Entertainment alle pijlers

90 days to wed, happily ever after

21-01-2017 07:29 990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er?



Die Danielle... Ik begrijp t niet hoor...
Alle reacties Link kopieren
kan iemand mij uitleggen wat ik gemist heb? WAAROM dat die vrouw die in MIAMi woonde( die grote blonde) ineens van hem af wilde, terwijl zij hem al ophalende vanaf die Danielle, wel met hem leek te willen samen wonen? Wat had zij ontdekt? dat hij van vele andere vrouwen al geld kreeg, wat ik hier dus pas lees?
quote:havermout1 schreef op 22 januari 2017 @ 17:10:

[...]





Volgens Danielle zelf: in totaal 9 keer.



Volgens Mohamed: 1-3 keer.quote:havermout1 schreef op 22 januari 2017 @ 17:28:

Wat ik vertel is buiten de serie om, in het echte leven.

Het Mohamed en Danielle verhaal van happily ever after (niet de originele serie) is vrij nep. Veel dingen zijn verzonnen of opnieuw nagespeeld omdat ze zich eerder zonder camera's afspeelden.Ik vraag me nog steeds af hoe Havermout aan deze (achtergrond) informatie komt!
Alle reacties Link kopieren
quote:miemie schreef op 23 januari 2017 @ 11:31:

kan iemand mij uitleggen wat ik gemist heb? WAAROM dat die vrouw die in MIAMi woonde( die grote blonde) ineens van hem af wilde, terwijl zij hem al ophalende vanaf die Danielle, wel met hem leek te willen samen wonen? Wat had zij ontdekt? dat hij van vele andere vrouwen al geld kreeg, wat ik hier dus pas lees?Die grote blonde woont niet in Miami. Die grote blonde is mid 30, moeder van twee zoontjes die ze heeft gedumpt bij haar ouders. Ze is dak en en thuisloos, reist het hele land door, gebruikt drugs en heeft sex met mannen om dat te bekostigen. De enige contacten die ze had in Miami waren klanten. Mohamed kwam er nogal laat achter en het is al tijden uit tussen hen.
Let’s go Brandon!
Waarom dreigde zíj dan om te onthullen wie hij 'really is'?

Dat klonk nogal dreigend zijn kant op.

Wat weet ze dan van hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:havermout1 schreef op 23 januari 2017 @ 15:30:

[...]





Die grote blonde woont niet in Miami. Die grote blonde is mid 30, moeder van twee zoontjes die ze heeft gedumpt bij haar ouders. Ze is dak en en thuisloos, reist het hele land door, gebruikt drugs en heeft sex met mannen om dat te bekostigen. De enige contacten die ze had in Miami waren klanten. Mohamed kwam er nogal laat achter en het is al tijden uit tussen hen.Hoe weet jij dit allemaal?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:havermout1 schreef op 22 januari 2017 @ 21:35:

[...]





Ze trok de annulment in omdat bij beloofde vrienden te blijven en gedurende een maand "aan het huwelijk te werken". Dat is nooit gebeurd (natuurlijk), en er ligt nu een verse annulment bij de rechtbank.



Nee nee nee! wat heeft die Danielle een ENORME plaat voor haar kop!

Het is echt ténenkrommend om te zien hoe zij zich altijd letterlijk aan hem vastklampte, en hij steeds verder weg dreef zeg maar. Arme kinderen van haar.. die hadden haar vanaf het begin al gewaarschuwd.



Ik vind dat ene jongere stelletje (ik heb geen idee hoe ze heten, meisje heeft lang zwart stijl haar en de jongen blond met een klein baardje geloof ik. Hij was katholiek/christelijk dacht ik. Het enige stel waarbij de relatie ook echt gelijkwaardig leek) zo'n leuk stelletje. Echt schattig
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:Muurhanger schreef op 23 januari 2017 @ 16:15:

[...]





Nee nee nee! wat heeft die Danielle een ENORME plaat voor haar kop!

Het is echt ténenkrommend om te zien hoe zij zich altijd letterlijk aan hem vastklampte, en hij steeds verder weg dreef zeg maar. Arme kinderen van haar.. die hadden haar vanaf het begin al gewaarschuwd.



Ik vind dat ene jongere stelletje (ik heb geen idee hoe ze heten, meisje heeft lang zwart stijl haar en de jongen blond met een klein baardje geloof ik. Hij was katholiek/christelijk dacht ik. Het enige stel waarbij de relatie ook echt gelijkwaardig leek) zo'n leuk stelletje. Echt schattig Alexei en Loren bedoel je denk ik.
quote:mali30 schreef op 23 januari 2017 @ 16:04:

[...]



Hoe weet jij dit allemaal?Staat gewoon allemaal op internet. Of het waar is weet ik niet
Ik heb alle afleveringen al gezien zowel van de ever after als het nieuwe seizoen. Bij Happily ever after begon ik Danielle en Mohammed echt beu te worden en die Mohammed moet gewoon weer uitgezet worden.



Van de koppels die er nu inzitten zit er wat mij betreft maar een 'normaal' koppel bij. Echt waar halen ze die mensen vandaan en hoe dom kun je zijn?!
Hoe liep het met Alexei en Loren af? Ik vond dat ook niet echt een stel met veel potentieel. Naast de claimende moeder van Alexei, maakten ze als ze samen waren ook nog eens constant ruzie. Ze leken elkaar niet te begrijpen. Zij vreselijk neurotisch en hij een opgewonden standje, echt zo'n totaal niet zorgzaam, egoistisch alpha mannetje.
Hoe liep het met Alexei en Loren af? Ik vond dat ook niet echt een stel met veel potentieel. Naast de claimende moeder van Alexei, maakten ze als ze samen waren ook nog eens constant ruzie. Ze leken elkaar niet te begrijpen. Zij vreselijk perfectionistisch en "needy" en hij een opgewonden standje, echt zo'n totaal niet zorgzaam, egoistisch alpha mannetje.
Zijn nog altijd heel happy met elkaar net zoals de andere stellen behalve mohammed en Danielle
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 23 januari 2017 @ 08:10:

Was die Daya trouwens serieus dat ze twijfelde of de verlovingsring echt was ?



Volgens mij wel.

Daarom kan ik me ook wel voorstellen dat schoonmoeder zo haar twijfels heeft.

Ook vind ik Daya 'lui' overkomen.

Hangt onderuit gezakt en ongeïnteresseerd op de bank, terwijl schoonmoeder op bezoek is.

Ok, schoonmoeder heeft overal iets op aan te merken, dus ik snap Daya ook wel,

maar toch, als je bezoek krijgt, stel je je normaliter toch iets anders op.
Alle reacties Link kopieren
""Die grote blonde woont niet in Miami. Die grote blonde is mid 30, moeder van twee zoontjes die ze heeft gedumpt bij haar ouders. Ze is dak en en thuisloos, reist het hele land door, gebruikt drugs en heeft sex met mannen om dat te bekostigen. De enige contacten die ze had in Miami waren klanten. Mohamed kwam er nogal laat achter en het is al tijden uit tussen hen""""



heb ik zoveel gemist dan????

tjeetje soort zoekt soort dus....... inderdaad dreigde zij op het eind hem ook met: iets van ze komen er nog wel achter hoe jij bent.....
quote:Chili-concarne schreef op 23 januari 2017 @ 18:19:

[...]





Volgens mij wel.

Daarom kan ik me ook wel voorstellen dat schoonmoeder zo haar twijfels heeft.

Ook vind ik Daya 'lui' overkomen.

Hangt onderuit gezakt en ongeïnteresseerd op de bank, terwijl schoonmoeder op bezoek is.

Ok, schoonmoeder heeft overal iets op aan te merken, dus ik snap Daya ook wel,

maar toch, als je bezoek krijgt, stel je je normaliter toch iets anders op.Toch stelt Daya ook hoge eisen heb ook het idee dat hij het te dure huis echt voor haar deed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 23 januari 2017 @ 18:33:

[...]



Toch stelt Daya ook hoge eisen heb ook het idee dat hij het te dure huis echt voor haar deed.



Ja Daya lijkt me een type: ikweetwatikwil.

Heel ander type weer dan Noon.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leafs schreef op 23 januari 2017 @ 18:08:

Zijn nog altijd heel happy met elkaar net zoals de andere stellen behalve mohammed en DanielleChelsea en Yamir liggen in scheiding.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
quote:havermout1 schreef op 23 januari 2017 @ 20:06:

[...]





Chelsea en Yamir liggen in scheiding.Wie zijn dat?
quote:havermout1 schreef op 23 januari 2017 @ 20:06:

[...]





Chelsea en Yamir liggen in scheiding.



Echt? Ik vond ze wel een leuk stel en heb destijds ook zijn muziek opgezocht omdat hij in eigen land zo'n ster was enzo... nou een lied heeft nog dagen n m'n hoofd gezeten echt zo irritant



Vraag me af waarom die gaan scheiden. Omdat het niet lukt in de muziek in de US?
quote:Chili-concarne schreef op 23 januari 2017 @ 20:25:

[...]



Wie zijn dat?





Chelsea en Yamir zie je op deze foto (ander seizoen volgens mij):



Havermout: hoe kom je aan al deze informatie?
Was zelf wat gaan googlen en kwam op deze site terecht: http://starcasm.net/archives/category/tv/90-day-fiance
quote:havermout1 schreef op 23 januari 2017 @ 20:06:

[...]





Chelsea en Yamir liggen in scheiding.Ik heb het over het huidige programma.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 23 januari 2017 @ 21:09:

[...]





Chelsea en Yamir zie je op deze foto (ander seizoen volgens mij):



[img]http://starcasm.net/wp-content/uploads/ ... amir-2.jpg[/img]



Ok bedankt.

Toen keek ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chili-concarne schreef op 23 januari 2017 @ 18:42:

[...]





Ja Daya lijkt me een type: ikweetwatikwil.

Heel ander type weer dan Noon.Maar die kan anders ook lekker haar zin doordrijven...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven