Draagmoeder/Co-ouderschap

23-01-2017 18:53 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Wij zijn 2 wenspapa's van 28(ondernemer) en 25 jaar(werkt in de zorg) en woonachtig te Groningen.



Ondertussen hebben wij al 5jaar een relatie, en vanaf dag 1 beide een ontzettend grote wens om een vader-rol te mogen spelen.

Nu hebben wij al een enige zoektoch achter de rug, wij hebben een moeder van twee kinderen gehad die ons dit wou gunnen enkel is dit helaas niet doorgegaan omdat zei medisch niet meer aan de eisen voldeed! En moesten wij helaas afbreken, na een poos kregen wij de vraag vanuit jeugdzorg( omdat wij als pleeggezin staan ingeschreven en goedgekeurd) of wij voor een toen 11 jarige jongen wouden zorgen. Dit hebben wij met alle liefde gedaan totdat het verleden van de jongen hem inhaalde en hij aan zelf-multilatie begon te doen en de problematiek te groot werd voor een Gezins-leven en verblijft hij helaas op een groep.



Nu zoeken wij breder dan enkel een draagmoeder, wij overwegen ook om co-ouderschap te doen, en willen hier ook graag over in contact komen!



Voelt u zich aangesproken of heeft u toevallig in de omgeving mensen die hier ooit over gehad hebben, dan horen wij dit heeeeel graag!;)



hoop op enige reacties hihi.



groetjes
Euhm, dit forum bestaat voor 3 kwart uit vrouwen in de overgang.



Wat denk je zelf, zou dit een goede doelgroep zijn voor je oproep?
Hihi
Haal je hihi maar weg want daar houden de viva dames niet van.



Succes met je zoektocht!
Neem eens contact op meerdangewenst.nl



succes
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 23 januari 2017 @ 19:01:

Euhm, dit forum bestaat voor 3 kwart uit vrouwen in de overgang.



Wat denk je zelf, zou dit een goede doelgroep zijn voor je oproep?Hihi, ik vind dit wel een enige reactie . Jij ook TO? In elk geval succes.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wensoma. Maar dat telt natuurlijk weer niet.

Hihi
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:rosings schreef op 23 januari 2017 @ 19:05:

Neem eens contact op meerdangewenst.nl Ja, heb je dit al gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn hier toch ook genoeg dames die zwanger willen worden. Ook zonder partner.
quote:yasmijn schreef op 23 januari 2017 @ 19:08:

Ik ben wensoma. Maar dat telt natuurlijk weer niet.

HihiMss kan je in italie geholpen worden voor je eigen wens kleinkind
Alle reacties Link kopieren
quote:zecora schreef op 23 januari 2017 @ 19:11:

[...]



Mss kan je in italie geholpen worden voor je eigen wens kleinkindOnmogelijk fysiek.
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 23 januari 2017 @ 19:13:

[...]



Onmogelijk fysiek.Jammer
Alle reacties Link kopieren
quote:zecora schreef op 23 januari 2017 @ 19:14:

[...]



JammerJa he?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Lesbienne's die graag 2 kinderen van dezelfde vader willen?
Alle reacties Link kopieren
Bij pleegzorg zoeken ze vaak kindgericht en ook steeds vaker copleegouders. Ga eens in gesprek met jullie pleegzorg organisatie.

Waar wonen julie?
Op meerdangewenst.nl kun je inderdaad een oproep plaatsen. En zij organiseren ook bijeenkomsten voor wensvaders en -moeders. Ik denk dat je daar wellicht meer succes hebt.
quote:yasmijn schreef op 23 januari 2017 @ 19:16:

[...]



Ja he?Echt wel
Alle reacties Link kopieren
quote:kelso schreef op 23 januari 2017 @ 19:59:

Bij pleegzorg zoeken ze vaak kindgericht en ook steeds vaker copleegouders. Ga eens in gesprek met jullie pleegzorg organisatie.

Waar wonen julie?Staat in de eerste zin.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou toch even iets doen aan de herkenbaarheid van jullie OP....



Succes verder.
ik lees even mee Dan en Stef. hi hi
Co-ouderschap is een aardige oplossing bij een scheiding, niet meer dan dat. Op die manier houdt een kind een volwaardige relatie met beide ouders.



Een kind op de wereld zetten met als doel co-ouderschap zou in mijn wereld verboden moeten worden. Het gaat om een kind, niet om een ding dat je elke week verhuist.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 23 januari 2017 @ 20:37:

Co-ouderschap is een aardige oplossing bij een scheiding, niet meer dan dat. Op die manier houdt een kind een volwaardige relatie met beide ouders.



Een kind op de wereld zetten met als doel co-ouderschap zou in mijn wereld verboden moeten worden. Het gaat om een kind, niet om een ding dat je elke week verhuist.+ 10000.00000
Alles komt goed, alleen de rest niet
Tjonge wat een conservatieve en veroordelende reactie. Waar heb je dat op gebaseerd? Onderzoek of "gezond verstand" (lees: onderbuikgevoel)?



TO: ik raad je echt aan even contact op te nemen met Stichting Meer dan gewenst. Zij hebben alle expertise in huis op dit gebied. Ook over wat wel en niet goed zou zijn voor kinderen. Bovendien organiseren ze dus heel veel activiteiten voor mensen in jullie situatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evenaar schreef op 23 januari 2017 @ 21:56:

Tjonge wat een conservatieve en veroordelende reactie. Waar heb je dat op gebaseerd? Onderzoek of "gezond verstand" (lees: onderbuikgevoel)?



TO: ik raad je echt aan even contact op te nemen met Stichting Meer dan gewenst. Zij hebben alle expertise in huis op dit gebied. Ook over wat wel en niet goed zou zijn voor kinderen. Bovendien organiseren ze dus heel veel activiteiten voor mensen in jullie situatie.Eens!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Evenaar schreef op 23 januari 2017 @ 21:56:

Tjonge wat een conservatieve en veroordelende reactie. Waar heb je dat op gebaseerd? Onderzoek of "gezond verstand" (lees: onderbuikgevoel)?



TO: ik raad je echt aan even contact op te nemen met Stichting Meer dan gewenst. Zij hebben alle expertise in huis op dit gebied. Ook over wat wel en niet goed zou zijn voor kinderen. Bovendien organiseren ze dus heel veel activiteiten voor mensen in jullie situatie.Om een mening te hebben heb ik geen onderzoek nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven