Welke mobiel na Samsung S4 mini?

23-01-2017 18:08 24 berichten
Mijn Samsung S4 mini is op zijn eind, batterij snel leeg, af en toe opeens een zwart scherm etc.

Ik heb een sim only abonnement ,heb de S4 ooit los gekocht.

Wat is een goede opvolger ?

Ik wil sowieso een groter scherm,een betere camera en het moet een Samsung zijn.

(want vertrouwd en gemakkelijk in gebruik.)

Ik zie zoveel verschillende.

De S5 en S6 zijn behoorlijk duur.

De A 5 en de J 5 - J 7 ? zegt me weinig?

Wie heeft ervaring of er verstand van?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na de S4 mini de S6 edge genomen, ik ben er heel erg blij mee!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Toen mijn s4 mini overleed (heel onverwacht ) heb ik een A3 2016 gekocht. Fijn toestel, mooi slank, iets groter maar geen joekel én een goede camera. Aanrader!

Zorg ervoor dat je al je gegevens veilig hebt om over te zetten! Dat had ik niet en omdat mijn toestel ineens morsdood was, ben ik een deel van mijn contacten en whatsapp geschiedenis kwijt.
Ik ben na mijn Samsung voor Sony Xperia Z5 mini gegaan. Was prijstechnisch de beste opties en was er zo aan gewend. Man heeft S6
Alle reacties Link kopieren
Na de Samsung S4 mini ben ik overgestapt op de iPhone SE. Wat een fijn toestel is dat! (Ik weet het, voldoet niet aan de eis dat het een Samsung moet zijn, maar wil het toch even roepen
Alle reacties Link kopieren
Ik had de samsung s4mini, wat een prul was dat! Ik heb nu de Huawei p9 lite, echt een prima ding!
't Is al met al een heel gedoe
Samsung 7 Edge ja het kost wat maar dan heb je ook een prima telefoon voor een aantal jaren!
Alle reacties Link kopieren
Altijd Sonyfan geweest, maar sinds die is overleden overgestapt naar Samsung. Heb nu de S6 Edge en ben er erg blij mee. Heb via Mp met bon en garantie en in zeer nette staat. Let wel op neppers op mp, vooral bij Samsung/IPhone.
Samsung j5. Super toestel, niet duur. Heb ook een sim only abonnement.

Accu gaat lang mee, prima foto's, genoeg geheugen, duidelijk scherm.
A3 klinkt goed, is deze net zo gebruiksvriendelijk als de s4? Óf is hij totaal anders in gebruik?

Ik ben erg onhandig met dat soort dingen;-(.



Huawei heeft een vriendin, niks dan ellende.

S6 en S7 te duur, zit net in de ww dus wil zuinig op mijn spaargeld zijn)

i phone is uitgesloten;-)( ben een echte Samsung fan)
Alle reacties Link kopieren
Hier 2 dochters die na de s4 mini nu een Samsung Galaxy A5 2016 hebben. Ze zijn 16 en 18 en behoorlijk kritisch overal over maar met deze telefoon zijn ze helemaal in hun nopjes .
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou persoonlijk nooit een edge nemen. Ziet er leuk uit hoor. Is ook wat duurder. En het schijnt (van horen zeggen) dat er bijna geen goed passende schermbeveiliging te koop is en als je scherm dan per ongeluk toch kapot gaat dat dit heel prijzig is met de reparatie.
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.
Ja hoor, als je de s4 mini gewend bent, is A3 2016 heel bekend in het gebruik. Let wel op dat model 2016 echt anders is en beter dan de 'oude' A3.
oke ,ik neig naar de A3 of de A5 .



niemand bekend met de J serie?
Alle reacties Link kopieren
_
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen deren hebben de a5 2016 en zijn er erg tevreden mee.

Zo erg dat ik zelf ook denk om daarvoor te gaan als mijn eigen telefoon het mocht begeven
Alle reacties Link kopieren
Een zo nieuw mogelijke. Dan doe je zo lang mogelijk mee. De S7/S7 Edge worden binnenkort geupgrade naar Android 7 en dan ben je weer redelijk up-to-date. Ook qua prestaties kan je dan weer even vooruit, ook als de apps zwaarder worden. Als je nu al een wat oudere/goedkopere neemt loopt je de kans dat die niet meer geupgrade (kunnen) worden of dat je eerder tegen de limieten aan loopt.
Ik heb met de S4 mini nog geen problemen dat ik tegen limieten aan loop,en deze is toch al bijna drie jaar oud.

Ik ga voor de A5 2016.

Nu nog even nadenken of ik hem met of zonder abo neem......



bedankt allemaal voor de reacties
quote:wwweetje schreef op 23 januari 2017 @ 19:19:

De j serie heeft te weinig opslagruimte. 8 gig zit zo vol. Ik heb de a5. Bevalt prima.Mijn j5 heeft toch echt 16 GB opslagruimte hoor
Alle reacties Link kopieren
Oh ja. Ik had het oude model
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nieuw toestel maar Samsung is duur. Ik vindt accu erg belangrijk dus toestel moet op een lading wel 4 dagen meegaan dus ik ga voor de Lenovo P2 .
Alle reacties Link kopieren
[quote]Lady49 schreef op 23 januari 2017 @ 19:03:

oke ,ik neig naar de A3 of de A5 .



niemand bekend met de J serie?[/quote



De A3 (2016) is 4,7 inch en de A5 is 5,2inch, En de S4mini is 4,5inch.

Ik zou wachten, want de nieuwe A3 (2017) en A5 (2017) komt 3 februari uit.

De S-serie is de premium serie van de samsung.

De A serie is de midrange serie van de samsung.

De J serie is de budget serie van Samsung.
quote:koekiedoekie schreef op 27 januari 2017 @ 20:21:

[quote]Lady49 schreef op 23 januari 2017 @ 19:03:

oke ,ik neig naar de A3 of de A5 .



niemand bekend met de J serie?[/quote



De A3 (2016) is 4,7 inch en de A5 is 5,2inch, En de S4mini is 4,5inch.

Ik zou wachten, want de nieuwe A3 (2017) en A5 (2017) komt 3 februari uit.

De S-serie is de premium serie van de samsung.

De A serie is de midrange serie van de samsung.

De J serie is de budget serie van Samsung.





wachten..............te laat.....heb hem al, de a5 ,met abo.

Fijn toestel,goede camera, tevreden.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-01-2017 14:55
Reden: spam
% gewijzigd
Geniet van elk moment zo intens mogelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven