Meisje terugwinnen

22-01-2017 10:46 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn naam is Rik en ik ben een half jaar geleden bezig geweest met een leuke meid. Er was een goede klik en alles leek goed te verlopen. Totdat het meisje iets afstandelijker werd en mij toch niet zo leuk vond. Uiteindelijk bleek dat ik te lief ben geweest en geen tegengas heb gegeven waardoor de interesse verloren ging. Dit is een hele harde les voor mij geweest.



Nog steeds ben ik gek op dit meisje en ik vroeg mij dus af of het nog mogelijk is om haar interesse terug te winnen?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het gewoon een leuke meid die er niet blij mee was dat TO niet voor zichzelf opkwam. Het is ook niet gezond wanneer een partner nooit de eigen mening geeft en altijd alles laat gebeuren wat de ander wil. De meegaande partner krijgt dan doorgaans toch stiekem rancune, want al dat toegeven is niet gemeend maar wordt gedaan om de ander te behouden.

Je ziet dat hier al een beetje:



quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 12:00:

Het leuke is altijd dat de meisjes die je behandelt als vuil, dat die na een half jaar nog steeds achter je aan zitten.



Rikkie, er zijn heel wat tussen deurmat spelen en als vuil behandelen. Je ex wilde een gezonde relatie en jij kon haar die niet bieden.



Leer ervan en je komt vanzelf een andere leuke meid tegen met wie je wel een gelijkwaardige relatie zal hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Defietsboer schreef op 22 januari 2017 @ 17:18:

Misschien is het gewoon een leuke meid die er niet blij mee was dat TO niet voor zichzelf opkwam. Het is ook niet gezond wanneer een partner nooit de eigen mening geeft en altijd alles laat gebeuren wat de ander wil. De meegaande partner krijgt dan doorgaans toch stiekem rancune, want al dat toegeven is niet gemeend maar wordt gedaan om de ander te behouden.

Je ziet dat hier al een beetje:





[...]





Rikkie, er zijn heel wat tussen deurmat spelen en als vuil behandelen. Je ex wilde een gezonde relatie en jij kon haar die niet bieden.



Leer ervan en je komt vanzelf een andere leuke meid tegen met wie je wel een gelijkwaardige relatie zal hebben.Ja ik geef je helemaal gelijk, dat is ook een fout die ik gemaakt heb. Hier moet ik zeker van leren.
Alle reacties Link kopieren
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 17:27:

[...]





Ja ik geef je helemaal gelijk, dat is ook een fout die ik gemaakt heb. Hier moet ik zeker van leren.



Nou, dan kom je er wel



Je vindt vast een goede relatie zonder deze geschiedenis, maar het zal je wel helpen wat meer voor jezelf op te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Defietsboer schreef op 22 januari 2017 @ 17:30:

[...]





Nou, dan kom je er wel



Je vindt vast een goede relatie zonder deze geschiedenis, maar het zal je wel helpen wat meer voor jezelf op te komen.Als er gevoelens bij komen kijken is het toch wat lastiger om hard te zijn, met de angst dat de ander je zal verlaten. Wat natuurlijk complete onzin is.
Alle reacties Link kopieren
quote:dilligaf schreef op 22 januari 2017 @ 17:08:

[...]



Stel je nou voor dat de situatie andersom zou zijn. Dat jij tegen haar zegt, 'tja, ik vind je wel leuk maar de spanning is weg, je bent te makkelijk'.



Hoe zou ze reageren denk je? Vast niet met 'ok je hebt gelijk, ik ga veranderen'.Nee ik zal nooit veranderen, maar in dit geval is het noodzakelijk om harder te worden en ook duidelijk aan te geven wanneer je het niet eens bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 17:33:

[...]





Als er gevoelens bij komen kijken is het toch wat lastiger om hard te zijn, met de angst dat de ander je zal verlaten. Wat natuurlijk complete onzin is.Het is niet hard, het is eerlijk. Ze wil iemand die eerlijk is tegen haar, en niet iemand die haar voorliegt in een poging haar in zijn greep te houden. Want dat is wat je doet als je niet voor jezelf opkomt en niet eerlijk je mening geeft, je liegt bewust om haar bij je te houden, dat is pas hard.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelleke schreef op 22 januari 2017 @ 19:15:

[...]



Het is niet hard, het is eerlijk. Ze wil iemand die eerlijk is tegen haar, en niet iemand die haar voorliegt in een poging haar in zijn greep te houden. Want dat is wat je doet als je niet voor jezelf opkomt en niet eerlijk je mening geeft, je liegt bewust om haar bij je te houden, dat is pas hard.Dit vind ik wel mooi omschreven hoor! Lees hier zoveel posts die ervanuit gaan dat dat meisje maar een kreng is omdat ze niet op type deurmat valt. Ik val daar ook niet op. Ben in het verleden ook afgeknapt op mannen die te hard hun best deden om te pleasen en daardoor weinig persoonlijkheid lieten zien. Dat is inderdaad niet spannend en ook geen materiaal voor een gelijkwaardige relatie. Bij mij was het wel zo, dat als ik eenmaal afgeknapt ben, dat niet niet meer goed komt. De aantrekkingskracht is weg, de prille verliefdheid over ..Ik hoop natuurlijk voor jou TO, dat het bij haar anders werkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honingdropje79 schreef op 22 januari 2017 @ 22:13:

[...]





Dit vind ik wel mooi omschreven hoor! Lees hier zoveel posts die ervanuit gaan dat dat meisje maar een kreng is omdat ze niet op type deurmat valt. Ik val daar ook niet op. Ben in het verleden ook afgeknapt op mannen die te hard hun best deden om te pleasen en daardoor weinig persoonlijkheid lieten zien. Dat is inderdaad niet spannend en ook geen materiaal voor een gelijkwaardige relatie. Bij mij was het wel zo, dat als ik eenmaal afgeknapt ben, dat niet niet meer goed komt. De aantrekkingskracht is weg, de prille verliefdheid over ..Ik hoop natuurlijk voor jou TO, dat het bij haar anders werkt.Het is ook geen verkeerde meid. Het is inderdaad moeilijk om de aantrekkingskracht weer terug te vinden. Momenteel zou ik ook totaal niet weten hoe ik dat zou moeten aanpakken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is dit een eenzijdige liefde?

Waarom is dit eenrichtingsverkeer?

Vraag je dat eens af.

De 1 gaat verder en de ander zit in de wachtkamer.

Kom eruit en ga achter de meiden aan.

Ga leven.

Dan is 'ze' er voor jou, zij die ook voor JOU gaat.

Nu nog niet maar komt wel weer als je maar verder gaat.

Jij bent veel te veel met het verleden bezig.

Dat is nu niet meer.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Bij toeval kwam ik haar vanmorgen tegen in de stad. Even snel een praatje gemaakt en toen kwam het onderwerp toch aan bod. Ze gaf aan dat ze vaker de goede jongens van zich afduwt en juist valt voor de klootzakken. Dus de uiteindelijke conclusie is dat ik blij mag zijn dat dit niets is geworden.
Alle reacties Link kopieren
Wat zal je zijn geschrokken dat je je ex zag.



Voor een kootzak vallen? Dan is er werk aan de winkel om aan eigenwaarde te werken.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Het-ligt-niet-aan-jou, het-ligt-aan-mij...klassieker
Alle reacties Link kopieren
quote:Honingdropje79 schreef op 23 januari 2017 @ 12:46:

Het-ligt-niet-aan-jou, het-ligt-aan-mij...klassieker Ja klopt, wat wil dit zeggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 23 januari 2017 @ 12:39:

Wat zal je zijn geschrokken dat je je ex zag.



Voor een kootzak vallen? Dan is er werk aan de winkel om aan eigenwaarde te werken. Ja wat betekend dit voor mij?
Alle reacties Link kopieren
quote:rikkie1 schreef op 23 januari 2017 @ 14:01:

[...]





Ja klopt, wat wil dit zeggen?Dat ik denk dat ze het op deze manier brengt om jou niet te kwetsen en je een goed gevoel te geven. Maar het maakt niets uit, het is gewoon geen match made in heaven. Je komt vast wel iemand tegen die beter bij je past!
Alle reacties Link kopieren
quote:rikkie1 schreef op 23 januari 2017 @ 14:02:

[...]





Ja wat betekend dit voor mij?Voor jou betekent dit einde relatie.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Annelleke schreef op 22 januari 2017 @ 19:15:

[...]



Het is niet hard, het is eerlijk. Ze wil iemand die eerlijk is tegen haar, en niet iemand die haar voorliegt in een poging haar in zijn greep te houden. Want dat is wat je doet als je niet voor jezelf opkomt en niet eerlijk je mening geeft, je liegt bewust om haar bij je te houden, dat is pas hard.



Precies! Mss ben ik mosterd, want deze post is van 2 dagen geleden, maar wat een rare aannames zijn er in dit topic gedaan over het meisje. Het kan ook heel goed zijn dat zij zich niet gezien voelt, en dat TO haar koste wat kost wilde hebben zonder zichzelf te laten zien en wellicht zonder zich echt in haar te interesseren. Dát is pas oneerlijk.
quote:Honingdropje79 schreef op 22 januari 2017 @ 22:13:

[...]





Dit vind ik wel mooi omschreven hoor! Lees hier zoveel posts die ervanuit gaan dat dat meisje maar een kreng is omdat ze niet op type deurmat valt. Ik val daar ook niet op. Ben in het verleden ook afgeknapt op mannen die te hard hun best deden om te pleasen en daardoor weinig persoonlijkheid lieten zien. Dat is inderdaad niet spannend en ook geen materiaal voor een gelijkwaardige relatie. Bij mij was het wel zo, dat als ik eenmaal afgeknapt ben, dat niet niet meer goed komt. De aantrekkingskracht is weg, de prille verliefdheid over ..Ik hoop natuurlijk voor jou TO, dat het bij haar anders werkt.

En dit dus.

TO, het gaat er niet om of je 'harder' wordt of meisjes als vuil moet behandelen (walgelijk), maar dat je eerlijk bent naar jezelf en oprecht interesse toont in haar. Dus niet meisjes op een voetstuk zetten, maar haar als een mens zien. Daar heb je karakter voor nodig en geen trucjes als 'foute man spelen'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mawieke schreef op 24 januari 2017 @ 12:11:

[...]



En dit dus.

TO, het gaat er niet om of je 'harder' wordt of meisjes als vuil moet behandelen (walgelijk), maar dat je eerlijk bent naar jezelf en oprecht interesse toont in haar. Dus niet meisjes op een voetstuk zetten, maar haar als een mens zien. Daar heb je karakter voor nodig en geen trucjes als 'foute man spelen'.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk is ze nu verliefd op een jongen die haar bedrogen heeft. En het lijkt erop dat ze hem ook nog terug wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:rikkie1 schreef op 27 januari 2017 @ 09:20:

Uiteindelijk is ze nu verliefd op een jongen die haar bedrogen heeft. En het lijkt erop dat ze hem ook nog terug wil.



Laat gaan, laat gaan!

Maar ze moet niet bij je komen uithuilen als ze weer bedrogen wordt.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Laat gaan inderdaad. Maar wat dat uithuilen betreft, doe wat goed voelt.
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag opstap geweest. Toen kwam ik haar toevallig tegen. Uiteindelijk zijn we de hele avond samen geweest en hebben we weer gezoend. We leken wel een stelletje. Nu ben ik weer terug bij af en weet ik niet meer wat ik ermee moet.
Alle reacties Link kopieren
Blijf uit haar buurt.
Misschien moet je je topic opnieuw lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven