Mode & Beauty alle pijlers

Sexy outfits

21-01-2017 21:00 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort met een vriendin stappen. Dat doe ik niet zo vaak (lees 1x per jaar of zo). Meestal zie ik er nogal suf uit. Maar ik zou graag eens er wat sexy uitzien qua outfit, dat dat positieve aandacht oplevert (van mannen ) - zonder dat ik er meteen als een slet bij zou lopen. Nu het probleem: ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen. Ik heb namelijk geen flauw idee wat sexy wordt gevonden. En ik ben zelf ook niet superdun of superlang. Zou iemand mij wat tips kunnen geven hoe ik dit voor elkaar zou kunnen krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Een LBT is leuk, maar TO geeft zelf aan dat ze zwart helemaal niets vindt. Dan zou ik gewoon voor een leuke jurk in een rood of felblauw gaan.
Een kleur is niet zondermeer te adviseren, we weten niet wat TO staat en wat niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 22 januari 2017 @ 18:01:

Een kleur is niet zondermeer te adviseren, we weten niet wat TO staat en wat niet.Nee, maar TO heeft wel aangegeven felle kleuren leuk te vinden, en zwart niet.
Vergeet schoenen met een hoge(re) hak niet, mits je er op kan lopen.
Ok, dan ik dat over het hoofd gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil best meezoeken! Je moet je inderdaad vooral lekker voelen, dan zie je er sexy uit. Dus: welke lichaamsdelen wil je naar voren brengen en welke liever niet?
-
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 januari 2017 @ 22:15:

[...]



In Nederland doe je het niet want te veel niet- nederlanders, maar in een land zonder nederlanders doe je het wel. Logisch, hoor.LIKE!
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva95 schreef op 22 januari 2017 @ 17:26:

http://m.hm.com/nl/product/56695?article=56695-D



Lijkt op het rode jurkje. En niet duur Wauw. Die ziet er mooi uit! Ik ga eens kijken!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 22 januari 2017 @ 18:01:

Een kleur is niet zondermeer te adviseren, we weten niet wat TO staat en wat niet.Meestal kan ik rood wel hebben. Maar ben ergens wel een beetje bang dat echt felrood misschien hoerig staat...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ammenooitniet schreef op 22 januari 2017 @ 19:18:

Ik wil best meezoeken! Je moet je inderdaad vooral lekker voelen, dan zie je er sexy uit. Dus: welke lichaamsdelen wil je naar voren brengen en welke liever niet?Ik zou graag de nadruk leggen op mijn bovenlichaam en mijn taille, en vooral niet op mijn buik en heupen en bovenbenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was begonnen met plakken, maar ik zie te veel opties Kijk eens bij Asos.com in de outlet. Erg veel jurkjes in het rood en veel daarvan A-lijn (nadruk op taille en bovenlichaam, niet op buik/heupen/benen).



Deze bijvoorbeeld, voor twee tientjes.



Je zou ook kunnen denken aan een A-lijn zwarte rok. Als die goed valt kun je er een mooie (rode) top of blouse in stoppen, zonder dat de nadruk wordt gelegd op je buik.



Deze is 21 euro.
-
Alle reacties Link kopieren
Sexy ben je vooral als je hormonaal lekker in je vel zit.
quote:moonlight schreef op 21 januari 2017 @ 22:10:

Vrouwen durven zich toch niet meer sexy te kleden? Kijk maar op straat. Durf het zelf ook niet meer. Multi-culturele samenleving enzo.



In het buitenland durf ik het wel, want dan val ik ook niet zo op als ik eens vrouwelijk (dat noemt men sexy) kleedt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor de suggesties! Ik ga er eens uitgebreid naar kijken. Zit vast iets tussen!
Alle reacties Link kopieren
Begin anders bij wat voor schoenen je hebt. De leukste outfit kan helemaal verpest worden door lompe, platte schoenen...
Alle reacties Link kopieren
quote:DrMelfi schreef op 23 januari 2017 @ 13:12:

Begin anders bij wat voor schoenen je hebt. De leukste outfit kan helemaal verpest worden door lompe, platte schoenen...Eens!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:DrMelfi schreef op 23 januari 2017 @ 13:12:

Begin anders bij wat voor schoenen je hebt. De leukste outfit kan helemaal verpest worden door lompe, platte schoenen...Mijn favoriete schoenen zijn van Invito, veterlaarsjesmet een torenhoge (blok)hak van zachtgrijs suede. Die zou ik wel graag aan willen
Weet je vriendin eigenlijk dat je op mannenjacht wilt? Het is doorgaans niet al te moeilijk om te scoren in het uitgaansleven, maar als jij zoals je zegt een relatie wilt dan zit je misschien niet helemaal op het juiste spoor qua verwachtingen.
Alle reacties Link kopieren
Wijnrood dan misschien?

https://topvintage.nl/nl/ ... ro/50s-jane-dress-in-wine
Alle reacties Link kopieren
Is het nog gelukt met het vinden van een leuke outfit, TO?
Alle reacties Link kopieren
Ja! Ik heb uiteindelijk een gebloemd jurkje gekocht. Met van die uitsneden op de schouders. Ik vond 't echt helemaal te gek. Iedereen bedankt voor de inspiratie!
Dat klinkt leuk en sexy! Subtiel maar toch sexy. Succes met uitgaan in je nieuwe jurkje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven