**Ovulatie inductie (Clomid-injecties-IUI) Deel 3**

06-07-2016 14:39 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het vervolg op het topic **Ovulatie inductie**. Happy new topic! :cheer2: Dat we maar snel allemaal zwanger mogen zijn.

Ben je zwanger en wil je in dit topic een positieve test of een echofoto delen doe dit dan alsjeblieft achter een linkje en niet in je post zelf, zodat iedereen zelf kan beslissen of ze dat wil bekijken. Alvast bedankt.

De inloggegevens voor de tabel zijn:

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd Kindje Ronde# Status Bijzonderheden
Annejill 36 Derde na mk ronde 8 gonal-f 100 EH +pregnyl ondersteuning +IUI nod +/- 5 april 2018 PCOS missed abortion dec 2016 en mk mei 2017 3 jr bezig waarvan 1,5 MMM
Vienna .. Eerste .. Gonal F 75 PCOS
Flomo 30/32 Tweede 4e ronde Clomid 50mg NOD 10 juni PCOS, bij 1e kindje na 1e keer 100mg Clomid zwanger
Sophie990 27 Eerste Ronde 6 clomid nod +/- 26 april Laatste ronde clomid, hierna over op injecties
Rompertje - Eerste start mei Clomid nod 4 mei per mei starten met Clomid tabletten
De zwangeren onder ons! :yes:
*Jonro
*Myrre29 (UD: 7 mei 2018)
*Snowy89 (UD: 19 mei 2018)
*TruusdeMier

De zwangeren praten hier verder:
zwanger/zwanger-na-ovulatie-inductie/li ... ges/390613

:love: Bevallen! :duckie:
De nog actieve dames:
* Heytan: 20 mei 2017 van een zoon!
*San_D: ..-12-2017 van een tweeling!
* Sammie81: februari 2018 bevallen van een dochter!
* Wiek88: februari 2018 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:46
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Susieflower het gaat vandaag iets beter. Wij hebben de rekening van manlief nog niet gehad en had. Hij heeft zijn hele eigen risico nog. Dus ben benieuwd haha.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is wel ff slikken zo'n rekening Susie!



Fijn dat het iets beter gaat jonro!

Dames op het wachtbankje succes nog!



Ik heb vanmiddag de prikinstructie voor puregon en pregnyl gehad + uitleg over IUI. Lijkt me wel te doen allemaal, alleen vervelend dat je zo vaak moet komen voor controle, ben dat niet meer gewend . Ik hoop natuurlijk nog steeds dat het niet nodig is. Zou toch heel bijzonder zijn dat je zwanger wordt in een ronde zonder medicijnen ...maar goed we gaan er maar niet vanuit.
Jammer genoeg ongesteld geworden...
Alle reacties Link kopieren
Noo heel bericht getypt, is t weer verdwenen poging 2

Elianora wat balen dat je ongesteld bent geworden! Ook al voelde je m aankomen, blijft toch altijd een rotmoment.. Sterkte, en lekker een wijntje drinken dit weekend;) volgende ronde beter!

Susie die rekening hebben wij ook gekregen, geen leuke verrassing

Wiek fijn dat de instructie meeviel! Extra ziekenhuisbezoeken is soms zwaar, maar ik vind t ook wel fijn om iets meer controle te hebben, hoop dat t voor jou ook zo is. Of dat t natuurlijk helemaal niet nodig is, zou nog mooier zijn! Wanneer zou je ongesteld moeten worden?

Hier nog steeds op t wachtbankje, morgen is mn NOD. Bloedverlies is helemaal gestopt, temperatuur nog steeds hoog en mn borsten zijn onwijs gevoelig en mn tepels zagen er vanochtend ineens anders uit, heel gek. Begin nu toch weer te hopen maar tegelijk bang voor de teleurstelling.. En steeds moeilijker om mezelf af te leiden..

Fijn weekend meiden!
Alle reacties Link kopieren
Sophie ga je morgen testen?? Spannend!



Ow shit elionora dat had ik gek genoeg toch niet gedacht

Wiek ik hoop met je mee en inderdaad IUI valt reuze mee vergeleken met IVF...



Fijn zulke rekeningen zeg wij betalen de eigen risico gespreid ideaal nooit geen gezeur over ineens dikke rekeningen :-)



Hier breekt de boel niet door de gynaecoloog zou bellen misschien belt ze nog ik wacht af...weet niet zo goed wat te doen nu misschien was het bruine wel mijn menstruatie en komt er gewoon niet meer...



Ik ga nu werken en morgen dagje efteling doeggg



Xxx
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Mag ik vragen wat zo'n semenonderzoek kost? Wij gaan hem nog ontvangen dan houden we daar rekening mee.
Alle reacties Link kopieren
Ooh balen elionora!!



Spannend sophie!!
Alle reacties Link kopieren
Elianora, wat ontzettend balen voor je!

Heb verder al op je gereageerd in t andere topic

Al sushi besteld ??



Sophie, kun je je nog zolang inhouden om niet te testen?? Knap hoor!! Succes nog even!
Alle reacties Link kopieren
Hè balen Elianora. :(



@ Sophie, hoe is het daar?



@ Annejil, en bij jou inmiddels ongesteld geworden?



En met jou Jonro?

Bij ons was de rekening van 160 euro voor het zaadonderzoek. Dus bereid jezelf maar voor.



Hier nog niet ongesteld na het zetten van de Pregnyl, maar heb eind volgende week een afspraak met de gyn. Als het dan nog niet doorgebroken is kan ze meteen even een echo maken.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
quote:SusieFlower schreef op 22 januari 2017 @ 18:51:

Hè balen Elianora. :(



@ Sophie, hoe is het daar?



@ Annejil, en bij jou inmiddels ongesteld geworden?



En met jou Jonro?

Bij ons was de rekening van 160 euro voor het zaadonderzoek. Dus bereid jezelf maar voor.



Hier nog niet ongesteld na het zetten van de Pregnyl, maar heb eind volgende week een afspraak met de gyn. Als het dan nog niet doorgebroken is kan ze meteen even een echo maken.



Nee helaas geen bloed te bekennen...Ik baal zo morgen even contact opnemen met het ziekenhuis...



Spannend dat je nog niet ongesteld bent zou het kunnen dat je zwanger bent??



Ik ben benieuwd
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Jonro bij ons kostte het zaadonderzoek zelfs rond de 300 euro..even goed informeren van tevoren, ons hadden ze verkeerd ingelicht

Annejill wat irritant dat er niks gebeurt, lijkt me goed om even met de gyn te overleggen!

San D hoe is t met jou intussen? Alweer begonnen met spuiten?

Susie wanneer was de pregnyl ook alweer gezet? Duurt daarna nog twee weken voor je ongesteld wordt dus dat klopt wel toch dan? Hoop dat t gesprek met de gyn wat duidelijkheid geeft!

Jonro hoe is t bij jou op t wachtbankje?! Zit je nog lekker?:-)

Hier nog op t wachtbankje. Trok het donderdag heel slecht, maar voel me nu wel rustig. Of ik zwanger ben of niet heb ik toch geen invloed op. Vanmorgen paar druppels bloed, verder niks. Borsten zijn duidelijk groter, temperatuur weer omhoog dus ik wacht gewoon nog even af. Grappig dat iedereen zo vroeg wil testen, ik ben zo bang voor wéér een omo witte test dat ik t liever uitstel
Alle reacties Link kopieren
Thanks ladies ik ga gewoon uit van het hele eigen risico dan valt t altijd mee.



Sophie wat spannend voor jou klinkt positief!



Susieflowr voor jou ook spannend hoop het zo voor jullie.



Annejill het schiet niet echt op bij jou he?



Hier nog steeds wachten. Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten. Vorige maand na de ovulatie hele zere tepels tot aan menstruatie. Nu heb ik echt helemaal nergens last van. Geen zere tepels of iets. Rond de eisprong had ik druk in mijn buik en hoofdpijn. Ik verwacht dus dat hij wel is geweest. Vind het zo ontzettend raar hoe je lijf in elkaar zit. Zit nu op cd 19 en de vorige keer was mijn cyclus 29 dagen. Dus nog zeker 10 dagen wachten. Pffffft haha
Bedankt dames. Deze maand kwam het hard aan, ik had er toch echt op gehoopt. Maandstonden zijn ook erg pijnlijk deze keer en verlies veel stolsels.



Morgen opnieuw Clomid. Ik wil ook wat afstand doen van het forum en er minder mee bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Elianora wat vervelend. Snap dat je wat meer afstand wil houden. Soms zou ik het ook wat meer los willen laten maar vind het erg lastig omdat ik het gewoon wil voelen.
Sophie spannend nog! Hoeveel dpo ben je nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je Elionora! Mijn menstruatie was ook heviger dan andere keren en ik verloor ook wat stolsels.

De gynaecoloog zei me dat ik dan in ieder geval een heel mooie eisprong heb gehad!

Sophie, hoe is het met jou? Nog niets doorgekomen??

Hier gaat het goed! Morgen zit ik alweer op dag 10 van de cyclus en heb ik een follikelmeting. Ben benieuwd!

Jonro, dat minder ermee bezig zijn is lastig he.. met clomid was ik er meer mee bezig dan nu met spuiten! Door de vele controles en de pregnyl weet ik beter waar ik aan toe ben en ben ik minder aan het focussen om iets te voelen.. succes!
Alle reacties Link kopieren
Was dag 17 dpo maar vanmorgen temperatuur omlaag en bruinverlies neemt toe, dus morgen denk ik echt ongesteld. Grootste klap heb ik vorige week wel gehad, en heb volgens mij wel vertrouwen dat t een van de volgende rondes blijft plakken. Maar vind t wel vreemd en frustrerend dat m'n lf zo lang is (nu 17-18 dagen ipv 4-8 bij de clomid), en irritant dat m'n cyclus zo lang wordt (41 dagen).. Ziekenhuis zei over de vorige cyclus dat ik ws wel even zwanger ben geweest, maar nu twee keer achter elkaar? Nouja, volgende ronde hopelijk gewoon een plakkert, 3x scheepsrecht toch?

Elianora kan me voorstellen! Hopelijk voor jou ook 3x scheepsrecht, wordt de derde ronde voor jou toch?

Jonro hoeveel dpo zit je nu?

Fijne avond dames!
Alle reacties Link kopieren
Als ik kijk naar mijn vorige cyclus en de druk in mijn buik op dpo 8
Alle reacties Link kopieren
Even een update; vanmorgen eerste follikelmeting voor deze cyclus! En een persoonlijk 'record' te zien een eitje van ruim 14mm op dag 10! Nog nooit eerder een eitje gehad zo vroeg in cyclus!

Donderdag terug komen en als zo doorgaat dit weekend weer pregnyl! Op naar de 3e eisprong! Hopelijk voor mij ook 3x scheepsrecht, net als bij jullie Elianora en Sophie!

Balen dat het erop lijkt dat menstruatie gaat doorbreken Sophie
Alle reacties Link kopieren
Even een update; vanmorgen eerste follikelmeting voor deze cyclus! En een persoonlijk 'record' te zien een eitje van ruim 14mm op dag 10! Nog nooit eerder een eitje gehad zo vroeg in cyclus!

Donderdag terug komen en als zo doorgaat dit weekend weer pregnyl! Op naar de 3e eisprong! Hopelijk voor mij ook 3x scheepsrecht, net als bij jullie Elianora en Sophie!

Balen dat het erop lijkt dat menstruatie gaat doorbreken Sophie
Alle reacties Link kopieren
San D wat een goed nieuws, fijn zeg! Hoop dat ie mooi doorgroeit en dat je deze keer niet zo lang hoeft te wachten op een eisprong!

Jonro nog iets minder dan een week dus. Lastig idd om het los te laten, zeker omdat je met clomid niet zo goed weet wanneer je een eisprong hebt.. Succes met wachten!

Hier eindelijk écht ongesteld. Had t wel verwacht en ben er minder kapot van dan de vorige keer. Donderdag uitgangsecho en hopen dat m'n eisprong iets sneller komt, en dan idd 3x scheepsrecht San en elianora!

Hoe is t met de andere dames?
Alle reacties Link kopieren
@ Sophie, goed dat de menstruatie doorgezet heeft, je had het al een beetje verwacht hè.



@ San D, wat goed, hopelijk groeit je eitje mooi door.



@ Annejil, hoe gaat het met jou?



Hier al paar dagen enorm hoofdpijn, hoop maar dat het erop duidt dat de menstruatie zit te wringen. Deze week is het 14 dagen na de Pregnyl spuit. Vrijdag heb ik weer een afspraak met de gyn. om het beleid opnieuw door te spreken / echo te maken. Ben benieuwd.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Yeah, goed nieuws. Ben inderdaad ongesteld geworden na de Pregnyl.



Hoe gaat het verder met iedereen?
C'est la vie
Sophie, balen dat je ongesteld bent geworden... Maar nu inderdaad 3de ronde scheepsrecht? Ondertussen heb ik morgen laatste dag Clomid en maandagochtend follikelmeting.



Suzie, goed dat je eindelijk ongesteld bent geworden, dan kun je nu ook verder.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te lezen dat iedereen weer 'verder' al was het bericht van een zwangerschap natuurlijk veel mooier geweest..



Hier vandaag volgens de app nod maar denk dat mijn natuurlijke eisprong iets later is geweest dus nog ff afwachten. Had begin deze week goede hoop, hele dag een vleugje misselijkheid en heel vergeetachtig (echt heel erg) en zeer pijnlijke borsten en tepels maar goed nu met een buikgriep op de bank dus we kunnen er niets van zeggen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven