Vriendin in de buurt van Rotterdam

18-01-2017 19:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_326641 wijzigde dit bericht op 18-04-2018 19:58
99.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Ik lees net je oproepje en lijkt me erg leuk.

Ik probeer je een privé berichtje te sturen maar die optie heb je uitstaan?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nu niks aan dit berichtje. Maar ik ben net 2 maanden geleden uit rotterdam verhuist naar de andere kant van het land. Ik heb er 2 jaar gewoond zonder enige vrienden... wat had ik toch de behoefte aan sociale contacten..maar niet gelukt. Als ik er nog had gewoond had ik graag met je contact willen opnemen, omdat we ook dezelfde leeftijdscategorie hebben.. maar goed.. ik had het zelfde kunnen doen op dit forum..



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Heey Pris,

Heb het aangepast, kan nu wel prive berichten ontvangen ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:viva10022 schreef op 18 januari 2017 @ 22:24:

Heey Pris,

Heb het aangepast, kan nu wel prive berichten ontvangen ;)



Hey



Las je berichtje en ik woon in barendrecht dus ook in de buurt van Rotterdam ben 29 jaar oud en heb de laatste tijd ook vriendschappen zien verwateren lijkt me leuk om in contact te komen



Ps het lukt me niet om een privé bericht te sturen
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,



Heel herkenbaar wat jullie schrijven.. Voeg me graag toe aan de groep als dat kan/mag ;)

Ben woonachtig in de buurt van Rotterdam (met auto half uurtje) en ben 29 jaar..



Lijk me leuk van jullie te horen ????????



Goed weekend!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Leuk berichtje en ik word ook graag toegevoegd! Misschien kunnen we eens met z'n alle van dit topic afspreken.

Ben 28 jaar en woon in Rotterdam.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Jullie verhaal klinkt me bekend in de oren, zou ik mijzelf ook binnen de groep mogen uitnodigen? Ik woon sinds een jaar in Rotterdam, 29 jaar en ik studeer en sport regelmatig . Ga graag naar r&b feestjes of gewoon stappen/terrasje/lunchen/uit eten/sporten/bios ect. Ik heb alleen geen idee hoe ik een privé bericht moet sturen.



Gr. Kim

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven