Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
quote:Pieps2016 schreef op 05 januari 2017 @ 22:19:

[...]



Ligt aan je kind hoor haha, mijn 2 oudsten blijven ook altijd bij mij lopen en staan ook rustig stil als ik dat doe en heb geen idee hoe dat komt.dat klopt, oudste autisme, tweede ADHD(bleek later pas). Met dochter was het een makkie TOV de boys
Alle reacties Link kopieren
Ligt inderdaad aan het kind;) Bij de oudste was zeggen dat iets niet mocht voldoende, deed hij het ook niet. Bij de jongste ligt dat even anders, als ik zeg dat hij iets niet mag doet hij het nog 15 keer ...
Alle reacties Link kopieren
De Ademaatjes zijn saai, maar wat een fijn gezin! Die oudste meiden ook zo lief! Enige irriatie is de tanden van moeder. Menske, neem composiet facings!!!! Kost geen drol en je knapt er echt van op! Dan nog een beetje aan de lijn doen, een vlot kapsel en het komt goed. Heeft pa ook weer zin in sex .



Samantha Baumgard..... zum kotsen! Ze is sportief... pfffff... ze doet nergens aan mee als t sportief is! Niet rondjes rennen, niet skien. Zeg gewoon dat je hobby vreten is en dat je totaal niet sportief bent!
Alle reacties Link kopieren
Nounounou

Jij bent wel erg op uiterlijk gericht zeg. Beetje mensen op hun uiterlijk afzeiken.



uote]Jodice schreef op 06 januari 2017 @ 06:58:

De Ademaatjes zijn saai, maar wat een fijn gezin! Die oudste meiden ook zo lief! Enige irriatie is de tanden van moeder. Menske, neem composiet facings!!!! Kost geen drol en je knapt er echt van op! Dan nog een beetje aan de lijn doen, een vlot kapsel en het komt goed. Heeft pa ook weer zin in sex .



Samantha Baumgard..... zum kotsen! Ze is sportief... pfffff... ze doet nergens aan mee als t sportief is! Niet rondjes rennen, niet skien. Zeg gewoon dat je hobby vreten is en dat je totaal niet sportief bent![/quote]
Alle reacties Link kopieren
quote:grasklokje schreef op 05 januari 2017 @ 21:17:

[...]



Beter van niet, wordt ze nog enthousiaster over een 14e (PR vader Deijs) en moeten ze ook een volkszanger op de verjaardag van nr 14



Ik zag laatst alweer zo'n mooie vh PR-bureau voorbijkomen op een facebook-bericht nav een reactie van Schippers over de nipt-test. Iets over dat mensen met Down 'het merk mensen' oid alléén maar beter maken.



Ik zou als een vd kinderen Baumgard echt behoorlijk pissig zijn als er nog een bij kwam. Waarom zo'n groot risico nemen op je 46e als er al zoveel kinderen zijn waar je voor moet zorgen. Rupsjenooitgenoeg heeft de leeftijd (en kinderen met de leeftijd ervoor) om oma te worden. Maar ja, als je je kinderen tot hun 30e thuis wil houden, komt dat er natuurlijk niet van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jodice schreef op 06 januari 2017 @ 06:58:

De Ademaatjes zijn saai, maar wat een fijn gezin! Die oudste meiden ook zo lief! Enige irriatie is de tanden van moeder. Menske, neem composiet facings!!!! Kost geen drol en je knapt er echt van op! Dan nog een beetje aan de lijn doen, een vlot kapsel en het komt goed. Heeft pa ook weer zin in sex .



Samantha Baumgard..... zum kotsen! Ze is sportief... pfffff... ze doet nergens aan mee als t sportief is! Niet rondjes rennen, niet skien. Zeg gewoon dat je hobby vreten is en dat je totaal niet sportief bent!Wat een misselijke reactie zo op het uiterlijk, is toch nergens voor nodig?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Ademaatjes toch wel top, hoor. Ok, ze hebben minder kinderen dan die andere twee, maar 4 peutertjes, ga d'r maar aanstaan. Ik vind het gewoon lief, niks is teveel, paps met twee dochters naar Londen, moeder doet ook gewoon haar ding, je ziet gewoon dat die mensen gek zijn met hun kinderen. Dat zie ik bij de andere twee toch veel minder. De Vinkjes vind ik ronduit ordinair. Samantha, ik vind het een beetje een zeur en er gaat weinig liefde van uit. Die kinderen vind ik wel weer super leuk!
Wat mij op viel is de lach van Willy. Vraag me af of ze een slecht gebit heeft want ze lacht nooit echt, altijd met mond dicht. Ik vind het er onnatuurlijk uit zien.

De Adema's vind ik leuk, lieve meiden die oudste twee.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ze ziet er sowieso wat onnatuurlijk uit, met zo'n bruine huid en dat haarstuk. Maar goed, moet ze zelf weten. Vind ze alleen zo ja, hoe zal ik het zeggen, ongezellig, niet liefdevol of zo. Dat gevreet ook in dat restaurant, bah. En al die "wensen" die steeds maar uitkomen, hè? Allemaal gesponsord, denk ik. Ik vond de allereerste afleveringen het leukst. Toen zag je gewoon hoe het er dagelijks aan toe ging in zo'n gezin. Hoe dat gaat met wassen en aankleden, koken, dat soort dingen. Het is me nu wat te "gemaakt" allemaal.
Alle reacties Link kopieren
De Ademaatjes vind ik erg liefdevol en geduldig. Offeren zich helemaal op voor hun kinderen, niets is ze teveel. Geduldig, rustig, vrolijk..En dat zie je terug in de kinderen. Ik zou zelf helemaal gesloopt zijn als ik in hun schoenen zou staan, moeder Adema is de hele dag aan de slag met de kinderen en het huishouden, in de avond kookt ze, man komt thuis en zij gaat nog aan het werk.. Ik zou niet eens meer m'n stoel uit kunnen komen na zo'n dag Al snap ik wel dat werk een hele fijne afleiding is.

Ik zou er alleen niet meer zo blij uitzien.



Vind het jammer dat er zoveel kritiek is op het gebit van mevr Adema; goedkope facings kosten zo 100- 250 euro per stuk bovendien gaan ze maar 5 jaar mee en zien ze er onnatuurlijk uit omdat je tanden er dik van worden (tenzij de tandarts eerst een stuk van je tanden slijt) Porseleinen facings kosten 300/400 euro per stuk, je kunt haar toch niet kwalijk nemen dat ze daar niet aan begint?

Het is lang niet altijd een vooruitgang. En een beugeltje kan altijd nog
Met 6 kinderen naar de boekenwinkel om een boek te halen. Ik zou bol.com doen denk ik



Echt knap hoe ze het allemaal doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Ademaatjes hysterisch lief voor de kinderen. Ik voel mijn eigen imperfectie



De familie Vink vind ik ook leuk om te zien, gewoon heel anders.



Samantha vind ik vreselijk. Niet erg dat je wat dik bent, maar zijn straalt echt de luie obees uit....en maar commanderen. Naar!
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 06 januari 2017 @ 15:20:

Nou, ze ziet er sowieso wat onnatuurlijk uit, met zo'n bruine huid en dat haarstuk. Maar goed, moet ze zelf weten. Vind ze alleen zo ja, hoe zal ik het zeggen, ongezellig, niet liefdevol of zo. Dat gevreet ook in dat restaurant, bah. En al die "wensen" die steeds maar uitkomen, hè? Allemaal gesponsord, denk ik. Ik vond de allereerste afleveringen het leukst. Toen zag je gewoon hoe het er dagelijks aan toe ging in zo'n gezin. Hoe dat gaat met wassen en aankleden, koken, dat soort dingen. Het is me nu wat te "gemaakt" allemaal.Al die 'wensen' vind ik zo treurig. Ik snap dat je met een groot gezin beperkingen hebt mbt de dingen die je kan doen. Maar een foto of een keer uit eten? Ik vind het treurig dat er gewoon geen ruimte voor is om zoiets een keer te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 06 januari 2017 @ 16:45:

De Ademaatjes vind ik erg liefdevol en geduldig. Offeren zich helemaal op voor hun kinderen, niets is ze teveel. Geduldig, rustig, vrolijk..En dat zie je terug in de kinderen. Ik zou zelf helemaal gesloopt zijn als ik in hun schoenen zou staan, moeder Adema is de hele dag aan de slag met de kinderen en het huishouden, in de avond kookt ze, man komt thuis en zij gaat nog aan het werk.. Ik zou niet eens meer m'n stoel uit kunnen komen na zo'n dag Al snap ik wel dat werk een hele fijne afleiding is.

Ik zou er alleen niet meer zo blij uitzien.



Vind het jammer dat er zoveel kritiek is op het gebit van mevr Adema; goedkope facings kosten zo 100- 250 euro per stuk bovendien gaan ze maar 5 jaar mee en zien ze er onnatuurlijk uit omdat je tanden er dik van worden (tenzij de tandarts eerst een stuk van je tanden slijt) Porseleinen facings kosten 300/400 euro per stuk, je kunt haar toch niet kwalijk nemen dat ze daar niet aan begint?

Het is lang niet altijd een vooruitgang. En een beugeltje kan altijd nog





Ik denk inderdaad dat die ''tandjes'' haar niet hinderen.

Maar gezien hun levensstijl, huis, wagens, moet een paar kronen toch ècht geen probleem zijn.



Haar prioriteit ligt anders, mag.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 06 januari 2017 @ 15:20:

Nou, ze ziet er sowieso wat onnatuurlijk uit, met zo'n bruine huid en dat haarstuk. Maar goed, moet ze zelf weten. Vind ze alleen zo ja, hoe zal ik het zeggen, ongezellig, niet liefdevol of zo. Dat gevreet ook in dat restaurant, bah. En al die "wensen" die steeds maar uitkomen, hè? Allemaal gesponsord, denk ik. Ik vond de allereerste afleveringen het leukst. Toen zag je gewoon hoe het er dagelijks aan toe ging in zo'n gezin. Hoe dat gaat met wassen en aankleden, koken, dat soort dingen. Het is me nu wat te "gemaakt" allemaal.



Ik vind het ook een lamgeslagen duffe vogel die moeder Vink.

Lak of smak aan, getergd door het leven maar dat zijn wel meer mensen en die blijven toch sprankelen.



Nee aard van het beestje denk ik, maar akelig is het wel.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 06 januari 2017 @ 19:07:

[...]





Ik vind het ook een lamgeslagen duffe vogel die moeder Vink.

Lak of smak aan, getergd door het leven maar dat zijn wel meer mensen en die blijven toch sprankelen.



Nee aard van het beestje denk ik, maar akelig is het wel.....Helemaal eens. Die stem en die uitdrukking in het gezicht. Brrrrr
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Adema vierling wel jengel konten. Zijn altijd aan het jengelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 06 januari 2017 @ 19:07:

[...]





Ik vind het ook een lamgeslagen duffe vogel die moeder Vink.

Lak of smak aan, getergd door het leven maar dat zijn wel meer mensen en die blijven toch sprankelen.



Nee aard van het beestje denk ik, maar akelig is het wel.....Ze heeft lupus. Dat lijkt me geen pretje. De medicatie kan ook suf maken natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Echt waar?

Nou dan moet je mijn kinderen maar niet horen. Ik vind het juist ubermakkelijke kinderen om te zien en ben dr helemaal jaloers op haha.



quote]Doorenvogels55 schreef op 07 januari 2017 @ 19:26:

Ik vind die Adema vierling wel jengel konten. Zijn altijd aan het jengelen.[/quote]
quote:Doorenvogels55 schreef op 07 januari 2017 @ 19:26:

Ik vind die Adema vierling wel jengel konten. Zijn altijd aan het jengelen.Ik vond dat juist reuze meevallen, zeker als je mee rekent dat ze net 2 zijn, de ultieme jengelleeftijd zo'n beetje.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb ik geluk dan. Herken het totaal niet van mijn kinderen. Overal hoor je wel weer 1 of 2 jengelen.

Maar ik vind het echt een mooi gezin hoor. Ook omdat ze uit het oosten komen. Vind dat Haagse geleuter echt vreselijk van de familie Vink.

En eigenlijk vind ik de Baumgards ook best leuk. Alleen die dingen die ze filmen slaat nergens op. Net of de Baumgards in het normale leven gaan tennissen en Nordic Walking. Zo onecht allemaal.



Jammer dat het programma alweer aan zijn eind is. Leuke serie deze keer.



Oja en om nog even te zeuren....Bentley en Lorenzo vind ik etterbakken. En wat een tokkienamen bij de familie Vink.
Alle reacties Link kopieren
Samantha wil kind 14, Eus reageert erop door een kalender van zichzelf in onderbroek als voorspel te geven. Aaa-hum
Alle reacties Link kopieren
De vinkjes zijn bezig om hun bekendheid flink uit te buiten: een en al reclame op de facebookpagina.



Edit: dit is trouwens niet negatief bedoeld: vind het eigenlijk wel slim van ze. Volgens mij is dit de eerste familie die dit zo doet. De ademaatjes werden al gesponsord met dingen voordat ze mee gingen doen, dus dat telt niet.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je die deelberichten?
Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/den-haag ... met-vrachtwagen~a3073c17/



Dit schijnt om Shayla Baumgard te gaan. Klinkt ernstig. Hoop dat alles goed met dr gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven