Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
Tis niet veel soeps de laatste dagen. Niks nieuws, niks spannends. Uit mijn eieren niks echt leuks. Beetje jammer. Hopelijk vind ik snel weer wat leukers. De batterij van mijn telefoon (Samsung S5) is ook na een uurtje pokemonnen al leeg. Was er in dit topic iemand die een link had geplaatst waar je een nieuwe batterijset kon kopen voor de S5? Ik kan die helaas niet meer vinden.
Alle reacties Link kopieren
Onderweg naar huis fietste ik naar een gym waar we in zaten die op dat moment aangevallen werd. Niemand te zien en dat ding staat best een eind van de bewoonde wereld. Valsspeler, dus. En bij een andere gym daar vlakbij waar we al sinds voor de kerst in zaten zijn we nu ook ineens eruit gedonderd. Irritant.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij in de wijk zat een moeder met twee kinderen in de auto een gym te veroveren. Ik heb netjes gewacht tot ze wegreden en toen heb ik ze zelf aangevallen (ik zie ze overigens vaker in die gym, altijd met zijn drietjes, ik ken ze verder niet)



Toen ik klaar was en mijn pokemon er stond kwam ze opeens weer de straat inrijden. Ze was aan het lachen en zwaaide



Overigens weer een persoonlijk record, ik sta nu (heel even) in 11 gyms! Maar het getalletje geeft '10' aan in de shop, dat is zeker het maximum wat je aan muntjes kunt krijgen per 21 uur?
Alle reacties Link kopieren
quote:Suikerbroodje schreef op 23 januari 2017 @ 19:33:

Tis niet veel soeps de laatste dagen. Niks nieuws, niks spannends. Uit mijn eieren niks echt leuks. Beetje jammer. Hopelijk vind ik snel weer wat leukers. De batterij van mijn telefoon (Samsung S5) is ook na een uurtje pokemonnen al leeg. Was er in dit topic iemand die een link had geplaatst waar je een nieuwe batterijset kon kopen voor de S5? Ik kan die helaas niet meer vinden.



Ik heb ze bij Aliexpress besteld voor € 7,00.

Maar later (echt 3 uur nadat ik ze had besteld), zag ik ze hier voor € 9,95:

http://www.telefoon-batte ... Bcpw7KtUeaqGAKBoC203w_wcB

dan heb je ze de volgende dag in huis.



Ik zag wel later dat deze 3500 mah is ipv 2800 mah, dan kán het zijn dat je hoesje niet meer past ivm een een dikkere batterij.

Het ik ooit gehad bij mijn eerste Samsung (járen geleden).

Vond ik een nadeel.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil zo graag een sandshrew (en sandslash)... heb er ooit 2x 1 gevangen en sindsdien nooit meer.



Maar ik mag niet klagen na een weekend met 2 nieuwe (scyther en tangela) en een wilde snorlax.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 23 januari 2017 @ 20:59:

Ik wil zo graag een sandshrew (en sandslash)... heb er ooit 2x 1 gevangen en sindsdien nooit meer. .Geen idee waar je woont, maar ik heb er veel gevangen langs de kust/in het duin. Het bunkerpad in IJmuiden is een leuke plek daarvoor. Veel Pokemon, verschillende bijzondere en veel pokestops bij elkaar. Op een zonnige dag zitten veel mensen bij elkaar op/bij de bunkers. Een soort Kijkduin-in-het-klein
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 januari 2017 @ 21:48:

[...]





Geen idee waar je woont, maar ik heb er veel gevangen langs de kust/in het duin. Het bunkerpad in IJmuiden is een leuke plek daarvoor. Veel Pokemon, verschillende bijzondere en veel pokestops bij elkaar. Op een zonnige dag zitten veel mensen bij elkaar op/bij de bunkers. Een soort Kijkduin-in-het-klein

Bedankt voor de tip!

Ik wil binnenkort een nachtje weg met oudste zoon, ik bedenk nu pas dat we dan mooi kunnen pokemonnen! Inderdaad richting strand ofzo, en n leuk museum toe.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 23 januari 2017 @ 21:53:

[...]



Bedankt voor de tip!

Ik wil binnenkort een nachtje weg met oudste zoon, ik bedenk nu pas dat we dan mooi kunnen pokemonnen! Inderdaad richting strand ofzo, en n leuk museum toe.



Aan het einde (of begin ) van het bunkerpad heb je het bunkermuseum. Maar af en toe open,(even de website kijken) maar zeker interessant. Ook heb je in IJmuiden het zee- en havenmuseum. En vanaf maart (volgens mij) gaat ook 1x per maand op een zondag het Forteiland open: een eiland in de monding van het Noordzeekanaal, met daarop een enorm fort van 4 verdiepingen. Spannend en interessant om de verhalen van de gidsen te horen of om zelf rond te lopen.



Je kunt over de sluizen (indrukwekkend als er een groot schip doorheen gaat) naar Wijk aan Zee rijden. Als je dan naar de Noordpier rijdt, kun je daar ook veel Pokemon vinden. Als je in het restaurant gaat eten of wat gaat drinken, zit je óp

Een pokestop (waar een tijdje terug constant een lure aan stond) en je hebt mooi uitzicht op het kanaal en de scheepvaart. Ook kun je de pier op-en-neer lopen, daar zitten ook nog 2 stops en veel Pokemon.



We hebben ons een prima weekend vermaakt in die regio. Haarlem is ook vlakbij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Na twee weken uit de laatste gym gegooid.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetChilliSauce schreef op 23 januari 2017 @ 20:30:

[...]





Ik heb ze bij Aliexpress besteld voor € 7,00.

Maar later (echt 3 uur nadat ik ze had besteld), zag ik ze hier voor € 9,95:

http://www.telefoon-batte ... Bcpw7KtUeaqGAKBoC203w_wcB

dan heb je ze de volgende dag in huis.



Ik zag wel later dat deze 3500 mah is ipv 2800 mah, dan kán het zijn dat je hoesje niet meer past ivm een een dikkere batterij.

Het ik ooit gehad bij mijn eerste Samsung (járen geleden).

Vond ik een nadeel.Dank je wel! Ik ga kijken. :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlinderplant schreef op 23 januari 2017 @ 18:22:

[...]





Dat heb ik met 10 km eieren. Zijn die uit de handel genomen?Ja. Sinds augustus niet meer gehad inderdaad.
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:polkat schreef op 24 januari 2017 @ 03:23:

[...]



Ja. Sinds augustus niet meer gehad inderdaad.Ik krijg ze nog wel af en toe.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 januari 2017 @ 06:09:

[...]





Ik krijg ze nog wel af en toe.Ik ook, pas nog 3.
Vier 10 KM eieren achter elkaar zelfs! Nu heb ik 4 Smoochums. Het is ook nooit goed .
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 23 januari 2017 @ 20:59:

Ik wil zo graag een sandshrew (en sandslash)... heb er ooit 2x 1 gevangen en sindsdien nooit meer.



Maar ik mag niet klagen na een weekend met 2 nieuwe (scyther en tangela) en een wilde snorlax.Inderdaad veel te vinden in de duinen en bij het strand. Hier veel duinen/strand in de omgeving en ze zitten er standaard!
quote:gifgroen schreef op 24 januari 2017 @ 08:24:

Vier 10 KM eieren achter elkaar zelfs! Nu heb ik 4 Smoochums. Het is ook nooit goed .Soms denk ik dat de Pokémon die eruit komt door de plek waar je het ei krijgt wordt bepaald.
Alle reacties Link kopieren
quote:Valeriaansnoepje schreef op 24 januari 2017 @ 10:28:

[...]





Soms denk ik dat de Pokémon die eruit komt door de plek waar je het ei krijgt wordt bepaald.dat weet ik haast wel zeker...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ciala schreef op 24 januari 2017 @ 12:07:

[...]





dat weet ik haast wel zeker...

Volgens mij is dat ook door mensen die in de code hebben zitten grasduinen wel vastgesteld.





Gisteren nog in acht gyms, vandaag nog maar vier. Jammer...



Sandshrew zit ook wel in Kijkduin. Ik vond het wel grappig om daar een keer heen te gaan: al die mensen met telefoons bij elkaar
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk weer eens een volwassen Pokemon uit een 10km ei: mijn derde Snorlax altijd fijn. Nog steeds niet G1 compleet maar ik heb wel weer een nieuw 10km ei dus ik hou hoop op die Lapras of Aerodactyl.



Vandaag trouwens mazzel bij een gym, ik wou een level 5 aanvallen maar ik had iets veranderd aan de instellingen van mijn telefoon en daardoor wat problemen. Het duurde even voordat ik had herinnerd wat ik precies had veranderd en in de tussentijd was iemand anders mij al voor bij die gym. Helaas een speler van een andere kleur, maar een level 2 neerhalen is zo gepiept
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Gaaf zeg, een Snorlax uit een ei!



Er is nu een vriendje van mijn zoontje aan het spelen. Die had eigenlijk nog nooit pokémon go gespeeld. Mijn zoontje liet hem wat zien. En toen wilden ze Pokémons vangen. We hebben net een rondje gelopen. Vriendje hield de telefoon vast. De buit is: 5 pidgeys, 3 weedles, 3 rattata's, 1 krabby, 1 venonat en een seel. We zijn wel 30 pokeballen armer maar ach, ze hebben plezier gehad..
Alle reacties Link kopieren
Dat had mijn zoon laatst beter geregeld. Vriendje gooide één bal naar een rat, raak en het bleek een ditto te zijn
Alle reacties Link kopieren
O en ik heb vanochtend trouwens 2 blauwe gyms veroverd en er rood van gemaakt. In 1 gym heb mijn hoogste Vaporeon gezet en in een andere gym een seeking . Ik sta er nog steeds in en ondertussen hebben zich er een aantal teamgenoten bijgevoegd. Volgens mij nu een level 4 en level 5 gym.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tale schreef op 24 januari 2017 @ 16:00:

Dat had mijn zoon laatst beter geregeld. Vriendje gooide één bal naar een rat, raak en het bleek een ditto te zijn Cool!
Alle reacties Link kopieren
Wij willen volgende maand een keertje naar de Efteling gaan in het weekend, weet hier iemand of er nog interessante Pokémon zitten?

Neem ik eventueel een powerbank mee
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 24 januari 2017 @ 15:58:

Gaaf zeg, een Snorlax uit een ei!



Er is nu een vriendje van mijn zoontje aan het spelen. Die had eigenlijk nog nooit pokémon go gespeeld. Mijn zoontje liet hem wat zien. En toen wilden ze Pokémons vangen. We hebben net een rondje gelopen. Vriendje hield de telefoon vast. De buit is: 5 pidgeys, 3 weedles, 3 rattata's, 1 krabby, 1 venonat en een seel. We zijn wel 30 pokeballen armer maar ach, ze hebben plezier gehad.. Ach, wat leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven