Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Emperor schreef op 23 januari 2017 @ 11:57:

eerst zelf opeten en dan uitkotsen in je kind, net als bij de vogels.Duh.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 22 januari 2017 @ 11:32:

[...]



ik snap helemaal niet waarom het relevant is te melden wat zo'n gebeurtenis voor jou betekent. Zeker niet als je er niet ook, net als TO, midden in zit. Aan emoties valt geen waarde te hangen, toch zeg je met zo'n opmerking iets over de waarde van de emotie van TO.Er reageerde ook iemand met de opmerking dat de TO van dat topic zich moest laten behandelen als een kraamvrouw. Dat vond ik een tamelijk absurde suggestie, om meerdere redenen. Een reactie de andere kant op, dat de draad weer oppikken ook een optie is, was voor de balans naar mijn idee helemaal niet zo gek. Over die kraamvrouwenreactie viel dan weer niemand, over die van Solomio wel, terwijl die nou niet echt extremer was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tale schreef op 23 januari 2017 @ 16:48:

[...]



Er reageerde ook iemand met de opmerking dat de TO van dat topic zich moest laten behandelen als een kraamvrouw. Dat vond ik een tamelijk absurde suggestie, om meerdere redenen. Een reactie de andere kant op, dat de draad weer oppikken ook een optie is, was voor de balans naar mijn idee helemaal niet zo gek. Over die kraamvrouwenreactie viel dan weer niemand, over die van Solomio wel, terwijl die nou niet echt extremer was.die opmerking viel mij ook wel op hoor
quote:Tale schreef op 23 januari 2017 @ 16:48:

[...]



Er reageerde ook iemand met de opmerking dat de TO van dat topic zich moest laten behandelen als een kraamvrouw. Dat vond ik een tamelijk absurde suggestie, om meerdere redenen. Een reactie de andere kant op, dat de draad weer oppikken ook een optie is, was voor de balans naar mijn idee helemaal niet zo gek. Over die kraamvrouwenreactie viel dan weer niemand, over die van Solomio wel, terwijl die nou niet echt extremer was.Die heb ik gemist en vind dat ook weer overdreven.
quote:Emperor schreef op 23 januari 2017 @ 11:57:

eerst zelf opeten en dan uitkotsen in je kind, net als bij de vogels.Als ik dat probeerde bleek ik na het slikken te gierig, binnen is binnen.
Alle reacties Link kopieren
Als er nu 's een Voorpraat zou komen, waar iedereen die iets wil posten, verplicht langs moet om een bericht ter goedkeuring aan te bieden?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:simbalabimba schreef op 23 januari 2017 @ 17:17:

Als er nu 's een Voorpraat zou komen, waar iedereen die iets wil posten, verplicht langs moet om een bericht ter goedkeuring aan te bieden?Afgewezen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 23 januari 2017 @ 17:22:

[...]





Afgewezen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 23 januari 2017 @ 17:22:

[...]





Afgewezen.moet er geen commissie komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 23 januari 2017 @ 16:56:

[...]





Als ik dat probeerde bleek ik na het slikken te gierig, binnen is binnen.
quote:simbalabimba schreef op 23 januari 2017 @ 17:17:

Als er nu 's een Voorpraat zou komen, waar iedereen die iets wil posten, verplicht langs moet om een bericht ter goedkeuring aan te bieden?
Alle reacties Link kopieren
quote:simbalabimba schreef op 23 januari 2017 @ 17:17:

Als er nu 's een Voorpraat zou komen, waar iedereen die iets wil posten, verplicht langs moet om een bericht ter goedkeuring aan te bieden?Ik heb ooit een Voorpraat-topic geopend. Dat werd geen succes.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Een oproep voor een draagmoeder van 2 "wenspapa's" bij contact.



Ik vind dit forum daar geen plek voor.
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 23 januari 2017 @ 19:04:

Een oproep voor een draagmoeder van 2 "wenspapa's" bij contact.



Ik vind dit forum daar geen plek voor.Tenenkrommende OP... en dan eindigen met " hihi".
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 23 januari 2017 @ 19:06:

[...]





Tenenkrommende OP... en dan eindigen met " hihi".En nog zo jong ook nog
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 23 januari 2017 @ 18:46:

[...]



Ik heb ooit een Voorpraat-topic geopend. Dat werd geen succes.De goedkeuringscommissie nam de verkeerde beslissingen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:yasmijn schreef op 23 januari 2017 @ 19:07:

[...]



En nog zo jong ook nog



De oudste is 28.. niet zo heel jong toch?



Wens oma
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 23 januari 2017 @ 19:10:

[...]





De oudste is 28.. niet zo heel jong toch?



Wens oma
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 23 januari 2017 @ 19:04:

Een oproep voor een draagmoeder van 2 "wenspapa's" bij contact.



Ik vind dit forum daar geen plek voor.



ja heel apart, ik wilde er eigenlijk op reageren maar wist niet goed hoe

en vind ze ook wel jong, maar aan de andere kant mogen ze dat natuurlijk wel zelf weten

en wie weet hoe lang je aan het zoeken en bezig bent voor zo'n kind er daadwerkelijk is
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 23 januari 2017 @ 19:06:

[...]





Tenenkrommende OP... en dan eindigen met " hihi".Ik vind vrouwen die hihi gebruiken al erg maar als mannen het gebruiken
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het moeilijk om te lezen dat iemand een miskraam bij 8wk vergelijkt met een doodgeboren kindje bij 20+ wk.



Dat ze verdriet heeft is meer dan logisch. maar misplaatst op dat topic



*moest het even kwijt*
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 23 januari 2017 @ 19:32:

Ik vind het moeilijk om te lezen dat iemand een miskraam bij 8wk vergelijkt met een doodgeboren kindje bij 20+ wk.



Dat ze verdriet heeft is meer dan logisch. maar misplaatst op dat topic



*moest het even kwijt*Ja dat is totaal niet te vergelijken inderdaad.
quote:charlottew88 schreef op 23 januari 2017 @ 19:19:

[...]





Ik vind vrouwen die hihi gebruiken al erg maar als mannen het gebruiken Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 23 januari 2017 @ 19:42:

[...]





Ja dat is totaal niet te vergelijken inderdaad.Ik denk dus niet te onaardig?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 23 januari 2017 @ 19:32:

Ik vind het moeilijk om te lezen dat iemand een miskraam bij 8wk vergelijkt met een doodgeboren kindje bij 20+ wk.



Dat ze verdriet heeft is meer dan logisch. maar misplaatst op dat topic



*moest het even kwijt*Ah, die had ik al voorspeld. Hoe kan je zoiets denken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven