Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!



(vanuit: "Afval Challenge")



1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.



Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.



NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Judith je mag plaats maken in de tabel voor Danie.

Je mag mij eruit halen.

Ik vind mijn gewicht wel prima zo, ja echt!!

Val ik nog wat af, ook prima.

Maar daarvoor hoef ik niet meer in de tabel.

Ik blijf af en toe nog meeschrijven want kan jullie toch niet missen
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, hier zei de weegschaal 60.9 (+0.2, bmi 23.5, totaal -7)



+ 0.2 maar dat had ik al verwacht!



Vervelend Judith, goede moed houden en lekker over twee weken weer wegen!

Ik heb de porties van vandaag vergroot en kom nu op 1450, dus dat is prima!



Yes Twilight! Mooi gewicht & succes deze week!

Toch 2 ons minder Ballys, voor een 'rare week' is dat prima toch?

En wauw Hamika, je mag zeker blij zijn! Thanks voor de opmerking over mijn lijstje. Heb voor nu de porties vergroot maar ga op zoek naar meer vast voedsel als tussendoortjes! Sterkte met de hele situatie, wat Hamaika zegt; als het kan aan de emotie toegeven kan weer helpen in het hele proces..



Iedereen die afgevallen is; goed bezig en hou vol!
Alle reacties Link kopieren
Evda ik laat je er nog even een paar dagen in als je t niet erg vind ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Ik woog weer 90, maar ook echt vreet bui(en) gehad dit weekend. Heel stom:( Nu proberen het weer op te pakken, ga ook sporten vanavond
Alle reacties Link kopieren
Evda Je kan natuurlijk ook uit de tabel, maar gewoon mee blijven schrijven. Denk er maar even wat dagen over na ;)



Tailor: Jammer, maar schade valt mee. Herpakken en weer door Goed dat je je porties vergroot hebt.

Bloempie wat balen! Maar wel fijn dat je weet waar het aan ligt. Vaak is dit gewicht ook zo weer weg als je jezelf herpakt.
It's not always easy, but it's worth it.
Hahahaha later meer maar ik ken nu inmiddels al 3 hele verschillende afkortingen ETA hahahahaha. Doorhalen wat niet van toepassing is :-)
Alle reacties Link kopieren
Johnny Doodle saboteert mijn afvalpogingen!

Nu weer 1.







Overigens wel tot de conclusie gekomen dat Johnny dus van het merk is haha.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Oohhhh. Chocolade.
Alle reacties Link kopieren
Voor Evda:



https://www.youtube.com/watch?v=T0k_e6L1pbw
Alle reacties Link kopieren
Pfffff volgens mij was iedereen afgelopen weekend jarig: zoooo veel traktaties op school!



Negerzoenen, taart, chocolade, gehaktballetjes, koeken.

Heb alleen 1 appelkoek genomen, was van een jarige collega.

Heb alle kind traktaties weten af te slaan!

Best wel trots op mij!



Nou ja Judith, zelfs al chocolade via de post!



En wauw ik zie aardig wat minnetjes in de tabel!
Alle reacties Link kopieren
Twilight: ja maar al de tweede keer hè, zomaar. Heel raar haha.

Wat erg zijn al die traktaties idd, of 'hey mevrouw, kijk eens, voor u gebakken' 'wilt u ook een stroopwafel?'

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik geniet lekker van... Nou ja, ik heb m'n appel.

Haha.



Femme: Lief :D



Eetlijstje voor morgen:

O: havermoutpap met haverzemelen, kaneel en bosbessen + yakult light

T: Atkins cappucino nut bar

L: 2 paprika's met kipfilet (bieslook) en salami

T: 2 mini babybel

D: 2 pitabroodjes met een magere grillburger (een halve op elke pita) met 2x gebakken ei, een kwart komkommer en wat tzatziki komkommer dipsaus (20 gram, waarden: 35kcal, 0,9gr proteïne, 1g koolhydraten, 3gr vet)

T: 3 plakjes kipfilet (bieslook) + 3 plakjes rookvlees

1399 kcal. 5kcal te weinig, maar ach, dat compenseer ik vast ook wel weer ergens haha.



Ben bezig met een powervrouw/zelfvertrouwen/meezing CD - haha hopeloos, maar heb er echt behoefte aan. Nog suggesties iemand misschien? ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Zucht.......mag ik nog blijven..? .dacht ff te reageren en ben al 3 blz terug aan t lezen en dan proberen alles te onthouden om niemand te vergeten...

Want ben wel geintresseerd in jullie allemaal!

Poging

@judith succes morgen in t ziekenhuis.

Krijg inspiratie van je eetlijsjes, behalve dan dat ik geen vlees eet haha



@evda mooi als je tevreden bent met je gewicht. Je kan ook trots zijn wat je bent afgevallen toch?!



@morgana welkom!!

Herkenbaar trouwens, ik ben ook lang. 1.80 en hoor vaak zat , zo dik ben je toch niet. Als ik dan zei dat ik amper een fatsoenlijke broek pas ( brede heupen ook nog eens) in de normale winkel kan kopen waren ze eeg verbaasd. Ik ook wel eens als een heel klein iemand die er veel dikker uitziet als ik in maat 42 past....haha



@hamaika zo goed gedaan zeg!! Maar je eet wel genoeg? Kan nij voorstellen dat het gedoe met je ex ook invloed heeft. In dit geval een voordeel.

Lastig zeg als je dan zo op de radio hoort. Is hij beroemd (daar) ?



@twilight ook mooi gewicht!

Verleidingen maar proberen te weerstaan dan



Eh en dan moet ik jane, femme en tailor og.

Hoi meiden!
Ow waarschijnlijk over heen gelezen maar succes in het ziekenhuis judith.
Jua echt mijn welgemeende excuses, ik moet nog terug reageren op een pb..Echt helemaal vergeten! Maar ga ik echt doen..Is geen desinteresse maar druk soms waardoor ik het eea vergeet.



Femme wat is dat lief zeg .. dat liedje... Ik blijf nog schrijven hoor, ik dacht alleen misschien kan mijn plaatsje in de tabel vergeven worden aan iemand die erbij wil ...Maar heb al vaker een poging gedaan weg te lopen,(klaar met lijnen, ongemotiveerd etc) maar lukt niet om weg te blijven.

Spierpijn?!?



Judith daar is die vervelende Johnny weer.. ik zou je brievenbus afplakken met ducktape, wat denkt Johnny wel niet

Morgen ziekenhuis Judith? De uitslag?

Good luck, vriendin



Twilight: goed dat je zo sterk bent geweest.



Woeffie leuk dat je de Efteling leuk vond



Ik ben vanmiddag naar de bakker geweest en gebakje gehaald en ik vond het gewoon vies, zoet, bah ....
Alle reacties Link kopieren
Haha hoi Jua, er wordt inderdaad gezellig veel geschreven door iedereen!



Dat is denk ik een test van Johnny Judith Succes morgen!



Heb vroeger wat stages gelopen in het onderwijs en een paar jaar tijdens mijn opleiding bij een kinderdagverblijf gewerkt, de traktaties vlogen om m'n oren.. Zooo moeilijk!
Alle reacties Link kopieren
Jua tuurlijk mag je blijven tuttie!! En fijn die inspiratie. Eet je wel kaas? Dat is ook lekker op de paprika of wat kruidenkaas (soort boursin, maar zonder knoflook ;) )



Evda ja inderdaad! Gelukkig/helaas was deze niet lekker. Althans, ik kwam niet eens over de geur heen. Buuf van paar huizen verder was er blij mij gelukkig ;) - weggooien vind ik weer zonde. Grappig van dat gebakje, ik heb dat ook de laatste tijd (en ik was echt gebakfreak nummer 1) - behalve met appeltaart dan, vooral die van m'n mams... haha!

Morgen valt mee. Uitslag pas vrijdag.
It's not always easy, but it's worth it.
Haha Judith nee ik zal niet te snel afvallen hahaha. Los vel ben ik nu nog niet bang voor omdat ik ook voldoende sport, er flubbert gelukkig nog niets. Slim van je met die update-posts, dan hoef je alleen maar terug tot de laatste.

Heel veel succes morgen meis. Ik ga aan je denken. En dan vrijdag ook nog..... Sterkte lieverd.



Jane-Ice heerlijk mens ben je ook met je pakje beleg er af haha. En rustig aan hoor met bijlezen, we zijn ook superactief haha.



Jua zelfde voor jou. Netjes ook dat er niks bij is! En ook uit de 80 dus! Wat ik meestal doe (scheelt onthouden) is 2 tabbladen naast elkaar open (ik forum op de pc dat scheelt denk ik). In het ene tabblad lees ik bij en in het andere tabblad werk ik tegelijk aan mijn reactie. Tuurlijk mag jij blijven!

En ja ik eet wel genoeg, vanochtend ontbeten met muesli, op het werk 2 bruine pistoletten met kipfilet als lunch, tussendoor 3 mandarijnen en als avondeten hutspot met een gehaktbal en een beker melk. Dit is ook wle een beetje uniek hoor, en zal ook zeker het verdriet om de situatie met mijn ex zijn die meespeelt. Maar eind virjg jaar stond ik bijvoorbeeld meerdere maanden stil rond de 83/84 kilo. Het is echt heel raar, nu gaat het heel snel, dan sta ik weer een maand stil of kom ik opeens weer een kilo aan. Dus ik maak me nog geen zorgen. Dit blijft niet duren haha. En ik sport ook momenteel dubbele tijden omdat ik 2 weken niks heb gedaan vanwege alles met mijn ex. Dat doe ik normaat ook niet. Dus ik denk dat alles meespeelt.


Suikerbroodje ook goed hoor! Ik krijg altijd trek van jouw naam! En goed zo ga voor dat gzonde BMI, scheelt toch een punt 27.6 of 26.7.



Danie1985 welkom!



Evien netjes die halve kilo ook!



Evda!!!!!!!!! Niet weer gaan jojo-en met de tabel hoor hahaha. Heel verstadndig dat je even een paar dagen wacht Judith! Wij kennen Evda! . En zo is dat Evda, wel mee blijven schrijven je bent veel te leuk!



Tailormade jammer van die 0.2. Hopelijk deze week weer beter. Maar -7 is wel heel netjes ook. Goed dat je kijkt ook naar het vaste voedsel. Hoeft ook niet gelijk een hele biefstuk te zijn ofzo, maar wat vaker hard fruit (appel/banaan) of andere dingen waar je je tanden echt in moet zetten en de boel aan het werk houdt. Of evntueel wat meer crackers of zoiets. Vezelrijk voedsel.



Bloempie balen wijffie dat je zo een moeilijke week had. Hopelijk deze week beter.



Twilight oh ja dat zal je altijd zien, iedereen jarig en traktaties. Goed dat je er niet aan hebt toegegeven. Ja ok die ene appelkoek maar verder knap toch?



Hier plof ik zo op de bank met koffie, Helemaal Het Einde kijken haha. Morgenochtend komen mijn banken!!!! Fijne avond ladies!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 10:48
6.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi hoi!



Terwijl jullie al slapen (denk ik) heb ik rustig op mijn gemak alles terug gelezen.

Hele hoop, gezellig groepje!



Ik reageer dus nu vanaf 2 dagen terug.



-Evda, je had idd zaterdag niet veel gegeten...

Je gaat mij niet nadoen he?!

Mijn afgevallen gewicht (pakje beleg) is naar jou gekomen.

Maar je gewicht is goed, ben blij dat je tevreden bent.

En blijf blijf blijf! Aub niet weggaan!



-Femme, wauwwwww 17 km hardgelopen! Respect!

En je eetlijstje van zaterdag! Yummmmmm!



-Evien, zoooo je hebt dus een zalige week gehad...en nog afgevallen ook!

Ik hou echt van Spanje , was daar paar maanden geleden nog geweest bij mijn

vriendinnen.(ze wonen daar)



-Twilight, wat goed van je dat je een boterham minder eet en geen

frisdrank/redbull meer drink. Dat scheelt veel calorieen.

Mooi dat je bent afgevallen, ben trots op je!



-Ballys, fijn 2 ons eraf. En 8 ons minder...gaat dat je lukken aankomende week?

In ieder geval succes!!



-Judith, vocht vast houden is vervelend maar het gaat ook sneller af.

En ja,volgens mij ben je ook de leukste juf!

En nee, ik ga niet meer minder en minder eten...vaak zit ik ook snel vol.

Bedankt voor het bijwerken van de tabel!



-Hamaika, zoveel ben je afgevallen!

Gefeliciteerd maar let je ook op jezelf meid?

Bedankt voor je uitgebreid bericht over je nieuwe eetgewoontes maar

zwarte koffie lijkt mij echt niks.*Ben geen echte koffiedrinker*

Dus ik denk alleen maar ieuwwwww.



-Morgana, zelfde gewicht is normaal.



-Jua, fijn dat je bent afgevallen en succes met je nieuwe huis!

En Hoi!!



-Suikerbroodje, je bent ook veel afgevallen. Gefeliciteerd!



-Tailor, je bent al veel afgevallen volgens mij word het nu ook wat moeilijker.

Jij ook, hou vol!



-Bloempje, weeg je geen 8 kilo meer?

Aghhhh, vreetbuien. Nieuwe week nieuwe kansen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een slaap/ hang lui op de bank dagje gehad.

Ben even mijn motivatie kwijt voor sporten terwijl ik sporten juist

heel fijn vind. Ik moet vanavond toch even een uurtje gaan sporten,voel me zo duf.



Ik heb al 2 dagen geen eetlijst gepost dus hierbij:



Zondag

2 bruine bolletjes met 2 gebakken ei,katenspek en kaas.

3 dunne maiswafel met humus

2 toffifee

Verschillende (5) aziatische gerechten met een beetje rijst.(bij ouders)

Manderijn en een part pompelmoes



Maandag

Buin bolletje met filet,2 maiscrackers met kaas.

Wortels

Kakifruit

Loempia,Oosterse kip, vis, chinese groenten en een beetje rijst

3 koekjes

4 dunne maiswafels met humus,appel.



Lijkt al wat meer he?

Oja, ik kan niet goed tegen lactose dus drink geen melk en eet minimaal yoghurt.
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane Ice ik vind dat dit er al wel iets beter uitziet dan je vorige lijstje. Het is nog wel te wenig denk i, maar wel al een stuk beter. Goed zo! En heerlijk die smileys hahahaha. Vooral die bij Evda dat ze niet weg mag!



Jij dus ook al je vriendinnen in Spanje ja? Leuk dat we met zoveel een soort Spaanse connectie hebben. En ja ik was om 03.00 diep onder zeil haha.



Zit nu op mijn nieuwe banken te wachten

anyway, fijne dag ladies!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 10:48
43.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal! Ik heb mijn wandeling er weer op zitten. 5.5 km in 52 minuten. Daarna een boterham met chocolade hagelslag. Niet zo gezond, ik weet het. Maar soms moet je jezelf verwennen. Komt vast door Judiths chocoladereep. Judith, veel succes in het ziekenhuis vandaag! Hamaika, veel plezier met je nieuwe banken. Jane, fijn om te zien dat je weer wat meer eet. Ik vergeet vast een boel, ik vind het zo knap dat jullie iedereen kunnen benoemen in jullie posts. Dames (zo vergeet ik niemand ), allemaal een hele fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Danie1985; ik heb jou gewoon helemaal gemist! De tabel is op dit moment vol, maar desondanks kun je wel gewoon met ons meeschrijven (en als er dan een plekje komt kan je zo mee ) Heb je wat meer info?



Hamaika: Dank je lieffie Wat fijn dat je zo met je ex hebt kunnen praten, en dat hij zijn rol in dit geheel nu ook ziet en hier wat aan doet (haha, toch maar goed nadenken over 'wat als...' hè ;) )

Blijf wel goed op jezelf letten Goed dat je hem laat zweten

Ik zou niet hem inschakelen over die vriendin, dat kan eventueel als hij erover begint, maar ik zou hem niet weer er tussen in zetten zodat hij het dan weer moet doorgeven, want grote kans dat hij dan weer in het midden komt te hangen

Stuur mij ook eens dat bericht over je eetgewoontes ;) :p En ben super benieuwd naar je banken, ik ga je pagina stalken vandaag hahaha



Jane; ik word altijd vrolijk van jouw posts Lief mens Ben trots op je eetlijstjes, goed zo! Dit ziet er al een stuk beter uit (en gezonder, ook nog) - Ik neem zelf amandelmelk ter vervanging van melk - dit is ook rijk aan calcium (38% van je dagelijkse behoefte per 250ml) - ook vitamine D schijnt, en B, maar voor mij werkt dat niet (chronisch b12 tekort, dus kan dit alleen aanvullen met injecties <- Ha, ja, dat heb ik ook nog, dus.)



Suikerbroodje: Ach, zo'n boterham kan na het sporten geen kwaad. Als het puur was schijnt een beetje zelfs nog goed te zijn (zo'n leuke illusie, dat) - en ach, als het door mij komt... Door jou sta ik elke week met een suikerbrood in mijn handen hahahaha - leg hem wel elke keer weer netjes weg als ik naar de voedingswaardes heb gekeken :p





Oh, heeft iemand een tip tegen vieze salami geur in de koelkast? Het zit al in zo'n vleeswarendoos, maar dat werkt blijkbaar niet :(
It's not always easy, but it's worth it.
quote:judith1107 schreef op 24 januari 2017 @ 09:05:



Oh, heeft iemand een tip tegen vieze salami geur in de koelkast? Het zit al in zo'n vleeswarendoos, maar dat werkt blijkbaar niet :(



Geen salami in de koelkast....



Ik ben weer behoorlijk afwezig. En word met de scharrel weer alle kanten op geslingerd. De ene dag mooie praatjes en dan weer niets willen. Waarom sta ik niet zo sterk in m'n schoenen als hamaika. Ook ik wil hem niet kwijt maar dit gaat ook gewoon niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk uitspreken wat je wilt Woeffie; of hij gaat er voor, of het is klaar. Kans is wel dat het dan klaar is, maar aan dit gejojo heb je ook niets :( Vind dit echt zo naar voor je, je verdient beter dan dit onduidelijke gedoe.

You are not a plaything!



En haha ja dat dacht ik dus ook, maar had er trek in - spijt van. Echt een meurlucht!

Heb de salami nu in zo'n bakje gedaan dat je echt dicht kan klappen, zou moeten helpen...

Heb nu een theezakje in de koelkast gegooid, schijnt ook te helpen...
It's not always easy, but it's worth it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven