Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Tja ik heb zelf ook wel een aantal keren in jouw situatie gezeten. En ik herken het ook dat je nu heel veel begrip voor hem op kan brengen. Maar eerlijk, als jij de vrouw van z'n dromen was dan was deze situatie nu niet zoals 'ie nu is. Die "he's just not that into you" is cliché, maar wel wat het is.



Voor hem is het rot dat het nu weer niet gelukt is, snap ik ook wel. Hij zal je vast een leuke vrouw vinden, maar dat is nou eenmaal niet voldoende.
Ach... Vervelend altijd, heel erg jammer, veel sterkte
Sterke C3. Hoe lang gingen jullie met elkaar om? Ik snap precies hoe je je voelt, je krijgt nu even een rottijd. Bedenk dat t over gaat, hoe dan ook en zorg goed voor jezelf.

Vanavond dus mjjn date. Een man waar ik behalve wat geapp niets van weet, terwijl ik normaal van het uitgebreide onderzoek ben. Maar ik heb nu al paar keer gehad dat zo n onderzoek ( Facebook, LinkedIn, vragen stellen aan hem, bellen) maakte dat ik de date af ging zeggen. Dus nu ga ik er blanco in. Pffff, morgen mijn onsuccesvol verslag.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd waterman! Ik speel ook altijd detective hoor. Laat ons even weten hoe het was he!



Toevallig had ik 2 matches die willen afspreken. Maar ik zag op Facebook dat ze heel veel vrienden hebben. En ik hou dus helemaal niet van dItalië soort types. Zijn vaak de popiejopies . Dan vraag ik me af waarom ze op Tinder zitten. Want die moeten toch super veel leuke meiden in het echt tegen komen. Hoe denken jullie dat dit zit? Hebben die mensen dan super veel dates ofzo? Om te pronken? Of zijn ze heel kieskeurig. Ik heb het idee bij zo'n persoon dat ik dan heel cool of ook popiejopie moet gaan doen of zijn. Zouden jullie dit idee ook hebben? Of hebben jullie totaal geen problemen met de snellere figuren.
Alle reacties Link kopieren
@ananasje Ik weet niet wat jij veel facebookvrienden vindt, maar ik heb (jaren terug) ook 600+ vrienden op facebook gehad en zat toen ook gewoon op tinder. Die connecties waren vooral handig vanwege mijn vakgebied, was daarbij handig om contact te hebben met veel mensen verspreid over het land. Kwam heus weleens een leuke vent tegen, maar niet heel veel.



Ik zit nu in een ander vakgebied en gebruik amper nog facebook. En ik ben nog precies dezelfde persoon. Kortom het kan dat je gelijk hebt, maar niet alles is altijd wat het lijkt.



Maar ik heb ook altijd direct een beeld van iemand hoor. Als iemand maar 60 mensen op facebook heeft, onscherpe/onduidelijke foto's van zichzelf heeft of nog erger, wel veel vrienden op facebook maar geen likes/reacties op z'n foto's dan denk ik daar ook een heleboel bij. Soms terecht en soms onterecht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanochtend en zojuist weer eens Tinder geopend, vooral naar links geswiped. Hoop kinderen en zonnenbrillen weer op de foto's
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
@iceteapeach Ik ben er ook heeeelemaal klaar mee weer eventjes
Alle reacties Link kopieren
ow ik kijk net ff op facebook en zie dat ik nu ook alweer 600 vrienden heb. wist ik niet eens. zo zie je maar weer. (ik heb het ook uitstaan dat mensen kunnen zien hoeveel vrienden ik heb / met wie ik bevriend ben.)
Alle reacties Link kopieren
quote:ananassje schreef op 22 januari 2017 @ 18:17:

Ben benieuwd waterman! Ik speel ook altijd detective hoor. Laat ons even weten hoe het was he!



Toevallig had ik 2 matches die willen afspreken. Maar ik zag op Facebook dat ze heel veel vrienden hebben. En ik hou dus helemaal niet van dItalië soort types. Zijn vaak de popiejopies . Dan vraag ik me af waarom ze op Tinder zitten. Want die moeten toch super veel leuke meiden in het echt tegen komen. Hoe denken jullie dat dit zit? Hebben die mensen dan super veel dates ofzo? Om te pronken? Of zijn ze heel kieskeurig. Ik heb het idee bij zo'n persoon dat ik dan heel cool of ook popiejopie moet gaan doen of zijn. Zouden jullie dit idee ook hebben? Of hebben jullie totaal geen problemen met de snellere figuren.



Ik vind dit nogal een geval van overanalyseren eerlijk gezegd.

Hoe zou jij het vinden als iemand jouw profiel ziet en denkt: wat is er mis met haar, die zou toch irl veel leuke mannen moeten kunnen krijgen?



Verder, als je het niet ziet zitten met iemand te daten moet je het niet doen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Oke misschien vel ik te snel een oordeel.. : $ kijk daar vind ik het forum zo handig voor. Sommige dingen lijken mij zo logisch. Maar dan als iemand een andere kijk erop geeft.. laat het mij ook wat flexibeler kijken!
Ik hoor hier nog. Wat een date zeg. Meneer was veel kleiner dan in ik dacht (180 my ass), maar dat was niet t probleem. Hij was gewoon niet mijn type maar de ellende begon pas toen ik dat ma een drankje maar meldde.

Hij had geen 'enkele moeite met mij'. Ik legde de lat te hoog. Op die manier kwam ik nooit aan de man. Alle vrouwen waar hij mee datete kozen de makkelijkste weg. Hij was bereid mijn fouten te accepteren...

Na een half uur zat ik gewon te schateren in zijn gezicht en hij ging maar door

Nou ja, ik heb gelachen
@C3PO balen dat je tindersprookje zo'n wending heeft gekregen.

@Waterman veel plezier vanavond.



Ik heb vandaag ook een date gehad. Wel een beetje off topic, want het was super leuk. We hebben ook uitgesproken dat we elkaar leuk vinden en plannen snel een tweede date. Dus wordt vervolgd...
Waterman, wat 'n verhaal! Had je ergens een clue van tevoren? Klinkt mij namelijk als een wereldvreemd type, beetje stoffig, en ik vraag me dan af of je van tevoren al hints had...
Foto was leuk. Ik kijk er nu met verbazing naar. Leuke tekst. App kort maar okay.

Voortaan langer appen en toch weer bellen van te voren. Deze had ook al zo n rare stem.

Haha. T is verder geen ramp hoor, blijf lekker hier schrijven. Net even mijn matches opgeruimd. Blijf matig swipen en het voorjaar ga ik knallen.

Positief denken toch?
Oooh, wat een date weer waterman .



Tis niet leuk, ik weet het, maar ik moet altijd wel lachen hoe jij het omschrijft.



Mijn prille liefde (hij claimde verliefd te zijn, ik moest het nog eens even bekijken) ligt nog steeds echt dood in de Brennerpas denk ik, de stilte houdt aan.



Ben ik nu een vreselijke bitch als ik zeg dat het enige appje dat ik er nog aan ga wagen (ook als ie appt of belt) de mededeling is dat ie het fijn uit mag zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet op die manier zeggen. Geef aan dat het contact niet is wat je er van verwacht en dat je het verder hierbij laat. Daarna niet meer antwoorden.
Hello, can you hear me?
Het is wel iemand die ik rl al 20 jaar af en aan tegen kwam in het uitgaansleven.



Het was ook wel daten met een intentie, zeg maar.
Knuffelheks, dus hij ging zo maar op vakantie en laat nu niets horen? Hoe lang Jullie gedate dan? En zei hij geen dag?

Ik ben altijd zo n trut. Ik denk dan dat er écht iets gebeurd is...

Ligt hij daar in die Brennerpas en is jouw laatste appje een scheldpartij. Misschien even wachten...
quote:Waterman26 schreef op 23 januari 2017 @ 07:30:



Ligt hij daar in die Brennerpas en is jouw laatste appje een scheldpartij. Misschien even wachten...







Ik denk dat die kans klein is. Veel gezamenlijke kennissen, dan had ik al wel wat gehoord.

Hij zei dag omdat ik hem goede reis wenste, daar kwam op terug, "bedankt, ben nu druk".

Nu was er van mijn kant al twijfel en vond ik hem überhaupt niet erg attent dus ik vertik het om nu zelf te appen .

Wellicht is het een geval van ouderwets doodbloeden.

We daten een maand of 4.
Die zou ik maar deleten.
quote:Waterman26 schreef op 23 januari 2017 @ 16:19:

Die zou ik maar deleten.

Hahaha, ja hè?

Jij hoeft 'm niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er geen woorden meer aan vuil maken.
quote:Knuffelheks schreef op 23 januari 2017 @ 16:26:

[...]



Hahaha, ja hè?

Jij hoeft 'm niet?Ik heb genoeg losers gehad. Wanneer komt hij terug?
quote:Waterman26 schreef op 23 januari 2017 @ 20:40:

[...]



Ik heb genoeg losers gehad. Wanneer komt hij terug?



Geen idee, volgens mij is ie al terug.

Nou ja, het goede nieuws is dat ik de weirdo's er steeds sneller uit pik
quote:Jempo schreef op 23 januari 2017 @ 20:11:

Ik zou er geen woorden meer aan vuil maken.Ga ik ook niet doen hoor. Tenzij hij zelf nog appt, dan laat ik mijn mening nog wel even weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven