Ik sta op het punt m'n relatie te verbreken...

20-01-2017 16:32 322 berichten
Maar ik twijfel. Ik twijfel enorm of het wel de goede keuze gaat zijn en of ik er geen spijt van ga krijgen. Als ik eraan denk dat ik hem kwijt ben dan huil ik de ogen uit mijn kop. Maar zo verder gaan kan ook niet. Ik ben niet meer gelukkig, ook niet heel ongelukkig overigens.



Er staat 1 levensgroot ding tussen ons in. Wat niet oplosbaar is.



Verdorie! Ik wil hem geen pijn doen. Maar mezelf ook niet. Ik leef maar 1 keer, dan moet dat toch een gelukkig leven zijn?!


en niet eens expres hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbaa schreef op 22 januari 2017 @ 12:52:



en niet eens expres hahaha
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbaa schreef op 22 januari 2017 @ 12:52:



en niet eens expres hahaha
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Enn schreef op 21 januari 2017 @ 22:57:

[...]



Dat wordt moeilijk Felroze,want er is geen topic behalve dan jouw dimensie van leven waarin veelal niemand herkenning heeft omdat het een dimensie betreft gespeend van enige mate van zelfreflectie.



.prachtig!
Gaat dit over een tweelingziel?
quote:BridgetteDubois schreef op 23 januari 2017 @ 09:19:

Gaat dit over een tweelingziel?Ja, zonder auto.
Alle reacties Link kopieren
Heb niet alles gelezen, maar ze wil dus verder kijken dan alleen haar vriend.

En eventueel helemaal zelfstandig zijn, want ze kan haar eigen boontjes doppen.



Maar nu weg kan niet, want ze kan de auto niet meekrijgen
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
quote:Hightower schreef op 23 januari 2017 @ 14:17:

Heb niet alles gelezen, maar ze wil dus verder kijken dan alleen haar vriend.

En eventueel helemaal zelfstandig zijn, want ze kan haar eigen boontjes doppen.



Maar nu weg kan niet, want ze kan de auto niet meekrijgen Je vergeet erbij te zeggen dat ze ook niet met t OV kan omdat t te koud is...
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 23 januari 2017 @ 14:22:

[...]





Je vergeet erbij te zeggen dat ze ook niet met t OV kan omdat t te koud is...Ik weet wel manieren om het snel weer warm te krijgen hoor. En is precies waar TO naar op zoek is...
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
quote:Hightower schreef op 23 januari 2017 @ 14:33:

[...]





Ik weet wel manieren om het snel weer warm te krijgen hoor. En is precies waar TO naar op zoek is... Don't stick your dick in crazy, maar hey, ieder zo z'n voorkeuren
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je? 18? Bedankt voor de hoofdpijn... Schreeuwende berichten maak je. Je bent een profiteur en je hemelt jezelf op om dat te kunnen verdoezelen. En ja, als je dat lang genoeg doet ga je er zelf in geloven. Je wil je vriend niet kwetsen...denk dat je niet inziet dat je dat al doet. Die jongen kan allang in een ander bootje stappen maar zit vast aan jou met je wispelturige gedrag. Maak het toch gewoon uit, hij verdiend meer.
quote:Knuffelheks schreef op 23 januari 2017 @ 13:08:

[...]





Ja, zonder auto.Zucht.....
quote:stellar schreef op 23 januari 2017 @ 14:22:

[...]





Je vergeet erbij te zeggen dat ze ook niet met t OV kan omdat t te koud is...Ze zou anders nu wel schaatsend wegkunnen
Ben ik nou de enige die denkt dat Felroze niet echt bestaat en iedereen voor de gek houdt?

Zulke rare ideeën en gedachten kan toc niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:marianko schreef op 23 januari 2017 @ 15:40:

Ben ik nou de enige die denkt dat Felroze niet echt bestaat en iedereen voor de gek houdt?

Zulke rare ideeën en gedachten kan toc niet?Dit zijn nog niet eens haar vreemdste ideeën, kan je nagaan.
Life is short. Eat dessert first.
quote:marianko schreef op 23 januari 2017 @ 15:40:

Ben ik nou de enige die denkt dat Felroze niet echt bestaat en iedereen voor de gek houdt?

Zulke rare ideeën en gedachten kan toc niet?Ik denk dat ze vroeger gewoon grijs was. Toen is er per ongeluk een beetje water bij de fixeer gekomen. En nu is ze Felroze
quote:doornroosje9 schreef op 23 januari 2017 @ 15:59:

[...]



Dit zijn nog niet eens haar vreemdste ideeën, kan je nagaan.Dit inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 23 januari 2017 @ 14:34:

[...]





Don't stick your dick in crazy, maar hey, ieder zo z'n voorkeurenniet de mijne in ieder geval.....
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
quote:marianko schreef op 23 januari 2017 @ 15:40:

Ben ik nou de enige die denkt dat Felroze niet echt bestaat en iedereen voor de gek houdt?

Zulke rare ideeën en gedachten kan toc niet?Ze bestaat echt (er zijn forummers die haar hebben ontmoet en/of filmpjes van haar gezien hebben) en er bestaan dus echt mensen met zulke rare ideeën en gedachten. En dit is inderdaad nog helmaal niets, vergeleken met sommige van haar eerdere topics.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat TO wil trouwen maar haar vriend niet..
quote:Tr0tter schreef op 23 januari 2017 @ 17:53:

[...]



Ze bestaat echt (er zijn forummers die haar hebben ontmoet en/of filmpjes van haar gezien hebben) en er bestaan dus echt mensen met zulke rare ideeën en gedachten. En dit is inderdaad nog helmaal niets, vergeleken met sommige van haar eerdere topics.



Ik word nieuwsgierig....... Ik heb dus wat gemist!

Ik vind het bizarre gedachtegangen......
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 23 januari 2017 @ 17:53:

[...]



Ze bestaat echt (er zijn forummers die haar hebben ontmoet en/of filmpjes van haar gezien hebben) en er bestaan dus echt mensen met zulke rare ideeën en gedachten. En dit is inderdaad nog helmaal niets, vergeleken met sommige van haar eerdere topics.



Serieus? Ik dacht dat ik echt keihard getrolld werd hier.



Zelden dat ik zulke rasnarcisten tegen kom



Dan toch nog even voor TO (mits ze inmiddels wederom gepermaband is): Meis, slapen bij een platonische vriend van je over een paar weken is geen pressiemiddel om je zin te krijgen. Want het lijkt er een beetje op dat dit levensgrote ding tussen jullie in iets seksueels is. Het maakt niets uit wat het is, kinderen, open relaties, trouwen, naar het buitenland gaan; als 1 van de 2 niet wilt, dan dient de andere partner mee te gaan met de grenzen van de partner die het minst ver reiken. Het is dan aan jou of jij het accepteert of niet. Ik denk persoonlijk dat je er allang uit bent, en dat je niet zo zeer weg gaat om zelf na te denken, maar vooral om hem na te laten denken of hij jou jouw zin gaat geven of niet.



Enfin, doe ermee wat je wilt. De mannen liggen immers aan je voeten.
The heart wants what the heart wants

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven