2017 @ 23:57:

Ja ik zou graag meedoen! Ik moet nu nog 13 kg en ben er al 3 kwijt. Ben druk in de weer met de boeken van Mieke Kosters. hoe wordik lid van t groepje?



Net wat Eloise_Xennakiss al zegt, als je eenmaal een account hebt aangemaakt op Kik dan kun je die via PB aan mij doorgeven en dan voeg ik je toe.



We willen vanavond beginnen dus voor diegene die nog mee wil doen kan dat. Echter als we eenmaal na een kort voorstel rondje zijn gestart lijkt het mij niet meer handig om daarna nog mensen toe te voegen.

Indien gewenst en genoeg animo wil ik wel een tweede groep opzetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:edamame schreef op 24 januari 2017 @ 09:55:

[...]





Net wat Eloise_Xennakiss al zegt, als je eenmaal een account hebt aangemaakt op Kik dan kun je die via PB aan mij doorgeven en dan voeg ik je toe.



We willen vanavond beginnen dus voor diegene die nog mee wil doen kan dat. Echter als we eenmaal na een kort voorstel rondje zijn gestart lijkt het mij niet meer handig om daarna nog mensen toe te voegen.

Indien gewenst en genoeg animo wil ik wel een tweede groep opzetten.Ik lees je bericht nu pas. Heb een account aangemaakt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eloise_Xennakiss schreef op 24 januari 2017 @ 09:31:

Leuk, ik gebruik ook Mieke als leidraad. Daar ben ik tot nu toe al bijna 20 kilo mee kwijt geraakt ( was nogal aangekomen in de zwangerschap).



Je kan Kik downloaden en dan Edamame een pb doen.Ooh wow 20 kg, wat goed! ik ben tot nu toe ook erg enthousiast over haar methode.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven