Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
De schnitzel mevrouw deelt nu elk nummer dat haar mannetje tijdens zijn uurtje als dj op een piratenzender draait op hun facebook, ja hun facebook want ze hebben samen een profiel.. Allemaal schlagermuziek en andere "artiesten" waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Ik heb zowat een scrolvinger van die 25 nummers waar in langs moest..







Kan iemand me vertellen waarom je er voor zou kiezen de tekst op deze manier op te maken??
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Iemand schreef van de week dat ze de volgende dag naar zumba zou gaan. Vervolgens blijkbaar verslapen en daar door niet gegaan maar wel ontbijt en lunch over geslagen om zo toch nog calorieën te verbranden
Alle reacties Link kopieren




Gedeeld door een Amerikaanse vriendin, vind 'm leuk
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:MwTheelepel schreef op 22 januari 2017 @ 13:14:

De schnitzel mevrouw deelt nu elk nummer dat haar mannetje tijdens zijn uurtje als dj op een piratenzender draait op hun facebook, ja hun facebook want ze hebben samen een profiel.. Allemaal schlagermuziek en andere "artiesten" waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Ik heb zowat een scrolvinger van die 25 nummers waar in langs moest..



[afbeelding]



Kan iemand me vertellen waarom je er voor zou kiezen de tekst op deze manier op te maken?? Nou, waarom wordt ER zo benadrukt?
Alle reacties Link kopieren
Reactie op ons bericht dat we een dochter krijgen: Dat was onverwachts denk ik....



Misschien moet ik ook niet verwachten dat iemand die bijna alleen maar selfies plaatst, begrijpt dat je vrijwillig en bewust zwanger raakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf me verbazen over mensen die hun eigen verjaardag op Facebook verkondigen. Ben je dan echt zo bang dat niemand weet dat je jarig bent en ook geen melding van Facebook krijgt?
Alle reacties Link kopieren




Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 25 januari 2017 @ 09:16:

[img=500]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=591AF131[/img]



Een halve rebus, dat zie je zo!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 25 januari 2017 @ 09:16:

[img=500]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=591AF131[/img]



Wat kijkt ze zielig.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Ik denk niet dat die site veel aanmeldingen zal hebben...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren




Vandaag gedeeld. Ik weet niet waar dat is hoor, waar dat nieuwe schooljaar op 1 februari start...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
"Me vriend en ik zijn hoogzwanger" Met daaronder een zielig verhaal dat ze geen geld hebben voor inrichting baby kamer en dat ze op zoek zijn naar spullen.



Sinds wanneer kan je samen zwanger zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 27 januari 2017 @ 09:22:

"Me vriend en ik zijn hoogzwanger" Met daaronder een zielig verhaal dat ze geen geld hebben voor inrichting baby kamer en dat ze op zoek zijn naar spullen.



Sinds wanneer kan je samen zwanger zijn? Dat is zeker irritant. Maar ik stoor mij meer aan, zwanger zijn en geen geld voor inrichting hebben. Hoe ga je dan je kind onderhouden??
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 27 januari 2017 @ 09:22:

"Me vriend en ik zijn hoogzwanger" Met daaronder een zielig verhaal dat ze geen geld hebben voor inrichting baby kamer en dat ze op zoek zijn naar spullen.



Sinds wanneer kan je samen zwanger zijn?



Misschien is hij hoogzwanger van een kratje bier.



Rijkelijk laat. Al een half jaar kunnen sparen.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 27 januari 2017 @ 09:22:

"Me vriend en ik zijn hoogzwanger" Met daaronder een zielig verhaal dat ze geen geld hebben voor inrichting baby kamer en dat ze op zoek zijn naar spullen.



Sinds wanneer kan je samen zwanger zijn? Dit snap ik ook nooit, ik word best verdrietig van dit soort berichten. Ze kunnen toch nooit voor die kleine gaan zorgen als ze nu de spullen al niet kunnen betalen. En samen zwanger zijn is best knap hahaha. Ik ben zelf zwanger, maar zeg altijd dat IK zwanger ben en niet wij.
Alle reacties Link kopieren
quote:dianaf schreef op 27 januari 2017 @ 09:31:

[...]



Dat is zeker irritant. Maar ik stoor mij meer aan, zwanger zijn en geen geld voor inrichting hebben. Hoe ga je dan je kind onderhouden?? Toeslagen Altijd fijn toch om te lezen dat jouw belastinggeld gaat naar mensen die geen verstandige keuzes kunnen maken..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 27 januari 2017 @ 09:31:

[...]





Misschien is hij hoogzwanger van een kratje bier.



Rijkelijk laat. Al een half jaar kunnen sparen.Je snapt het niet. Ze werd(en) op een ochtend wakker en ineens was ze (waren ze) hoogzwanger.
Later is nu
Ik snap dat dus ook niet persoon blijkt al 38 weken zwanger te zijn en gaat nu pas beginnen aan de inrichting van de baby kamer. En luiers zijn ook welkom echt...... Ik zit op mijn handen maar wil bijna een link plaatsen om het kind voor adoptie op te geven als je het toch zelf niet kan onderhouden.
Wauw, wat erg...

Bij de Ikea kun je heel goedkoop babymeubeltjes kopen. Of tweedehands op MP. Maar ja, dat vergt wat planning en dan ben je met 38 weken wat laat ja.

Ik denk dat het meer een planningsprobleem is ipv een geldprobleem.

Als ik even op ikea kijk, heb je voor 50 euro een ledikantje + matras en voor 25 euro de goedkoopste commode.

Alles bij elkaar genomen (dekentjes, lakentjes, box etc) kun je onder de 500 euro klaar zijn, denk ik. OM in 1 keer uit te geven is dat best veel ja, maar als je gedurende de hele zwangerschap speurt naar goede aanbiedingen op MP en de kringloop dan is het te doen.
Dat wordt nog wat als de moeder besluit om de fles te geven. Kunstvoeding is best duur. Gaat ze dan elke week om blikken melkpoeder bedelen?
Alle reacties Link kopieren
Nou, oke, ter verdediging van deze persoon: ik heb inderdaad vrouwen gekend, die er bij 37 weken pas achter kwamen zwanger te zijn. Dán kan ik me zo'n post voorstellen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren




ING heeft iemand betaald om deze hoofdpijn afbeelding te maken om te gebruiken als building wrap (zo een doek die je om een gebouw doet) om te vieren dat Leeuwarden culturele hoofdstad van Europa in 2018 is. Ik vind het lelijk maar het past bij het idiote idee dat Leeuwarden culturele hoofdstad van Europa is.. Weet iemand wat we gaan doen behalve de grutto uitzwaaien? Die kinderen zijn trouwens de kinderen van de persoon die dit zo kunstig gephotoshopt heeft.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
xxx
pimpom wijzigde dit bericht op 27-05-2018 12:53
0.00% gewijzigd
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:PimPom schreef op 28 januari 2017 @ 13:48:





Ik voel mij hier heel slecht om, maar ik heb dus net mijn moeder ontvolgd.... Ik heb mijn moeder nooit op volgen gezet Kijk er soms op maar ze post zoveel onzin dat ik dat niet hoef te zien
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 28 januari 2017 @ 14:10:

[...]





Ik heb mijn moeder nooit op volgen gezet Kijk er soms op maar ze post zoveel onzin dat ik dat niet hoef te zienHaha, man heeft dat ook met zijn moeder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven