vlam is nu single

22-01-2017 14:10 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al enkele jaren verliefd op een collega. 2 jaar geleden heb ik hem verteld over mijn gevoelens. We hadden toen alletwee een relatie. Omdat we allebei onze relaties niet op het spel wilden zetten hebben we toen afstand van elkaar genomen. Maar ondertussen gaan we terug veel met elkaar om en zijn we bevriend.

Ik had me na ons gesprek terug geconcentreerd op mijn relatie en dacht dat ik alles een plekje had kunnen geven.

Nu heeft zijn vriendin hem bedrogen en is hij dus single. Ze waren al erg lang samen. Hebben een kindje samen.

Dit is nu zo'n half jaar geleden.

Hij is nu op zoek naar een nieuw huis en vraagt altijd mijn mening. Hij komt ook vaker een praatje slaan. Op de nieuwjaarsreceptie een tijdje geleden had hij Ik hou van u aangevraagd en stond hij dit naast me mee te zingen. Toen we daarna onze jas aan gingen halen zong hij er ook nog kleine stukjes van 'geef me een kus'.

Ik probeer er niks achter te zoeken, maar wil toch eens horen wat jullie denken. Is dit toeval, denkt hij er niet bij na?
Alle reacties Link kopieren
Als je wat van plan bent of tot een besluit bent gekomen, ben je het (vind ik) wel verplicht eerst aan je man te vertellen voordat je al allerlei plannen met hem maakt of 'opeens' met hem staat te zoenen ofzo. Niks zo pijnlijk als het gevoel te hebben voor een nieuwer paar schoenen te worden ingeruild zonder hier zelf enige kennis van te hebben of enige inspraak.
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 23 januari 2017 @ 19:04:

Als je wat van plan bent of tot een besluit bent gekomen, ben je het (vind ik) wel verplicht eerst aan je man te vertellen voordat je al allerlei plannen met hem maakt of 'opeens' met hem staat te zoenen ofzo. Niks zo pijnlijk als het gevoel te hebben voor een nieuwer paar schoenen te worden ingeruild zonder hier zelf enige kennis van te hebben of enige inspraak.



Als we zouden beslissen om iets te doen met onze gevoelens, zou ik dat eerst aan mijn partner vertellen, voordat we daar mee verder gaan.

Ik zou geen affaire beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven