Hoe kom ik van haar af?

23-01-2017 12:15 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een meisje leren kennen via een vriendin van mij. Ik ga af en toe met haar om en laatste tijd zijn wij vaker uitgegaan (clubs). Altijd leuk maar haar karakter match niet de mijne. Afgelopen vrijdag waren we weer uitgegaan en ik was te zat om ''nee'' te zeggen had ze drie mannelijke vrienden van haar uitgenodigd in mijn huis na het feestje. Ik voelde mij erg ongemakkelijk omdat het van die type mannen waren ''foute mannen'' tattoes, wiet roken,criminele achtergrond en ik ken hun niet maar weet niet wat mij bezielde. Die avond was gelukkig rustig verlopen, niemand kon naar huis terug omdat het te laat was dus wij zijn met ze allen gaan pitten in mij bed, voor de rest waren die jongens gewoon netjes, oftwel gedroegen zich netjes maar ik kreeg gewoon een naar gevoel bij het feit dat ze weten waar ik woon....in ieder geval nu belt ze mij heel de tijd vragen of ik wil chillen of shoppen of komt ze onverwachts langs, ik heb geen tijd om heel de tijd te chillen, wil graag mijn tijd aan iets nuttigs besteden zoals school en werk, doelen etc. Zelf (ze is 23) werkt ze niet, ze doet niks heel de dag, woont thuis, leeft van een uitkering, gaat niet naar school, heeft geen andere vriendinnen, en slaapt met best veel mannen en tijdens het uitgaan raakt ze al helemaal in paniek als ik haar even verlaat om een drankje te halen of met een leuke jongen te gaan praten en raakt ze boos. Ik oordeel haar niet maar...niet echt mijn type mens, vind haar niet echt netjes en wil ook daarom langzaam contact verbreken....zonder haar teveel pijn te doen. Hoe kan ik dit aanpakken zonder dat ze straks met haar matties op me staat te wachten of me haar uit me hoofd trekt?
quote:nicole6592 schreef op 23 januari 2017 @ 13:12:

[...]





overdrijven is ook een vak....iedereen maakt fouten. zit al in therapieIk denk dat een kleine 20 topics openen over je persoonlijke problematiek inderdaad overdreven is. Mijn vraag is overigens oprecht bedoeld. Zou het niet verstandiger zijn om allerlei escapades uit te stellen totdat je beter in je vel zit en je je leven op orde hebt? Met vijf man/ vrouw in bed liggen is nou niet iets wat tot de dagelijkse gang van zaken behoort hoor. Ook al gebeurt er niks.
quote:nicole6592 schreef op 23 januari 2017 @ 13:11:

Dat is mijn probleem ik durf nooit nee te zeggen, ik weet niet waarom, ik durf het gewoon niet ben altijd bang dat iemand mij daarna niet mag of iets aandoetDraai het eens om; door steeds maar " ja" te zeggen, kunnen ze je juist wat aandoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 23 januari 2017 @ 13:16:

[...]





Ik denk dat een kleine 20 topics openen over je persoonlijke problematiek inderdaad overdreven is. Mijn vraag is overigens oprecht bedoeld. Zou het niet verstandiger zijn om allerlei escapades uit te stellen totdat je beter in je vel zit en je je leven op orde hebt? Met vijf man/ vrouw in bed liggen is nou niet iets wat tot de dagelijkse gang van zaken behoort hoor. Ook al gebeurt er niks.we waren in slaap gevallen...ze hoorden eigenlijk weg te gaan, we vielen in slaap. Thats it.
quote:nicole6592 schreef op 23 januari 2017 @ 13:21:

[...]





we waren in slaap gevallen...ze hoorden eigenlijk weg te gaan, we vielen in slaap. Thats it.Waarom open je dan topic nummer 35 als er toch niks aan de hand is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 23 januari 2017 @ 13:22:

[...]





Waarom open je dan topic nummer 35 als er toch niks aan de hand is?ik wil van haar af, ik had het niet over die jongens
Ga in therapie!
Heb je ooit eerder nee tegen haar gezegd of gezegd dat je iets niet tof vond? Ik denk het niet, als ik het zo lees. Dan denk ik dat je het contact beter helemaal kunt verbreken want ze gaat steeds over je grenzen heen en zo kom je in de problemen zelf. Dus stuur haar een app ofzo met, sorry maar ik wil geen vriendinnen meer zijn, ik moet nu aan mezelf werken.



En daarna blokkeren, en niet meer opnemen. Staat ze voor de deur, niet open doen gewoon en wachten tot ze weggaat. Het is koud dus lang zal ze niet blijven staan. En volhouden. Doen hoor, ik denk niet dat dit een goeie vriendin voor jou is. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Je legt de schuld nu bij die vriendin neer, terwijl jij zelf een groot aandeel hebt in de situatie. Waarom ga je uit met een meid waarvan jij op voorhand al weet dat haar karakter niet matcht met het jouwe? Ik zal eerlijk zijn, dat komt bij mij over alsof ze goed genoeg is om mee te gaan naar leuke dingen wanneer er geen leuker iemand beschikbaar is om met je mee te gaan.



Wat betreft die mannen die jij in je eigen huis hebt gelaten moet je al helemaal de hand in eigen boezem steken. Jij hebt jezelf dusdanig van de planeet gezopen dat je niet meer in staat was om je grenzen aan te geven. Daar heeft jouw vriendin geen aandeel in gehad, hoor. Tenzij ze je neus heeft dichtgeknepen en de drank naar binnen heeft gegoten, maar dat lijkt me sterk.



Je zegt dat je niet oordeelt, maar dat doe je wel. Beter maak je gauw duidelijk aan die meid dat ze aan jou geen goede vriendin heeft. Dan kan zij haar tijd nuttig besteden door op zoek te gaan naar iemand die haar vriendschap wel waardeert.
Don't waste your time or time will waste you.
Alle reacties Link kopieren
Laten doodbloeden. Niet reageren op appjes en zeggen dat je niet kunt en zelf geen initiatief nemen.

Is dat wel haalbaar voor je?

Verder: hoe groot is de kans dat zij die jongens erbij haalt om jou te pakken? Vast niet groot toch? Is het niet een piekergedachte?

Verder eens met de rest, mn het minder drinkenadvies.
Alle reacties Link kopieren
Weet je, je hoeft niet door iedereen lief gevonden te worden. Het kan best zijn dat dit meisje jou niet meer aardig vindt als jij geen contact meer wil. Jammer dan...



Dus: geen initiatief nemen tot afspreken, telefoon niet opnemen en geen berichtjes terugsturen. Dan is de boodschap vanzelf duidelijk.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
En jezelf 'te zat' zuipen is geen enkel excuus. Dat is gewoon een (enorm foute) keuze. En ook een redelijk probleem
Mooi, is dat ook weer opgelost
Alle reacties Link kopieren
quote:borboletas schreef op 23 januari 2017 @ 13:35:

Weet je, je hoeft niet door iedereen lief gevonden te worden. Het kan best zijn dat dit meisje jou niet meer aardig vindt als jij geen contact meer wil. Jammer dan...



Dus: geen initiatief nemen tot afspreken, telefoon niet opnemen en geen berichtjes terugsturen. Dan is de boodschap vanzelf duidelijk.Ja dat is altijd een probleem geweest bij mij, ik wil door iedereen gemogen worden en ben bereid om mijn eigen grenzen te vergeten doe ik niet express...is gewoon mijn karakter, mijn ma zei het ook al...Nicole vroeger wilde je nooit iemand boos maken daar hield je niet van.
Alle reacties Link kopieren
quote:borboletas schreef op 23 januari 2017 @ 13:35:

Weet je, je hoeft niet door iedereen lief gevonden te worden. Het kan best zijn dat dit meisje jou niet meer aardig vindt als jij geen contact meer wil. Jammer dan...



Dus: geen initiatief nemen tot afspreken, telefoon niet opnemen en geen berichtjes terugsturen. Dan is de boodschap vanzelf duidelijk.Maar ik ben altijd bang dat iemand mij iets aan gaat doen (meestal fysiek dan)...ik weet niet waarom.
quote:nicole6592 schreef op 23 januari 2017 @ 15:08:

[...]





Maar ik ben altijd bang dat iemand mij iets aan gaat doen (meestal fysiek dan)...ik weet niet waarom.Bizar. Ik zou juist bang zijn als er wildvreemde mannen in mijn bed liggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nicole6592 schreef op 23 januari 2017 @ 15:07:

[...]





Ja dat is altijd een probleem geweest bij mij, ik wil door iedereen gemogen worden en ben bereid om mijn eigen grenzen te vergeten doe ik niet express...is gewoon mijn karakter, mijn ma zei het ook al...Nicole vroeger wilde je nooit iemand boos maken daar hield je niet van.

Mooi, je weet waar je probleem ligt, das stap 1.

Hoe ga je het nu oplossen?
quote:dilligaf schreef op 23 januari 2017 @ 15:10:

[...]



Bizar. Ik zou juist bang zijn als er wildvreemde mannen in mijn bed liggen.Dit.
Dit forum gaat niet helpen hoor. TO zal niet ineens het licht gaan zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven