Najaar 2016 zwanger worden

05-09-2016 16:47 2438 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier schrijven we over zwanger worden vanaf het laatste kwartaal van 2016 (okt, nov, dec). Heb lang gewacht in de hoop dat iemand een topic zou openen, maar nu open ik er toch zelf maar één (duurde me te lang). Meteen een algemeen account zodat iedereen zelf de gegevens toe kan voegen en aan kan passen in de tabel.

ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Poeziemauw 26/29 Eerste Oktober 2016 13 februari 2019
Lievermama 31/37 Eerste Oktober 2016 .. 2019

Bevallen! :flirting:
Naam Leeftijd Geboortedatum eerste kindje Bijzonderheden
Suzosuus 32/39 :heart: 21-05-2017 bevallen van een zoon! :love:
Frozen_butterfly 27/30 :heart: ..-05-2017 bevallen van een dochter! :love:
Zeeuwsmeisje1989 27/28 :heart: 01-06-2017 bevallen van een zoon! :love:
Elf12 33/33 :heart: ..-06-2017 bevallen van een zoon! :love:
Happy-life 24/27 :heart: 06-07-2017 bevallen van een dochter! :love: Zwanger! :heart:
Surfinpumpkin 29/35 :heart: ..-07-2017 bevallen van een zoon! :love:
Just_sabina 30/37 :heart: 08-09-2017 bevallen van een dochter! :love: Zwanger! :heart:
Theeleut 28/30 :heart: ..-09-2017 bevallen van een zoon! :love:
Ximun 29/34 :heart: 06-03-2018 bevallen van een dochter! :love:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
66.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
He balen mssbl! Geniet vd dingen die nu nog mogen!



Ik wist niet dat ik gevoelig was voor dit soort gedachtes, heb in het verleden wel een keer een depressie gehad na aanleiding van iets vervelends wat ik heb mee gemaakt. Maar niet op deze manier. Nou ja hormonen zijn natuurlijk ook een soort aanleiding.



Het komt blijkbaar meer voor tot ong 12 tot 14 weken dus ik ben nog goed gestemd en hoe vervelend het ook is ik ga er voor dat het na die tijd weer weg is!
He wat naar Just-Sabina!

Onthoud die 12-14 weken, richt je daar op. Dit zijn je verschrikkelijke hormonen, je bent tijdelijk jezelf niet meer.



Hier de 20-weken echo gehad, alles lijkt helemaal goed te zijn (voor zover ze het kunnen zien natuurlijk). Dus enorm opgelucht.
Alle reacties Link kopieren
Wat elf zegt vasthouden een die 12-14 weken grens!



Elf fijn dat alles goed lijkt. Lucht het op?



Hier helaas al de 1e symptonen van naderende menstruatie. Lage rugpijn en hoofdpijn. Wel vroeg maar zou wel betekenen dat ik weer een cyclus van 4 weken heb ipv 6. Ging er deze ronde ook al totaal niet van uit dus totaal niet opgelet met eten en drinken. Hoef ik met in ieder geval niet schuldig te voelen.
Niets is wat het lijkt..
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws elf!



He poeziemauw dat zou jammer zijn maar gelukkig ben je er nuchter onder..

idd genieten van al dat lekkers!



Die eerste weken zijn heel spannend. Die spanning wordt dalijk vanzelf minder. De hormonen heb ik nog steeds last van met 22 weken. Maar al die echos geven mij wel een fijn gevoel en de schopjes van de baby ook!



Ik heb me is flink uitgeleefd op de z8 50 % sale haha oepsss ik ben echt zon shopping queen en je 9 mnden verlekkeren aan zon klein kindje werkt goed op mn shop lust haha..
Alle reacties Link kopieren
@Elf fijn dat de 20-weken echo goed was!



@poeziemauw dan maar op naar een goede volgende ronde toch!



@Sabina ik moet zeggen hormonen nog steeds aanwezig maar voel me vrijwel sinds de 14e week weer de oude kwa energie en in mn doen en laten. Klinkt nog ver misschien maar voor je het weet ben je daar!



@zeeuwsmeisje leuk hoor dat shoppen. Voor kleertjes hou ik me nog wel in wil ook de ruimte hebben om het op te bergen en is nog zo'n rommel in huis nog veel dingen die afgemaakt moeten worden.. na de 20 weken echo ga ik er denk wel meer naar verlangen kleertjes shoppen!!!
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames het is even geleden dat ik iets van me heb laten horen, heb het echt zwaar gehad met de miskraam..



Maar nu het goede nieuws: ik ben weer zwanger! Vorige week op 10DPO positief getest, inmiddels 3 positieve testen die steeds donkerder worden. Sta er nog steeds heel erg onzeker in... hoop zo dat het goed gaat nu! 13 febr gelukkig al een echo. Verder voel ik me bijzonder beroerd, een continue misselijkheid. Maargoed zolang het goed gaat neem ik alles voor lief!!



Dat was m'n update! Ik zal weer wat actiever gaan lezen en schrijven hier.
quote:theeleut88 schreef op 25 januari 2017 @ 13:25:

Lieve dames het is even geleden dat ik iets van me heb laten horen, heb het echt zwaar gehad met de miskraam..



Maar nu het goede nieuws: ik ben weer zwanger! Vorige week op 10DPO positief getest, inmiddels 3 positieve testen die steeds donkerder worden. Sta er nog steeds heel erg onzeker in... hoop zo dat het goed gaat nu! 13 febr gelukkig al een echo. Verder voel ik me bijzonder beroerd, een continue misselijkheid. Maargoed zolang het goed gaat neem ik alles voor lief!!



Dat was m'n update! Ik zal weer wat actiever gaan lezen en schrijven hier.



Oh Theeleut wat een geweldig nieuws!

Van harte hiermee! Ik begrijp je onzekerheid, die zal nog wel even blijven en daar is niks aan te doen.

Ik ben ook nog steeds bang en onzeker na mijn miskraam (toen ik een van de 2 verloor). Maar vooralsnog gaat alles helemaal goed (bijna 20 weken nu).



'Geniet' van je misselijkheid, dat is een goed teken! Je hormonen liggen heerlijk overhoop!

En laat je lekker vertroetelen door je man.
Alle reacties Link kopieren
Yeeey!!! Theeleut wat fijn..

gelukkig nu snel een echo..



Alle reacties Link kopieren
Wat super fijn theeleut! Gefeliciteerd!!

Opnieuw dus weer spannend, maar fijn dat je zo snel een echo krijgt!

Jammer dat je je zo beroerd voelt, hopelijk gaat dat snel wat beter!
It does not matter how slowly you go, as long as you do not stop
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd theeleut, wat een fijn nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd theeleut! Wat een fijn bericht!
Alle reacties Link kopieren
Theeleut wat een goed berichtje! Gefeliciteerd. komende weken zal wel even spannend zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ha theeleut wat fijn weer van je te horen! Wat fijn dat je weer zwanger bent Kan me helemaal voorstellen dat het deze keer extra spannend is, hopelijk straks een mooie echo voor jullie!
Goedemorgen meiden! Hier even wat weinig reactie van mijn kant want lig plat met griep (al de hele week). Volgende week hopelijk weer opgeknapt en dan reageer ik weer op jullie berichten. Voor nu even een dikke GEFELICITEERD voor Theeleut!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Theeleut!! Wil je het zwanger-worden-stokje aan mij doorgeven alsjeblieft?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd theeleut
Alle reacties Link kopieren
Theeleut fijn dat het zo snel weer raak is. Hopelijk kan je je zorgen snel aan de kant zetten en ons verblijden met leuke verhalen!



Hoe is het met de overige dames? Begint wat stiller te worden hier.



Bij mij gaat het zn gangetje. Heilig ervan overtuigd dat ik morgen ongesteld wordt en ben daar heel relaxt onder. Zeg al tijden maart is de maand waardoor ik nu echt zoiets heb van laat het maar weer beginnen.
Niets is wat het lijkt..
Alle reacties Link kopieren
Bedankt lieve dames voor de felicitaties! Gister voor de vierde keer getest, ben nog steeds zwanger! De lijn is ook steeds donkerder geworden dus het lijkt er op dat mijn HCG toeneemt. Pff zo spannend dit! Maandag over 2 weken een echo al gelukkig.



Ik geef graag het zwanger-stokje aan jullie door lieve meiden!! Ik realiseer me dat ik erg in mijn handen mag knijpen dat het nu weer raak is na 2 maanden na de miskraam. Al moet ik zeggen, we hebben ook echt ons best gedaan. Gelukkig heb ik een hele regelmatige cyclus met op dag 14 mijn ovulatie, dus het is wat makkelijker 'in te plannen' qua seks. Al waren we deze keer op vakantie dus hadden we sowieso wel genoeg tijd om het gezellig te maken..
Wat klink je gelukkig Theeleut! Ik word er helemaal blij van!



Poeziemauw al ongesteld?



Hier is de griep gelukkig over. Was een hardnekkige deze keer. Hele week uit de running geweest. Nu weer aan het werk. Wel een paar drukke weken voor de boeg dus zal blij zijn als het maart is en ik een week vrij heb. Buik begint nu echt te groeien en ik hoop echt dat het niet lang meer duurt voor ik beweging voel. Nu denk ik soms dat ik het al wel voel, maar het nog niet kan duiden. Bijna 17 weken dus volgens de statistieken zou het niet lang meer kunnen duren.



Zaterdag gaan we het kamertje ophalen. Dat is de eerste aankoop voor de kleine. Daarna gaan we kijken voor de andere spulletjes. Leuk leuk!
Alle reacties Link kopieren
Nope wederom niet ongesteld op verwachte moment. Ene kant reken ik nu op weer 6 weken net als vorige maand. Andere kant heb ik in mij idee 12 januari mijn eisprong gehad. In de ochtend kwartier steken aan de rechterkant gehad en heel die dag meer en dikkere afscheiding. Vorige x toen ik 6 weken had kreeg ik 2 dagen voor nod van dat doorzichtige slijm oftewel duidelijk een eisprong dat heb ik nu niet gehad.

Ik voel me verder prima op een zeurende onderrug en baarmoeder na dit heb ik beide al een week.



Plan is nu om nog 2 weken te wachten mits ik opeens ga kotsen volgende week dan test ik eerder
Niets is wat het lijkt..
Oh heerlijk Frozen! Zo leuk om een kamertje in te richten!

Wij zijn nog even plaats aan het maken voor de kamer. Het had eerst een andere bestemming, dus het moet flink worden leeggehaald en opgeknapt. Daar zijn we nu druk mee. Ook moet ik zeggen dat we nu pas na de goede 20-weken echo hier echt serieus mee aan de slag gaan. Eerder durfde ik dit niet aan (gezien de eerste miskraam, je weet nooit of je weer slecht nieuws krijgt).



Wel hebben we al kleuren etc uitgezocht.



Sterk van je Poeziemauw om nu niet iedere dag te testen maar rustig af te wachten!
Alle reacties Link kopieren
Naja puur zelf bescherming. Liever nu 2 weken denken dat ik nog ongesteld ga worden dan weer de teleurstelling van een negatieve test.



Elf wat voor kleuren worden het?



Frozen leuk dat het kamertje komt. Brutale vraag waar heb je hem gekocht en wat kost dat ongeveer?
Niets is wat het lijkt..
Wij nemen de meubeltjes over van een collega. Voor bedje, commode en kast betalen we nu €300,-. De set die wij straks hebben staat nog op de site van BabyDump en daar kost hij €1100,-. Scheelt toch behoorlijk en de kamer die we overnemen ziet er nog puntgaaf uit. Deze week maken we de kamer leeg. Gek idee dat komend weekend de meubels in ons huis staan waar over enkele maanden onze kleine in/op ligt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rust hier. Hoe is het met alle dames?



Frozen geniet van het inrichten van de kamer. Het zo nog een stapje echter!





Hier heb ik me heilig voorgenomen om de mantra ik ben niet zwanger te blijven herhalen. Vind het wel lastig af en toe omdat ik toch weer met regelmaat denk zou dit wat zijn.

Nog maar dikke week geduld en dan weet ik meer.
Niets is wat het lijkt..
Alle reacties Link kopieren
Ohh poeziemauw, blijft toch elke keer spannend he! Ik duim voor je!

Wij hebben vandaag de intake bij de verloskundige ( nog geen echo ) hopelijk gaat het dan allemaal iets meer leven, en ma bij de psycholoog dus eindelijk kunnen er stappen genomen worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven