Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
Ja, en al meerdere keren gegeten inmiddels.

Wat naar dat je je zo rot voelde daarna (wel goed voor de lijn waarschijnlijk )
quote:parachuutje schreef op 15 januari 2017 @ 22:03:

@paper-clip hij staat in houdbaarschap en tis een 4pack. ik ga gemaakt bij jumbo gehaald. laat ze smaken



Ohhhhhhh ik heb in het koelvak gezocht

Morgen nieuwe poging !

Ik neem aan dat je ze eerst koelt voordat je ze eet ? Ik ben niet zo kapot van de koelverse yogurt van Alpro, beetje vage smaak zit eraan kan ik dat hier ook mee verwachten of smaakt dit echt naar choco ?
quote:Lotte35 schreef op 15 januari 2017 @ 20:22:

[...]



Graag gedaan hoor.

Ik weet toch wat je lekker vindt? Ik had al een pure reep met hazelnoot in mijn mandje zitten en pure ballen met kokos
@paperclip, ik ook niet. Deze smaken echt naar chocolade. De caramel 0.5l is trouwens ook nog wel te doen. En idd eerst koelen.
Ze staan in de koelkast, ben benieuwd !

Morgen proeven, vanavond hebben we mee-eters en die zal ik de soja besparen
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het nieuw is, maar heb vandaag 5 stukken Ritter melkchocolade met honing zout amandel gekocht voor € 4,50 bij de groothandel. Ik ben heel erg kritisch maar dit is echt goed!. Ieder stukje zit boordevol smaak amandel en precies genoeg zout en harde zoete stukjes, echt lekker!.
De Alpro was lekker !!! De kinderen vroegen zelfs of ik hem weer wilde kopen. Mooi alternatief voor chocoladevla aangezien we proberen zo gezond mogelijk eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 19 januari 2017 @ 09:17:

De Alpro was lekker !!! De kinderen vroegen zelfs of ik hem weer wilde kopen. Mooi alternatief voor chocoladevla aangezien we proberen zo gezond mogelijk eten.Ja he! Ik vond er nog eentje achterin de koelkast dus ik heb vanavond ook genoten
Mooi Chocococos van lidl is trouwens ook wel lekker, gewone cocosijs ook wel, maar wat saaier qua smaak.
quote:parachuutje schreef op 20 januari 2017 @ 00:24:

Mooi Chocococos van lidl is trouwens ook wel lekker, gewone cocosijs ook wel, maar wat saaier qua smaak.Is dat chocolade of ijs, ik snap hem ff niet
bedoelde chocococosijs vergat het laatste deel
Oeh dat klinkt wel heel lekker ! Ben toevallig deze week bij Lidl geweest maar de volgende keer zal ik kijken of ik dat kan vinden. Mijn dochter is ook gek op cocos, ik had een smoothie banaan-ananas-cocos meegenomen en die was echt lekker !
Alle reacties Link kopieren
Ik zit, terwijl ik dit typ, die chocolade met drop van de lidl te eten. Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind. Heel bijzonder iig. Niet vies maar ook niet iets wat ik veel zal eten.

Maar ja ik dacht: zal vast lekker zijn dus had 2 repen gehaald. Ach geeft niet die komen echt wel op.



Ik heb geen chocoladecocosijs gezien. Ga volgende keer kijken lijkt mij heerlijk!

In Duitsland koop ik soms chcocoladecocosijs en dan is het witte chocolade . Erg lekker.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
sorry het was bij de aldi
smoothie klinkt ook goed paperclip
Ah, ik kon het al niet vinden bij de Lidl..

Aldi hebben we helaas niet in de buurt anders ging ik er heen
Alle reacties Link kopieren
Ow de aldi? Die zit in de buurt. Ga hem eens testen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik had laatst 2 repen van Tony. De witte met framboos en knettersuiker en de melk met koffie en crunch. Beide erg lekker! Al had die crunch in de laatste niet gehoeven van mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ie nieuw is, maar ik had em niet eerder gezien: Maggi Braadstomen Marokkaans:

https://maggi.nl/product/maggi-braadstomen-marokkaans



Staat voor vanavond op het menu, maar dan met gebakken aardappeltjes i.p.v. de couscous.

Gezien het feit dat ik al die zakjes Braadstomen heerlijk vind, verwacht ik niet anders bij deze!
Alle reacties Link kopieren
Bij AH, Jamin en de Hema zijn er alweer paaseitjes.

Ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar bij de Hema zag ik wel puur met mint en (volgens mij) melk met kokos.

Allebei niet aan mij besteed, maar ik weet dat er hier puur-mint-liefhebbers zijn.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Heb ook al weer paaseitjes gespot, wel erg vroeg aangezien het pas eind april Pasen is



Johnny Doodle heeft twee nieuwe smaken: milk coffee cookie crunch en sweet & salty nuts.

Niet twee smaken waar ik meteen voor naar de supermarkt zou rennen...
Alle reacties Link kopieren
Oh, die twee repen lijken mij allebei juist lekker!



Ik zal maar niet zeggen dat ik nog steeds bezig ben me door m'n chocoladeletters heen te werken.
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 28 januari 2017 @ 19:29:

Ik zal maar niet zeggen dat ik nog steeds bezig ben me door m'n chocoladeletters heen te werken.





Ik heb er ook nog 2 liggen. En een reep Tony glühwein.



Geen idee of deze thee nieuws is; ik had het in elk geval nog nooit eerder gezien. En ik hou echt van watermeloen en van limoen. Maar die smaken proefde ik niet in deze thee... Niet lekker helaas!



Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag de chocola met drop gehaald bij Lidl en hij is verrukkelijk!
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven