Uitgerekend juli 2017!

07-11-2016 11:08 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ben jij er ook net achter dat je zwanger bent en ook uitgerekend in juli 2017? Schrijf dan gezellig met ons mee!

Wil jij ook in de tabel? Zet dan je gegevens dikgedrukt in een berichtje, dan pas ik de tabel aan.



Naam

(leefijd)# KindUitgerekendGeslachtBijzonderheden/afsprakenGadgetfreak

(♀31/♂34)1e12 juli 2017onbekend Hormonster1982

(♀33/♂35)1e23 juli 2017onbekend--Stefq

(♀35/♂37)2e17 juli 2017onbekend Blueroosje

(♀29/♂29)1ejuli 2017onbekend Spread-some-love

(♀27/♂31)2ejuli 2017onbekend9 december om 11.30 uur echoswabber01

(♀29/♂28)1ejuli 2017onbekend Smiley

(♀?/♂?)2e12 juli 2017onbekend2 dec eerste echoLavenzia

(♀26/♂33)1e2 juli 2017onbekend 2 december volgende echo
Alle reacties Link kopieren
Nootje wat erg voor je! Ik hoop dat t snel beter met je gaat.



Wordt een klein clubje zo hé dames..



Heftig blueroosje maar gelukkig is alles goed!!



Hier gaat het over het algemeen erg goed. Veel last van m'n blaas en veel moeten plassen..maar mag niet klagen.



Veel succes en sterkte allemaal
Alle reacties Link kopieren
Hè Nootje! Wat naar! Veel sterkte!



Blueroosje, snap heel goed dat je ongerust bent en even niet wilde reageren. Hoop dag het bloedverlies weg blijft en het gewoon goed blijft gaan!



Verder idd nog een klein groepje! Hoe gaat het bij de rest? Hier gaat het wel goed, nog steeds moe en misselijk! Woensdag 12 weken echo! Zo spannend!
Alle reacties Link kopieren
Zooo jij gaat hard swabber, alweer 12 weken bijna.

Ik heb morgen de 10 weken echo. Ik vind het zo spannend. Vanacht droomde ik dat ik bloedverlies had. Helpt niet mee dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Spannend swabber!

Nare droom gadgetfreak! Heel veel plezier bij de echo!

ik heb maandag de combinatie test. Ben dan 11+6. Ook heel spannend!
Alle reacties Link kopieren
Aan gadgetfreak wat een nare droom! Dat is niet best. Hoe was de echo?

Lavenzia, hoe was de combinatietest?

Die heb ik volgende week dinsdag!

Vind het allemaal spannend...
Alle reacties Link kopieren
De echo zelf was goed, hij of zij sliep en toen moest ik met m'n billen en buik schudden hahaha. Toen ging tie koprollen. Heel leuk om te zien.

Heb blijkbaar 1 dag te vroeg bloed geprikt dus moest opnieuw. Nu over n week de uitslag

Ben nu lekker in lanzarote.

Jij ook succes met de combinatie test!



Hoe was de echo gadgetfreak?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi



Hier zeker meegelezen maar helaas weinig tijd gehad om te reageren.

Fijne dagen gehad allemaal?



Hier gaat het goed. Met de baby zelf gaat het allemaal goed. Zelf ben ik nog steeds veel moe en misselijk en hongerig. Maar alles voor het goede doel. Vandaag precies 12 weken. Hier vandaag de nekplooimeting gehad en de bloedresultaten waren ook al terug.

Alles was tip top in orde. VK was helemaal tevreden. Fijn weer zo'n mijlpaal. Ook hebben we het hartje vast gehoord. Dat gaat snel!!

kleintje lag wel heel diep te slapen dus moest even bruut wakker gemaakt worden om beter te kunnen meten.



Over 4 weken hebben we de geslachtsbepaling gepland. Woei.



Zelf ben ik inmiddels ook actiever in een ander forum waar meer meiden meeschrijven. En ik zag nog iemand uit dit forum die daar ook is gestart.

Dus wees welkom zou ik zeggen...
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat alles goed was! Spannend die geslachts bepaling!

Die heb ik 9 januari.

10 januari gaan we een taart aansnijden met roze of blauwe vulling met de familie erbij!



Welk forum is dat?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Ik lees ook nog mee hoor :-)



Wat goed gadgetfreak dat de nekplooimeting goed was! Blijft toch spannend!

Bij ons was de nekplooimeting ook helemaal goed! Hij ligt alleen verstopt dus buikecho was hij niet te meten!

Wat leuk dat jullie geslachtsecho hebben! Bij ons moet je daar extra voor betalen en vriendlief vind dat niet nodig!

Ben benieuwd of jullie jongen of meisje krijgen!



Ik merk trouwens wel dat ik forum onhandiger vind ! Reageer minder snel omdat het via mijn mobiel niet goed werkt! Maar vind het wel leuk om jullie verhalen te lezen:-)
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een dochter!!!

Vandaag hadden we onthulling dmv een taart.

Zit op een roze wolk!!
Alle reacties Link kopieren
Aaaah wat gaaaaaf Lavenzia!

Gefeliciteerd! !!!!!!!

Wij krijgen ook een dochter!

Helemaal leuk!
Alle reacties Link kopieren
Haai. Wij krijgen een zoon!

Leuk!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zit even weer rond te neuzen op het forum omdat ik graag weer ergens mee wil schrijven. Vind het zo leuk om te lezen hoe het bij anderen gaat en ervaringen te delen.

Ik ben nu 16 weken zwanger van ons eerste kindje en 11 Juli uitgerekend. Gisteren de geslachtsbepaling gehad en we krijgen een jongen! Zo blij en helemaal in de wolken.

Zou ik met jullie mee mogen schrijven of ben ik iets te laat..?
Alle reacties Link kopieren
Aaah wat leuk gadgetfreak! Gefeliciteerd!

Gaat alles nog goed?

Mth15welkom!

Het is hier alleen best rustig met schrijven!

Maar zo af en toe komt er nog wat. Je mag anders ook pb sturen.

Wat leuk een jongen! Gaaf hoor!

Gaat verder alles goed?



Ik zie wel tegen de 20 weken echo op hoor! Die is 6 feb. Vind het toch spannend!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Ik ben hier al lang niet geweest, maar wel vaak meegelezen. Hoe gaat het met jullie?

Wat leuk hè om te weten wat je krijgt. Gefeliciteerd lavenzia, swabber, gadgetfreak, en mth2015. Ik krijg een jongen haha. Zo blij ermee, eigenlijk vooral dat de echo zo goed was



Swabber01, ik ga nu ook echt toeleven naar de 20 weken. Ik vind het ook spannend, maar ik probeer echt ook te genieten van alle goede echo's die ik heb gehad!
Alle reacties Link kopieren
Blueroosje gefeliciteerd! Wat leuk een jongen!

Hadden jullie nog voorkeur eigenlijk?



Blueroosje : dat probeer ik ook! Al moet ik zeggen dat ik 2 collega's heb die me heel bang maken! Heel vervelend! Kan dus niet wachten ????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven