Uitgerekend 14 t/m 20 augustus 2017

04-01-2017 21:26 489 berichten
:cheer2: Joehoeee wij zijn zwanger!!! :cheer2:

Lekker schrijven over alles wat ons bezig houdt tijdens onze zwangerschappen!
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Bloempie8
(28/29)
Eerste 16 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 7 augustus! :love:
Geluksboompje
(30/34)
Eerste 13 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 9 augustus! :love:
Wanhopia
(34/33)
Eerste 21 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 13 augustus! :love:
Skopje
(30/41)
Eerste 13 augustus Meisje! :heart: Bevallen op 15 augustus! :love:
Estrella
(32/34)
Tweede
(4 jr)
17 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 18 augustus! :love:
Stjerna
(33)
Eerste 22 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 22 augustus! :love:
Cupcake1988
(28/28)
Eerste 19 augustus Meisje! :heart: Bevallen op 25 augustus! :love:
Beetje-vreemd
(38/23)
Derde
(13 + 11 jr)
17 augustus Jongen! :heart:
Kleinedingen
(28/31)
Eerste 18 augustus :heart:
Sleepingbeauty87
(29/31)
Eerste 20 augustus Verrassing! :heart:
:hug: Eva777, phlee87 & Babbes


Inloggen: Augustus-2017 en wachtwoord: Augustus
anoniem_324163 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 22:21
68.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Joehoee Stjerna! Ook jullie wachten is beloond! Super fijn, nu lekker genieten! Ik zal de tabel van het weekend weer even aanpassen.



Zo meteen eerst de kids hier het nieuws gaan brengen, ik ben erg benieuwd hoe ze gaan reageren!
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi, Stjerna! Helemaal in de wolken dus Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Stjerna wat mooi! Gefeliciteerd! Geniet ervan



En skopje, wat vonden de kids van jullie nieuws?
Alle reacties Link kopieren
Weer een erbij!!!

Gefeliciteerd, geniet ervan.
Stjerna: Gefeliciteerd!



Wanhopia; helpen je medicijnen Al?



Hier giga moe zeker na paar dagen werken. Vanmiddag in slaap gevallen op de bank overkomt me nooit anders....

Vanavond heel tijd gestaan en nu giga last van mijn liezen...... mm buik begint ook wat gevoelig te worden bij plotse bewegingen.. hebben jullie dat ook?



Fijn weekend
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!



De medicijnen helpen wel enigzins, ik neem er voor het slapen gaan 1 en in de ochtend ook wel 1, misselijkheid is een stuk minder en ben ook gestopt met het drinken van frisdrank tegen maagzuur en geloof dat dat ook wel helpt.



Wat je zegt, mijn buik begint ook wel wat gevoeliger te worden, en mijn borsten al helemaal! Denk dat ik zo even richting centrum ga om wat andere bh's in te slaan. Mijn tepels zijn echt zo enorm gegroeid, echt niet normaal! Gisteravond was ik tot laat bij vrienden en weet niet of het kwam door (strakke) ondergoed wat ik aanhad of dat ik nog zo laat op pad was maar ik had best wel wat steekjes in mijn buik, of is dit de bandenpijn waar men het over heeft?



Hoe is het met jullie allemaal? Hoe reageerden je kids Skopje? En Estrella, al een beetje opgeknapt? En Stjerna: wat vonden de papa's ervan? Die waren ook mee naar naar de echo toch?



Fijne zondag dames, ik heb enorme trek in carrotcake en ga die denk ik ook scoren!
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
Wanhopia, wat goed dat de medicijnen enigszins hun werk lijken te doen! Heerlijk dat er nu een doorbraak is en je minder misselijk bent. Heb je gelijk meer energie? Ik hoop dat je nog een stuk carrot cake hebt kunnen scoren. Lekker van genieten, jummie!



Jep, hier ook een gevoelige buik en borsten. Mijn buikje is trouwens zo goed als helemaal verdwenen. Ik denk dat mijn darmen gewoon al die weken dag en nacht waren opgezet en dat ze nu na 10 weken zwangerschap tot rust zijn gekomen ofzo. Merken jullie verschil?



Nee, hier helaas nog niet opgeknapt. Koorts weer terug ook, dus moet morgen maar even langs de dokter. Ik hoop dat mijn weerstand wat verbetert het tweede trimester!



Hebben jullie al een jongens- en meisjesnaam bedacht voor de kleine? Wij zijn er nog niet uit.



Ik zie dat een behoorlijk aantal van jullie de termijnecho heeft deze week. Leuk zeg!
Alle reacties Link kopieren
Carrotcake, jammie! Mooi dat de medicijnen helpen, Wanhopia.



Ah wat vervelend estrella. Hopelijk kan de dokter wat voor je betekenen. Mijn buik is savonds erg opgezet. In de ochtend is dat deels weg maar ik zie al wel wat. Ik ben vandaag ook al 11 weken dus het zal niet lang meer duren denk ik? Ik heb in ieder geval al 2 zwangerschapsbroeken in huis. En mijn bh's zitten sinds deze week ook niet lekker meer.



Een meisjes naam hebben wij al een hele tijd. Voor een jongen vind ik het wel moeilijker. Gisteravond toevallig samen op de bank lijstjes op internet bekeken en we hebben een naam gevonden die we allebei mooi vinden maar we zijn er nog niet over uit. Gelukkig hebben we nog even!
Alle reacties Link kopieren
Oeh nou heb ik ook zin in carrotcake haha ;)

Fijn dat de medicijnen helpen wanhopia!



Ook hier nog gevoelige borsten, vooral savonds. En ook opgezwollen buik inderdaad. Ik zie wel duidelijk dat er wat veranderd is maar denk vooral nog darmen en resultaat van 5 weken niet sporten? Ik ga ook maar eens op zoek naar fijne zwangerschapsbroeken.



Wij hebben ook al wat gebrainstormd over namen (ook al eens voor de zwangerschap). Nog niets concreets uitgekomen maar we blijken wel aardig op 1 lijn te zitten, dat is leuk!
Ik heb met 7 weken al nieuwe bh's gekocht. Niet normaal hoe zeer het kan doen.



Mijn buik is ook voornamelijk aan het einde van de dag opgezet. En veel last van liezen, onderrug en bil. Zwangerschapsbroeken ga ik denk ik na de termijnecho aanschaffen. Heb ze wel al gepast, maar toch nog voorzichtig met kopen



Ik wil de dames morgen heel veel plezier wensen bij de termijnecho.



Voor mij nog 2 nachtjes slapen
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de medicatie zijn werk doet.



Ik heb ook van die dagen er tussen dat ik heel de dag bijna niet kan eten en zo misselijk ben, jeetje wat voel je je dan moe.

Maar omdat het niet altijd zo is gaat het wel.



Een jongens en meisjes naam hebben we al heel lang.

De meisjes naam hebben we wel veranderd omdat de initialen I.S werden......dat wilde we niet.

Ook de tweede naam is al een feit!!



Vandaag trouwens een moeilijke beslissing moeten nemen.

Een van onze honden is bijna 17 maar zo oud en stram dat we hem vanavond hebben moeten inslapen.

zo heftig

Mijn buik is ook helemaal van slag, ik hoop dat het na een goede nachtrust over is.



Morgen en vrijdag nog werken en dan ben ik werkloos......lekker weekje zo......zucht



Veel plezier meiden morgen, hou ons op de hoogte!!!
Alle reacties Link kopieren
Aaaah Beetje-vreemd Snap dat je van slag was, zit hier met tranen meteen.



Het is het beste voor je hond geweest maar kan me voorstellen dat het ook heel erg verdrietig is.



Ik heb jammer genoeg ook best veel last van mijn onderrug en buik. Zit nu in de trein maar ben enorm misselijk en heb van die 'hot flashes' :(

Gelukkig morgen vrij, moet dan bloedprikken voor de combinatie test.

Ik heb 17 februari weer controle bij vk btw.



Fijne dag allemaal!
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
Aah Beetje-vreemd dat is altijd moeilijk. 17 jaar, dat is een hele leeftijd! Sterkte met het verlies. Hoe is/zijn de andere hond(en) er onder?



Balen van je baan.. Ben je al wel aan het rondkijken/solliciteren?



Veel plezier vandaag skopje en kleinedingen!



Nou dames er is hoop hoor wat betreft kwaaltjes. Mijn misselijkheid neemt al af en ik heb vannacht een heerlijke nacht doorgeslapen. Ben nog wel erg moe, gisteravond ook de hele avond op de bank gelegen. Maar ik voel me al wel beter!
Alle reacties Link kopieren
Oh Beetje-vreemd, had het stukje van je baan niet meegekregen, lijkt me vervelend. Sterkte nogmaals!
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
Solliciteer me suf, mag overal op gesprek komen, maar dan krijg ik te horen dat ik te goed ben, over gekwalificeerd, dat ze bang zijn dat ik me ga vervelen, enz.

Tja hartstikke leuk om te horen, maar ik kan er niets mee.

En nu ik zwanger ben is het helemaal lastig.

Heb besloten om de ww in te gaan, ik denk dat een poosje rust mij goed zal doen, want heb een aantal roerige jaren achter mijn rug.

En gewoon rustig verder solliciteren, ik ga er vanuit dat het wel goed zal komen!!



Het was vanmorgen heel raar om er eentje te missen, dat zal wel wennen neem ik aan.

De kids waren heel verdrietig en hebben lekker in het grote bed geslapen, helaas ik dus niet zo, maar gelukkig geen pijn in mijn buik meer toen ik wakker werd.



Vraagje gaat er iemand naar de 9 maanden beurs??

Ik twijfel zo, maar mijn zus wil zo graag.....
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad, even een periode rust kan ook wel goed zijn. Komt zeker wel goed met je werk tzt. Je gezondheid gaat voor nu!



Ik ben wel van plan om naar de 9 maanden beurs te gaan, met een vriendin, vriend doe ik daar denk ik niet echt een plezier mee hahah. Ik heb nog van die AH dagje weg kaarten en die kan je ook gebruiken voor die beurs. Wel ben je dan gebonden aan 2 dagen, de woensdag en de zondag als ik me niet vergis.



Fijn dat je buikpijn over is iig.
Slowly getting there....
Beetje vreemd; balen dat je je baan kwijt bent. Contract niet verlengd.?

Verdrietig van je hond dat lijkt me ook zo erg! Hier ligt hij avonds zo lekker bij mij.. .



Wanhopia; lekker dagje vrij morgen even weer bij tanken!



Ik morgen nog werken dan lang weekend :-)

Heb zo'n hoofdpijn na dag werken. Jullie daar ook last Van?

En Ik drink nog wel zoveel....meestal is dat de oorzaak van mijn hoofdpijn.
Alle reacties Link kopieren
Beetje-vreemd, wat ontzettend verdrietig dat jullie afscheid hebben moeten nemen van jullie lieve hond. Heel veel sterkte voor jullie als gezin, want het zal een groot gemis zijn. Goed dat je voor jezelf heb bedacht om de ww in te gaan nu je laatste week op je werk is aangebroken. Ben het eens met Wanhopia, je gezondheid gaat voor. Over een tijdje komt er vast een leuke baan op je pad!

Skopje en Kleinedingen, hoe waren jullie echo's vandaag? Waren de kleine hummeltjes lekker aan het bewegen?

Geluksboompje, wat fijn dat je merkt dat de kwaaltjes minder worden! Geniet van je welverdiende nachtrust!

Sleepingbeauty,de hoofdpijn die je omschrijft herken ik niet... veel sterkte!

Wanhopia, jij dus morgen bloedprikken voor de combinatietest. Ik heb het afgelopen vrijdag ook moeten doen.

Hier weer opgeknapt, geen koorts meer, dus superblij! Hopelijk kan ik de komende tijd weer weestand bieden aan de virussen!
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Wat gebeurt er veel zeg! Beetje vreemd, heel veel sterkte. Lijkt me heel verdrietig om een hond te verliezen

En qua baan, het is niet eens een half jaartje meer tot je verlof periode. Dus goed idee om niet te streng voor jezelf te zijn om in die periode al iets te moeten vinden. Het komt sowieso goed en een beetje rust na een hectische tijd is sowieso fijn.

Het lijkt me ook heel zwaar om steeds afgewezen te worden. Maar het is heel goed teken dat je wel wordt uitgenodigd!



Wanhopia, hoe gaat het bij jou op he werk?
Alle reacties Link kopieren
Estrella, fijn dat je weer koortsvrij bent!

Sleeping beauty, ik heb sommige dagen ook hoofdpijn. Heb dat bij m'n PMS ook, dus denk dat het hormonaal is. En vermoeidheid. Ik kan eigenlijk niet eens m'n volle week werken (en ik werk maar 4 dagen) Red dat gewoon niet qua energie.

Ik hoop zo dat die vermoeidheid over 2 weken over is.

Komende week ben ik gelukkig een weekje vrij!

Mijn rugpijn is trouwens helemaal over! Wie van jullie herkende het ook alweer? Hoe gaat het bij jou nu?

Ik ben wat simpele yoga gaan doen en gestopt met hakken dragen. Toen was het zo weg.

Fijne dag allemaal!
Vanmiddag termijnecho gehad.

Alles was super . Veel aan het bewegen, was echt heel mooi om te zien. Ben wel wat bijgesteld. Blijk nu al 11 weken zwanger te zijn en UD is 16 augustus.



Ben heel benieuwd naar de dames die gister geweest zijn.



Beetje vreemd.. gecondoleerd met je hondje. Lijkt mij heel erg moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Jeeej gefeliciteerd bloempie! Wat leuk dat je baby zo lekker beweeglijk is.
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi dat je weer even je baby hebt mogen zien, Bloempie! Gefeliciteerd met de goede echo

Stjerna, wat goed dat de pijn weg is! Ik wil thuis ook beginnen met yoga. Ik herinner me nog wel wat houdingen van de lessen, maar moet eigenlijk weer even in mijn boek gaan bladeren om mijn geheugen op te frissen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet naar de 9-maandenbeurs. Een paar jaar geleden ben ik er eens geweest met een, toen zwangere, vriendin. Vond het niet zo bijzonder maar was destijds zelf ook niet met baby's bezig. Die drukte hou ik ook niet zo van.



Bloempie wat fijn weer een goeie echo! Superleuk hé als ze zo druk aan het bewegen zijn.



Stjerna gelukkig is je rugpijn over! Wat betreft moeheid kunnen we elkaar de hand schudden. Die slapeloze nachten hakken er nu echt in.. Ben kapot gewoon. Toen ik gister thuis kwam na een dag werken kon ik mijn tranen niet meer inhouden. Maar vroeg op bed gegaan..



Estrella mooi dat je bent opgeknapt! Leuk hè, yoga. Ik denk dat ik me ook ga aanmelden voor zwangerschapsyoga. 2 februari schiet nu al op voor jou, eindelijk!



Hoofdpijn geen last van. Wel heb ik continu het gevoel dat ik moet plassen maar dan komt er weinig. Ik heb nog nooit blaasontsteking gehad dus weet niet hoe dat voelt. Kan natuurlijk ook de baarmoeder zijn die op mijn blaas drukt, dat idee heb ik wel. Bij de intake toch maar even vragen..
Alle reacties Link kopieren
Beetje vreemd, sterkte met het verlies van je hondje!



Bloempie, wat fijn dat je echo ook goed was! Wij hebben ook weer een mooie echo gehad. Eerst zagen we alleen het ruggetje en ineens draaide hij/zij om en was vrolijk aan het zwaaien en zwemmen. Zo bijzonder! Ik besef het me steeds meer en we kunnen niet wachten om het aan iedereen te delen!



Geluksboompje, ik heb dat gevoel steeds te moeten plassen ook. Terwijl er dan amper wat komt.



Ik blijf nog even yoga doen in mijn eigen sportschool en hoop zaterdag eindelijk weer te beginnen met bodypump (op een laag pitje uiteraard :p). Misschien later zwangerschapsyoga of een andere cursus.

9 maandenbeurs laat ik voorbij gaan. Hou ik niet zo van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven