Mama's in het Gooi: waar zijn jullie? :)

02-01-2017 15:28 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben Marie, 35 jaar en woon sinds een aantal jaar in de omgeving van Hilversum. Nu ik hier wat gesetteld en gewend ben, zou ik het heel leuk vinden om andere moeders te leren kennen om gezellige dingen mee te ondernemen, met of zonder kids. Dat laatste is ook weleens lekker



Ik vind eigenlijk heel veel dingen leuk om te doen. Van terrasjes pakken tot steden bezoeken en van koffietjes drinken tot dingen ondernemen met gezin/vrienden :-)



Lijkt me heel leuk om wat van te horen!

Groetjes, Marie
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Ik woon in de buurt van Hilversum en heb een dochtertje van anderhalf. Lijkt me leuk om eens contact te hebben,
Alle reacties Link kopieren
Hoi miss-elfje,



Leuk dat je hebt gereageerd! Ben je ook net in deze omgeving komen wonen? Ik woon hier zo'n jaar of drie en heb gemerkt dat het best lastig is om weer 'helemaal opnieuw te beginnen'. Veel mensen hebben al een leventje. Zonder verder al te zielig te doen, hoor, haha.



Wat leuk dat je een dochtertje van 1,5 hebt. Nog even en de peuterpubertijd barst los, haha. Werk je erbij of blijf je volledig thuis? Ik combineer het met 3 dagen werken en dat bevalt eigenlijk wel.



Lijkt me gezellig iets van je te horen!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik woon hier iets langer dan drie jaar. Hoeveel kinderen heb jij? Die peuterpuberteit is volgens mij al in volle gang! :-]Ik probeerde een pb te sturen maar dat lukte niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, ik heb je net een pb gestuurd. Althans dat hoop ik ;) Laat je me weten of je mijn berichtje ontvangen hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven