klein huis, was ophangen?

22-01-2017 21:49 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Graag jullie advies. Ik woon in een rijtjeshuis met man en kind. Wij zitten eraan te denken om over een tijd voor een 2e kind te gaan.

Maar: waar moeten we de was ophangen? we hangen het nu in de overgebleven slaapkamer op.

Kleine overloop en geen zolder, kleine badkamer dus geen plek voor een droger.



Wat zouden jullie doen? (verhuizen is geen optie, wij zijn erg blij met deze buurt, een ander huis is voor ons niet te betalen helaas hier)



We hebben een klein schuurtje, niet geïsoleerd.



tips zijn welkom
Alle reacties Link kopieren
Nijntje, ik zie weleens drogers staan bij de kringloop voor niet veel geld, misschien is dat een idee?
Ik had ook een was/droog combi bij gebrek aan plek. Als je niet alles wilt drogen in dat ding is het een prima oplossing.



Ik deed bv hand-/thee-/vaatdoeken wassen. Dan na de was de theedoeken/vaatdoeken op een rekje en handdoeken in de droger. Beddengoed de onderlakens op een rekje en de dekbedovertrekken in de droger. Maar als de was buiten kon drogen deed ik dat. Droger was echt voor nood en dan is het een fijne oplossing voor als je echt geen plek hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 22 januari 2017 @ 21:54:

[afbeelding]

In het trapgat of op de overloop over de lengte.

Ik heb 'm op de overloop hangen over de lengte. Er past bij mij een lading was op, terwijl ik een overloop heb waar je je kont niet kunt keren (zo'n 2 bij 0,75 meter)



Díe bedoelde ik , handig ding.

Dekbedhoezen en lakens gooi ik over een deur. Die draaien toch in een knoedel in de droger en dan droogt t ook niet lekker. Als mijn droger stuk gaat komt ik geen nieuwe meer. Maar ik ben alleen en dat is natuurlijk anders dan een gezin met twee kinderen of meer.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
ik hang het avonds in de huiskamer aan de wastoren op en 'smorgens is het al droog (ik gebruik geen wasverzachter dat schijnt te schelen)
quote:miedo schreef op 23 januari 2017 @ 20:06:

ik hang het avonds in de huiskamer aan de wastoren op en 'smorgens is het al droog (ik gebruik geen wasverzachter dat schijnt te schelen)Maar dan heb je de verwarming aan denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vast een heel bijzonder huis.

Wij woonden met z'n vijven op 60m2, zonder droger.

Onze was hing overal.

Nooit last gehad van vocht.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben niet eens meer een kamer over! Hier een droogtoren, daar kan echt veel was op en het neemt weinig ruimte in beslag, wielen eronder dus verrijdbaar. Hij staat bij ons in de slaapkamer, ben er erg blij mee. Wist eerst ook niet van het bestaan en na de komst van zoon en het einde van de zomer (geen was meer in de tuin) wist ik het ook niet, toen kwam ik deze in het blokker krantje tegen! Echt top!
Alle reacties Link kopieren
De waslijnen die lopen via katrollen zoals iemand eerder postte, dat lijkt me echt ideaal voor in het trapgat. Ik woon zelf gelijkvloers en kan ongeveer 1,5 was kwijt op twee wasrekjes, als ik snel achter elkaar wil wassen leg ik kleine dingen even op de verwarming in de woonkamer.



Wasrekken staan meestal op de slaapkamer en daar wordt goed geventileerd, nooit last van vocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven