Uitgerekend begin September 2017

26-12-2016 10:40 1143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Lieve Dames,



Het lijkt me leuk om samen een te kunnen praten over het wel en wee van de zwangerschaps periode.

Zijn jullie uitgerekend in begin september (1 t/m 14 sept?) Dan lijkt het me leuk om samen erover te schrijven.

We hebben op eerste kerstdag positief getest, en vandaag nogmaals positief getest.

Wie sluit gezellig aan?

Naam
(leeftijd)
U.D. J/M KindjeAfsprakenBijzonderheden
BB87
29/28
01-09 Meisje 1e31/05 vk, 11/07 32 wk echogeen
RiverJoy
26/23
04-09 Meisje 1e4e ronde, 18/03 pretecho--
Bloes
32/32
03-09 Jongetje 2e--Gyn, bevallen in zkh, groeiecho's, zwangerschapsdiabetes
Ri88
28/32
03-09 Meisje 2e--vanaf wk 32 extra groeiecho's
Knotje
27/27
10-09 verrassing! 1econtrole vk 07/06ziekenhuisbevalling (poliklinisch tot nu toe)
dali80
36/40
06-09 Meisje 4e20 wk echo ?--
Toverspiegel
--/--
06-09 Meisje 2e--Gyn, ziekenhuisbevalling, groeiecho met 27 wk
Flowerzzz
29/--
04-09 Meisje 1e20/04 20 wk echo--
Fistik86
30/--
10-09 Jongetje 2e--endomyeriose en adenomyse, controle bij de gyn
NorthCape
31/31
15-09 Meisje 1e--bevallen in ziekenhuis, 32 weken extra echo

Mirriemirrie, Champignon & Mamsan(meisje), (tijdelijk) uit de tabel, ivm liever niet meer mee schrijven, lezen zo nu en dan wel mee.

Rovie, Cey_sam, Highfligh en Schuimblokje heb ik uit de tabel gehaald, hebben sinds een tijdje niet meer mee geschreven, willen jullie weer meeschrijven/in de tabel laat het me weten.

:rose: Lovelynoukske (meisje)
:rose: Eefje
:rose: Promesso
:rose: Sarina87
:rose: Sabrina-
anoniem_283049 wijzigde dit bericht op 28-05-2017 11:03
44.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Even snel vanuit m'n werk een update, mooi kloppend hartje!



En tussen de 8-8,5 weken zwanger
Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Bb, gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



Ben even een paar dagen offline geweest. Wat mooi om te lezen dat er al een heel aantal een kloppend hartje hebben gezien!



@Promesso - wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje als ik het zo lees. Ik had ook bloedverlies, en heb 31/1 de echo. Ik zit dan op 8 weken. Het gaat nu goed, maar merk dat de schrik nog wel in mn keel zit. Steeds checken, enz. Ik blijf vertrouwen hebben in een kloppend hartje volgend week!



Ik ben verder erg misselijk en beroerd. Nu al een paar dagen thuis van werk. Ik geef zo'n 3/4 keer per dag/nacht over. Houd weinig binnen. Krijg nu pilletjes van de huisarts. Pff als die eerste weken maar voorbij zijn!



Sterkte allemaal weer!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat naar Highfligh, sterkte ermee.



En ik heb even gemist dat jij ook bloedverlies had? Nu niet meer dus?



Het is echt minimaal hoor, ik blijf zo een aantal uren schoon en dan ineens is het weer wat rozig tijdens het afvegen. Dat toiletbezoek is een zenuwslopend geode elke keer. Gelukkig bieden m'n werk en m'n kinderen wel afleiding.
Alle reacties Link kopieren
Ja, zenuwslopend he, die toiletbezoeken. Bij mij was het ook niet zoveel. Op het 'hoogtepunt' een paar heldere druppels bloed. Dat was wel naar. Maar verder...



Met een paar druppels bloed kun je het vruchtje niet verloren zijn, denk ik dan maar.



Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Nou, we gaan idd mooi gelijk op....



Nog een weekje wachten voor ons allebei!
Alle reacties Link kopieren
@ Fistik : Welkom en gefeliciteerd! Jij hebt zo te lezen ook al één en ander meegemaakt..



@ BB Wat fijn die goede echo en een kloppend hartje!



@ highfligh : Wat naar dat je je zo misselijk voelt en dat je zo vaak moet overgeven 's nachts! Hopelijk werken de pilletjes die je van de huisarts gekregen hebt. En om je een beetje gerust te stellen, met een paar druppels bloed kun je het vruchtje inderdaad niet verloren zijn. Bij mij mk heb ik 't vruchtje duidelijk herkend en bloedverlies was dan veel erger en meer dan wanneer je ongesteld bent. Al begrijp ik jullie onzekerheid héél goed hoor! Ik had vorige week ook een veegje bruin slijm aan m'n toiletpapier, gelukkig is het daar bij gebleven
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook roze slijm van de week en ik heb vanochtend ook weet een gezien! Ik ben precies 8 weken volgens de echo en alles zag er goed uit zei de verloskundige.



Nog 4 weken en dan mag/kan ik t eindelijk wat meer mensen vertellen. Wat zal ik blij zijn als ik eindelijk de 12 weken voorbij ben!



Gefeliciteerd BB!
Alle reacties Link kopieren
Bb en rIverjoy gefeliciteerd!
Even een kort berichtje want een drukke dag: wat fijn bb en riverjoy Heerlijk nieuws!!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn riverjoy!



Wat verschrikkelijk dat je zo misselijk bent Highfligh hopelijk gaat het snel over! :hug
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, wat fijn die kloppende hartjes, Bb en Riverjoy!



Highfligh, zo misselijk is echt niet leuk! Sterkte! Wel fijn dat je weer wat meer vertrouwen hebt! Nog een weekje wachten samen met Promesso en hopelijk zien jullie dan ook allebei een mooi kloppend hartje



Fistik, gefeliciteerd! Heftig wat je allemaal al hebt meegemaakt! Ik duim voor je dat het deze keer goed gaat!



Vandaag heb ik het m'n collega verteld, kon het niet meer voor me houden. Ze had al een vermoeden haha en was erg blij voor ons! Ik ga nog even een toetje eten en dan naar bed. Ik ben moe, moe, moe.
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!



Daar ben ik weer.

Afgelopen dagen wel alles gelezen maar even niet de puf gehad om te reageren, sorry!



Wat enorm fijn al die kloppende hartjes!! Dat moet een hele gerustelling zijn kan ik me zo voorstellen!



Ook heel goed om te lezen dat bij de meeste dames ook het bruin/rood verlies gestopt is en er weer een beetje meer vertrouwen is. Hopelijk jullie volgende week ook een prachtige echo dames!



Ik heb hier ook veel honger! En moet dan ook echt iets eten anders word ik een beetje weeïg. En hier idd ook veel meer dorst als anders. Dat komt opzich wel goed uit want drink normaal gesproken echt te weinig!



Verder gaat het voor de rest eigenlijk wel goed. Borsten zijn nog een beetje gevoelig en vooral het honger gevoel is wat ik nu opmerk als "grootste" kwaal. En ook ik ben moeeeeee

Wordt wel elke nacht bijna een keer wakker voor een plas pauze. Al met al dus iets meer vertrouwen dan een paar weken geleden maar wel echt toe aan een klein beetje bevestiging in de vorm van een echo nog 9 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver! Ik kijk er enorm naar uit, al ben ik stiekem ook al een klein beetje zenuwachtig!



Slaap lekker voor zo meteen! Xx
Alle reacties Link kopieren
Highfligh en promesso wat kun je toch verschrikkelijk onzeker worden he?

Ik heb ook echt vorige week flink bloedverlies gehad en het was bij mij ook helderrood. Was blij met de echo maar weet ook dat het een moment opname is...

Ik mag de 31 ste weer en hoop dat het goed blijft gaan. Hele dikke knuffel voor jullie



Bb87 gefeliciteerd met jullie kloppende hartje! Zo fijn



Fistik86 welkom en gefeliciteerd



RiverJoy wat fijn jullie kloppende hartje! en dat alles er goed uitzag



Hier ook zo'n honger de hele dag door...en echt de meest gekke combinaties...Weet dat dit overgaat maar pffff moet echt oppassen haha
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voorzichtig positief nieuws! Na enige nadere inspectie lijkt het erop dat ik een soort van inwendig wondje heb, wat dus bloed afgeeft. Heel onschuldig dus!



Vraag me dan wel weer af hoe dat wondje er komt, maar dat zien we later wel weer. Ik ben voor nu in ieder geval een stukje optimistischer!
ik merk dat bij mij de onzekerheid ook de overhand neemt. Moet nog 18 dagen wachten op de echo. Lijkt me een onoverbrugbare periode!



Twijfelde heel even of ik de vk zou bellen voor een eerdere echo, maar doe het niet ivm schijnzekerheid. Wil ook voorkomen dat ik constant bevestiging zoek in de echo. De kans is het grootste dat het gewoon goed gaat en daar wil ik op vertrouwen. En zelfs als een eerdere echo goed is, dan is dat minder overtuigend dan de termijnecho rond 10/11 weken. Hier dus een actieplan opgezet om 18 dagen 'vol' te houden.
quote:promesso schreef op 24 januari 2017 @ 09:32:

Ik heb voorzichtig positief nieuws! Na enige nadere inspectie lijkt het erop dat ik een soort van inwendig wondje heb, wat dus bloed afgeeft. Heel onschuldig dus!



Vraag me dan wel weer af hoe dat wondje er komt, maar dat zien we later wel weer. Ik ben voor nu in ieder geval een stukje optimistischer!Fijn te horen Promesso!
Alle reacties Link kopieren
3 feb heb je toch een echo Toverspiegel? Of vergis ik me nou?



Ik heb toch nog even voor de zekerheid de huisarts gebeld voor dat plekje en moet donderdagochtend langskomen. Heb al even gegoogled en het kan ook een schimmelinfectie zijn, maar heb verder geen klachten. Ik herken het in ieder geval niet. Dan gaan ze ook gelijk testen op een blaasontsteking.
quote:promesso schreef op 24 januari 2017 @ 13:21:

3 feb heb je toch een echo Toverspiegel? Of vergis ik me nou?



Ik heb toch nog even voor de zekerheid de huisarts gebeld voor dat plekje en moet donderdagochtend langskomen. Heb al even gegoogled en het kan ook een schimmelinfectie zijn, maar heb verder geen klachten. Ik herken het in ieder geval niet. Dan gaan ze ook gelijk testen op een blaasontsteking.

meteen alles maar even laten uitsluiten dus? verstandig!



ik had idd een echo op de 3e... maar omdat bij de vroege echo het vruchtje 6,5 week leek, ipv 7,5 hebben ze de termijnecho een week naar achteren verplaatst. 10 februari dus.

Rationeel snap ik het best, maar ik heb wel spijt van die vroege echo . Heeft me naast het hartje eigenlijk vooral onzekerheid gebracht + een beetje 'straf' omdat ik nu langer moet wachten op de termijnecho.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ja ik snap je gevoel. Dat zei m'n vk gisteren ook, dat een vroege echo dus niet in alle gevallen zekerheid geeft.



Spannend blijft het he.
Alle reacties Link kopieren
Ivm blijvend bloedverlies einde middag toch maar weer de vk gebeld en ik mag morgen langs voor een echo. Hopelijk dan iets meer duidelijkheid, maar ik heb er geen goed gevoel over...
Alle reacties Link kopieren
Oh Promesso Ik hoop zo voor jou dat 't gewoon onschuldig is. Ik duim voor een goede echo morgen!
Alle reacties Link kopieren
Promesso ik duim voor je voor goed nieuws



Hoe laat mag je? Hoezo heb je er een slecht gevoel over?
Alle reacties Link kopieren
Begin van de middag. Omdat er bloedverlies is en het aanhoudt, geeft mij geen goed gevoel. Dat icm weinig zwangerschapsverschijnselen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven