Vriend wil verhuizen naar andere kant van het land.

23-01-2017 07:58 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Je kan wel bitchen op iedereen TO, maar jij bent nog altijd degene die hier zelf vrijwillig een topic heeft geopend. Los daarvan snap ik nog steeds niet waarom je niet gewoon een paar maanden latten kan proberen. Je wéét niet eens hoe je het vindt want je hebt het nog niet geprobeerd. Na een paar maanden kan je altijd nog anders besluiten. Plus je vriend kan ook naar jou toekomen, als je het om en om doet scheelt jou het ook weer reistijd.
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik hebben het een paar jaar gedaan. Ik verhuisde naar de andere kant van het land, omdat ik daar een baan kon krijgen na mijn studie. Hij kwam doordeweeks een avond naar mij, ging s ochtends weer vroeg weg om aan de andere kant van het land naar school te gaan, en ik ging in het weekend terug. Goed te doen hoor. Toen hij klaar was met studeren hebben we samen een stad uitgekozen en zijn daar gaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
Hee een OP meltdown omdat je je zin niet kreeg. Maar verder manipuleer je natuurlijk niet. Gelukkig maar.
Alle reacties Link kopieren
Oh te lang over het typen gedaan. Jammer dat de op nu weg is.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight21 schreef op 23 januari 2017 @ 19:18:

[...]





Dit doet me goed, dankjewel.Graag gedaan, en ik wens je alle geluk TO.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight21 schreef op 23 januari 2017 @ 19:41:

[...]





De 'op meltdown' is tegen herkenbaarheid.Ja, dat is meestal het verhaal. Maar toevallig genoeg valt die herkenbaarheid eigenlijk altijd samen met een TO die niet de antwoorden krijgt die ze had willen horen. Heel gek is dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight21 schreef op 23 januari 2017 @ 19:40:

Ik ga er ook zeker over nadenken en ga de adviezen die hier gegeven zijn meenemen in mijn besluit. Maar er word hier zo hard gereageerd, kom op zeg.

Trek het je niet aan.

Ieder zijn mening, zo zouden hun het doen, jij doet het op,jou manier.

En gelukkig bepaald niemand die,... alleen jij.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Niet te vaak je OP weghalen want dan krijg je een ban.
Alle reacties Link kopieren
quote:spuit_111 schreef op 23 januari 2017 @ 19:43:

[...]





Ja, dat is meestal het verhaal. Maar toevallig genoeg valt die herkenbaarheid eigenlijk altijd samen met een TO die niet de antwoorden krijgt die ze had willen horen. Heel gek is dat.Ja heeel vreemd!
Alle reacties Link kopieren
Elle, jij hebt oudere kinderen toch? Zou je het echt prima vinden als één van hen met zijn/haar studie zou stoppen voor een verkering van vier maanden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight21 schreef op 23 januari 2017 @ 19:33:

[...]





Sta jij bij mijn gesprekjes toevallig? Ik denk het niet hè? Makkelijk om zo te bitchen vanaf een computerscherm maar je weet niet hoe mijn omgeving erover denkt. Deze reactie slaat dus helemaal nergens op.



Wauw, ik weet niet waarom je je zo aangevallen voelt als ik je adviseer te luisteren naar de mensen in jouw omgeving die je het beste kennen, het beste met je voor hebben, en me sterk afvraag of zij jouw idee om jouw vriend te volgen ondersteunen?

Is dat ''bitchen''?

Lieve kind toch..
Alle reacties Link kopieren
Maar kennelijk staat je besluit al vast en kun je alleen ''normaal'' reageren op mensen zoals Elle, die jouw waanzin ondersteunen.

Nou, vooral doen dan maar hoor.. maar kom hier niet over een paar maandjes uithuilen dat je de verkeerde beslissing gemaakt hebt en zo graag terug wilt maar niet weet hoe...
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 23 januari 2017 @ 19:52:

Elle, jij hebt oudere kinderen toch? Zou je het echt prima vinden als één van hen met zijn/haar studie zou stoppen voor een verkering van vier maanden?

Dat weet ik niet, veel dingen spelen een rol, afhankelijk van veel factoren, dus daar zo over oordelen, vind ik moeijk...maar verkering?..ze heeft een relatie, toch?

Maar ach, je mag het noemen, zoals je wilt..aan het gevoel ligt iets anders ten grondslag.

Zo ook aan latten.

.

Zij maakt haar eigen keuze, die zelfs na vier maand..erg goed kan uitpakken.

Ik zeg maar zo, een goed begin is het halve werk.!..

En ach wie wil er nou niet bij zijn liefde zijn?...is toch juist heel normaal?

Ik kan me dat goed indenken.

En een half jaar, een eeuw,vier maand een relatie, mij om het even..het zegt niets, niets..

Of het al dan niet slaagt.

.

Das mijn ervaring.

.

Ik woonde met mijn lief, toen ik twintig was...gelijk al samen.

Dat huwelijk, samen zijn, was er zestien jaar.

Drie kids.

Verkeerd?....ach ja, het liep , zoals het loopt.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Okee. Dus eigenlijk mag hij geen baan in de Randstad, omdat het voor jou dan te druk wordt met je studie. Hij moet dus zijn wensen voor de toekomst aan de kant schuiven zodat jij alle ruimte hebt om die van jou te realiseren en omdat jij jullie relatie naar een volgend level wilt tillen En dat vind je echt niet een tikkie egoïstisch?



Verder, dat jij veel hebt meegemaakt is rot, maar daar moet je echt zelf mee dealen. Ik vind het nogal ongezond dat je zo leunt op je verkering van vier maanden.



Ik hoop voor je vriend dat hij niet meegaat in jouw grillen. Ik zou me zeker niet laten manipuleren en gewoon de baan zoeken die het beste bij mij past. Is die in Groningen, dan is dat mooi meegenomen. Maar de meeste IT-banen zijn toch echt te vinden in de Randstad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven