Leeftijdsverschil (28jr)

19-10-2015 13:10 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
IK HEB GENOEG MENINGEN GELEZEN EN VOOR MIJ GENOEG ERVARINGEN
anoniem_257847 wijzigde dit bericht op 19-10-2015 14:27
Reden: Genoeg :)
% gewijzigd
Leef alsof het je laatste dag is...
quote:wij1234 schreef op 14 maart 2016 @ 19:02:

[...]





Mijn man is 28 jaar ouder dan ik...wij zijn nu al 17 jaar samen. Gelukkig

En sex relatie is uitstekend wij gaan niet slapen zonder sex. En in zomer gebeurt het meerdere keren op de dag

Inmiddels hebben wij 2 kinderen van 15 en 16

Ik ben 22als wij gaan trouwen perfecte klik

Toen heb ik hem ontmoet na 3 dagen gaan wij samen wonnen en na 4 zijn wij getrouwd.

En toch zijn wij gelukkig. Hij is aangepast op mijn leeftijd. Ik hou van hem en hij hou van mij.Logisch, dan wordt hij geil van alle jonge meisjes die hij ziet lopen.
quote:Star schreef op 14 maart 2016 @ 19:57:

[...]





Logisch, dan wordt hij geil van alle jonge meisjes die hij ziet lopen. rokjesdag(en)
Ieuwwwwww
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 19 oktober 2015 @ 14:24:

Ik ken een stel. Zij is 43 en hij 58. Dat is dan een leeftijdsverschil van 'maar' 15 jaar. Ze lopen nu tegen problemen aan omdat zij toch veel fitter is dan hij. Als ze op zaterdagavond een feestje hebben gehad dan is hij de volgende dag moe en ligt de hele zondag op de bank. Zij wilt dan iets leuks gaan doen en irriteert zich er mateloos aan dat hij nergens geen fut voor heeft.Bij ons is het anders na een feest hij schoonmaken alles en de volgende dag kookt hij voor mij en de kinderen. Hij is fitter dan ik ... RAAR HÈ.? HIJ IS 28 JAAR OUDER DAN IK
EN IK LOOP MIJN 2-JARIGE NEEFJE ER MET GEMAK NOG UIT RAAR HÈ.?
Wij1234, ken je de film de Poolse bruid?
Alle reacties Link kopieren
quote:wij1234 schreef op 14 maart 2016 @ 19:02:

[...]





Mijn man is 28 jaar ouder dan ik...wij zijn nu al 17 jaar samen. Gelukkig

En sex relatie is uitstekend wij gaan niet slapen zonder sex. En in zomer gebeurt het meerdere keren op de dag

Inmiddels hebben wij 2 kinderen van 15 en 16

Ik ben 22als wij gaan trouwen perfecte klik

Toen heb ik hem ontmoet na 3 dagen gaan wij samen wonnen en na 4 zijn wij getrouwd.

En toch zijn wij gelukkig. Hij is aangepast op mijn leeftijd. Ik hou van hem en hij hou van mij.Aan je taalgebruik te lezen ben jij besteld.
He ik dacht het nog netjes te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuwsbrief50 schreef op 14 maart 2016 @ 20:42:

He ik dacht het nog netjes te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:wij1234 schreef op 14 maart 2016 @ 17:21:

Waarom niet.? Mijn man is ook 28 jaar ouder dan ik. Wij hebben een super leven.( 2kinderen)

Hij heeft beter gezondheid dan ik. ( volgens dokter is hij 35-40jaar oud.!!! Qua uiterlijk ook)

Hij heeft meer energie dan ik en wij leven jonge leven samen. Hij is aangepast op mijn leeftijd. In huishouden doe wij alles samen soms doe hij meer dan ik.

Qua sex leven: perfect....hij sex beest som moet ik ne zeggen.

NIET ALLE MANNEN IS HETZELFDE.

Ik vind dit bijna eng, en wou ik dit weten?

Nee dus.

Maar afijn, ik zeg maar zo , nooit neuken voor date acht, maar dus ook nooit trouwen voor date 20.000.

Kijk....en dat deed jij dus goed verkeerd.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:wij1234 schreef op 14 maart 2016 @ 17:21:

Waarom niet.? Mijn man is ook 28 jaar ouder dan ik. Wij hebben een super leven.( 2kinderen)

Hij heeft beter gezondheid dan ik. ( volgens dokter is hij 35-40jaar oud.!!! Qua uiterlijk ook)

Hij heeft meer energie dan ik en wij leven jonge leven samen. Hij is aangepast op mijn leeftijd. In huishouden doe wij alles samen soms doe hij meer dan ik.

Qua sex leven: perfect....hij sex beest som moet ik ne zeggen.

NIET ALLE MANNEN IS HETZELFDE.Goh, dat lijkt me handig, 1 die aangepast is op mijn leeftijd. Waar vind ik zo'n man?
Ik ken ook zo'n sneue vent die na een lang huwelijk met kinderen via de catalogus aan de slag ging. De eerste drie werden weer retour gedaan, nummer vier mocht blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks wij bijna hetzelfde leeftijdsverschil hebben als @WIJ1234 zie ik haar relatie toch wat anders voor me als de onze. Het klinkt niet echt als een liefdesrelatie, inderdaad meer zo 'n besteld iets brrr.

Maar goed, mijn vriend en ik schelen dus ook 25 jaar. We hebben nu 3,5 jaar een relatie en ontzettend veel voor elkaar over gehad, en nog steeds. Buiten mijn liefdespartner om is hij ook echt mijn beste maatje. We weten allebei dat het ook negatieve kanten heeft, maar waarom stoppen als je gelukkig bent? We zitten allebei in n totaal andere levensfase, maar ondervinden geen moeilijkheden. Hij is uitgegaan tot op zijn 35e en ik heb er niet (meer) zo n behoefte aan. We gaan samen naar feestjes etc., delen dezelfde hobby, hebben dezelfde humor etc. En dat hij werkt en ik nog studeer zorgt absoluut niet voor moeilijkheden. Als we konden kiezen hadden we het leeftijdsverschil zeker kleiner gemaakt, maar het is er nou eenmaal. Take it or leave it.
Love my life.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven