Dante's date inferno

23-01-2017 14:42 118 berichten
Aan het typen......
quote:Ameliaaa schreef op 23 januari 2017 @ 15:47:

Wat een mooie topictitel! Kun je niet gaan schrijven ofzo?



Tja ik denk dat ik me niet zo prettig zou voelen in het huidige dating gebeuren. Eigenlijk is sex namelijk min of meer verplicht. Als ik sommige uitingen daarover samenvat op mijn eigen manier. Is dat niet iets wat je irriteert? Met het gevaar als elle te gaan klinken, waarmee ik liever niet geassocieerd word, zou je dan niet de intimiteit wat later opstarten dan bij de eerste date? Je kunt tegen de stroom in zwemmen he, je mag leven zoals jij wilt. Ik vraag me af, hoe sterk jij in je schoenen staat.



Eerlijk is eerlijk, ik zou dat dus niet kunnen, meteen in bed springen met iemand terwijl je eigenlijk alleen maar gegeten hebt samen en wat gebabbeld. Okee, dat kun je van tevoren afspreken maar hoeveel mannen vinden dat aantrekkelijk? Ik vraag me af of je dan nog wel een leuke date kunt vinden eigenlijk, een man die niet meteen het bed met je wil delen. En ik ben niet onzeker, maar ik zou ook balen van mezelf waarschijnlijk. Iets wat ik niet echt wilde doen maar deed omdat het erbij hoorde ofzo. En een lichte kriebel van binnen, okee.



Maar ja, advies aan jou, weet ik ook niet zo goed, meer aan jezelf gaan denken misschien. Je mag gewoon oppervlakkige lol hebben met iemand, dat betekent niet dat het niks betekent meteen of fout is. Zo zien de meeste mensen sex nu, no big deal. Maar je mag dus ook gewoon nee zeggen, ik voel me er niet okee bij etc. Je jeuk van binnen hoeft niet te bepalen wat je doet natuurlijk. Geef jezelf toestemming om zowel ja als nee te zeggen, denk ik.+100!
Alle reacties Link kopieren
Ok, makkelijke vraag,

Wat wil me precies?

Met dit topic, en met je leven?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 14:34
99.44% gewijzigd
quote:VesperLynd schreef op 23 januari 2017 @ 19:20:

Ha Alice! De indruk die ik van je krijg als ik je date-verhalen lees, is dat je niet helemaal eerlijk bent tegenover jezelf, en laat staan naar de ander. Daarom heb ik de reactie van Amalia hierboven ook nog eens naar voren gehaald, want ik dacht precies hetzelfde bij jou. Qua seks: aan de ene kant heb je lichamelijke behoeftes en aan de andere kant veroordeel je die, zeg je. Maar ik vraag me af in hoeverre je werkelijk eerlijk bent hierin. Misschien heb je gewoon behoefte aan een stabiele relatie met fijne seks (is er hier iemand met een relatie die even tegen Alice kan zeggen dat het ook binnen een relatie nog lekker en geil kan zijn ?) en ben je er ongelukkig mee dat dat op dit moment niet aan de orde is. Want ik lees tussen de regels door ook wel een hang naar romantiek, dat in contrast met je (soms iets te harde) geroep dat ongebonden seks beter is dan gebonden met oog op sleur etc. Lijkt alsof je jezelf wat voor de gek houdt. Mijn advies; wees eerlijk naar jezelf en wees dan ook authentieker in contact met mannen. Hoop dat je hier wat mee kunt!



Ja dat kan ik want het klopt wel aardig wat je zegt.

Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Alice ik denk niet dat jij een type bent voor "just sex".

Ik heb dat ook nooit gedaan, en ik zie er meestal narigheid van komen om me heen

Je wil wel graag een relatie, maar je durft niet meer.

Maar als je niks probeert, krijg je ook niks.

Het leven doet nu eenmaal soms pijn, maar daar leer je vaak ook weer veel van.
Zo.... lange whatsapp discussie, en vervolgens belde hij.

Heb hem weten te overtuigen dat ik geen bitch ben ondanks dat ik me wel zo gedraag soms.

Zit een hoop drama en gezeik achter, dat ontken ik niet.

En had vandaag ook een rotdag maar goed dat is geen excuus.

Moet nog ff hard werken aan mezelf geloof ik...



Maar goed ik krijg nog een kans.... en mocht ik die vernoiken... nou ja dat zien we dan wel weer...

Moet mezelf maar ff een schop onder mn hol verkopen en kappen met dit gezeik...
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 21:04:

Zo.... lange whatsapp discussie, en vervolgens belde hij.

Heb hem weten te overtuigen dat ik geen bitch ben ondanks dat ik me wel zo gedraag soms.

Zit een hoop drama en gezeik achter, dat ontken ik niet.

En had vandaag ook een rotdag maar goed dat is geen excuus.

Moet nog ff hard werken aan mezelf geloof ik... meteen een nieuwe date gepland?
Alle reacties Link kopieren
alles komt goed hier!
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 21:04:

Zo.... lange whatsapp discussie,

Misschien nog een tipje ter preventie voor de toekomst:

Nooit, nooit, nooit discussiëren via whatsapp!
quote:miedo schreef op 23 januari 2017 @ 19:48:

Alice ik denk niet dat jij een type bent voor "just sex".

Ik heb dat ook nooit gedaan, en ik zie er meestal narigheid van komen om me heen

Je wil wel graag een relatie, maar je durft niet meer.

Maar als je niks probeert, krijg je ook niks.

Het leven doet nu eenmaal soms pijn, maar daar leer je vaak ook weer veel van.



Ben ik ook niet, en je hebt me helemaal door...

Tijd om dat masker definitief af te gooien...
Alle reacties Link kopieren
quote:iemand_anders schreef op 23 januari 2017 @ 21:08:

[...]



Misschien nog een tipje ter preventie voor de toekomst:

Nooit, nooit, nooit discussiëren via whatsapp! Oh ja, erg goed advies!
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 21:04:

Maar goed ik krijg nog een kans.... en mocht ik die vernoiken... nou ja dat zien we dan wel weer...

Moet mezelf maar ff een schop onder mn hol verkopen en kappen met dit gezeik...

Fijn dat hij je 'nog een kans' geeft, maar eigenlijk veel belangrijker: geef je jezelf nog een kans of ga je jezelf de volgende keer weer saboteren?

Kijk, zo'n schop onder je hol en een eis om te kappen met gezeik levert namelijk wezenlijk ook niets zinvols op.



Hoe serieus neem jij jezelf?
Emperor: hoop het, nog ff geen nieuwe date, druk, en niet-nederlanders zijn meervan het spontane.

Nee via WhatsApp discusseren is niet echt handig, i know...



Iemand anders: bij mij helpt dat wel want mijn bitchy gedrag komt voort uit gezeik en drama.

(En dat bedoel ik, daar zal ik mee moeten kappen, en nee dat moet ik niet te serieus nemen)

En ja ik zal ook met mezelf door 1 deur moeten ja..
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 21:20:

Maarrreee.. als jij het zo goed weet, heb jij dan een kant en klare superieure oplossing of moet ik maar van de brug afspringen...

Sorry maar het mag i.m.o een tikkie milder, ik heb niet half Syrië uitgemoord hoor...

I.m.o mag het een flinke tik minder dramatisch.

Ik geef serieuze tips, kan niks met drama.
Je voelt je wel heel snel aan gevallen. Ik zie iemand_anders best wel iets raaks neer zetten zonder enige vorm van beschuldiging, en dan heb je het over uitmoorden van half Syrië. Je hebt het over mensen die naar jou hier naar beneden trappen, maar dat zie ik echt niemand doen (of ik heb zo veel street cred dat ik wel iets gewend ben, kan ook). En je doet meteen enorm bitchy naar mij als ik aan je topic titel herken dat jij het bent, vat dat extreem negatief op terwijl ik het puur had over 'Dante', niet over je sores of zo.



Lijken mij allemaal tekenen dat je niet lekker in je vel zit en volgens mij enorm zoekende bent in je leven naar iets waar me je gelukkig bent. Dat snap ik wel verder maar zo van je af rammen helpt niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 21:20:

Emperor: hoop het, nog ff geen nieuwe date, druk, en niet-nederlanders zijn meervan het spontane.

Nee via WhatsApp discusseren is niet echt handig, i know...



Iemand anders: bij mij helpt dat wel want mijn bitchy gedrag komt voort uit gezeik en drama.

(En dat bedoel ik, daar zal ik mee moeten kappen, en nee dat moet ik niet te serieus nemen)

En ja ik zal ook met mezelf door 1 deur moeten ja..

Maarrreee.. als jij het zo goed weet, heb jij dan een kant en klare superieure oplossing of moet ik maar van de brug afspringen...

Sorry maar het mag i.m.o een tikkie milder, ik heb niet half Syrië uitgemoord hoor...

ik hoop voor je dat het wat wordt.

wees een beetje lief voor jezelf en vraag geen oordeel van mensen die jou in het echt niet kennen.
quote:strikjemetstippels schreef op 23 januari 2017 @ 21:32:

Je voelt je wel heel snel aan gevallen. Ik zie iemand_anders best wel iets raaks neer zetten zonder enige vorm van beschuldiging, en dan heb je het over uitmoorden van half Syrië. Je hebt het over mensen die naar jou hier naar beneden trappen, maar dat zie ik echt niemand doen (of ik heb zo veel street cred dat ik wel iets gewend ben, kan ook). En je doet meteen enorm bitchy naar mij als ik aan je topic titel herken dat jij het bent, vat dat extreem negatief op terwijl ik het puur had over 'Dante', niet over je sores of zo.



Lijken mij allemaal tekenen dat je niet lekker in je vel zit en volgens mij enorm zoekende bent in je leven naar iets waar me je gelukkig bent. Dat snap ik wel verder maar zo van je af rammen helpt niks.

Nee dar helpt ook niks, en nee echt lekker in mn vel zit ik niet.

Bedankt dat je me daarop wees en excuses voor mijn felle reacties.
quote:Emperor schreef op 23 januari 2017 @ 21:35:

[...]



ik hoop voor je dat het wat wordt.

wees een beetje lief voor jezelf en vraag geen oordeel van mensen die jou in het echt niet kennen.Thnx....
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 21:43:

[...]



Pfffffff... ja vast.....

Zeg je nu dat ik lieg?



Sta je stil hoe dat is voor anderen eigenlijk? Jij voelt je hier aan gevallen, maar misschien voelde ik me dat ook wel door die opmerking.
Ik zou morgenochtend een flink stuk gaan hardlopen als ik jou was, even je hoofd leegmaken. Wat ga jij tekeer zeg.
quote:strikjemetstippels schreef op 23 januari 2017 @ 21:52:

[...]



Zeg je nu dat ik lieg?



Sta je stil hoe dat is voor anderen eigenlijk? Jij voelt je hier aan gevallen, maar misschien voelde ik me dat ook wel door die opmerking.

Nee nee....

Dat zeg ik namelijk helemaal niet....

Het is absoluut niet persoonlijk bedoeld.

Ik heb een enorme rotdag achter de rug, ben flink door het stof gegaan ( ik bedoel niet hier) en nu ben ik een beetje moe....

Ik was niet helemaal mezelf vandaag...
Ben vooral moe van mezelf.... ik had gewoon een rotdag en nee, vandaag zat ik niet helemaal lekker in mn vel nee..

Het spijt me echt op wie ik dat gebotviert heb....
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 22:12:

(Je snapt mijn schrijfstijl niet helemaal misschien, tikkie overdreven en ietwat sarcastisch, niet al te letterlijk nemen dat neem ik je ook niet kwalijk aangezien je mn intentie niet ziet, maar het is een beetje vermoeiend als ik het idee heb dat ik alles uit moet gaan leggen).

Buiten het feit dat het natuurlijk flauw is om een ander te verwijten jou niet te begrijpen vanwege je schrijfstijl, vraag ik me af waarom je dan zo'n overdreven, sarcastische stijl hanteert terwijl je toch duidelijk op zoek bent naar adviezen en steun.

Je kunt jezelf prima verwoorden dus probeer eens moeite te doen te vertellen wat je, achter dat rookgordijn, ècht op je hart hebt. Daarmee 'snappen' anderen ook wat je echt bedoelt en help je jezelf ook nog eens een stuk meer. Neem jezelf serieus dan doen anderen dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat daar ook het hele.probleem ligt van TO

Ze communiceert niet helder en eerlijk.

Dat werkt hier niet, maar op op dates en eventuele relaties werkt dat natuurlijk van geen kant
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 januari 2017 @ 22:38:

Denk dat daar ook het hele.probleem ligt van TO

Ze communiceert niet helder en eerlijk.

Dat werkt hier niet, maar op op dates en eventuele relaties werkt dat natuurlijk van geen kantInderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven