nieuwe contacten Bollenstreek / Haarlem 30+

05-01-2017 11:17 13 berichten
Hoi Hoi,



Zijn hier dames uit (omg) Bollenstreek die het leuk vinden hun vriendinnenkring te vergroten?

Ik ben een jaar geleden verhuisd naar de Bollenstreek en ik merk dat ik toch wel de contacten die ik heb minder zie door de afstand, en daarbij heeft tegenwoordig iedereen het druk heeft met werken of kinderen en spontaan afspreken zit er ook niet echt meer in.

Ik woon samen in de Bollenstreek, heb geen kinderen en werk in Haarlem. Zou leuk zijn vriendschappen in de buurt te hebben gezellig te borrelen, uit eten, shoppen, theetje, kroeg vind ik ook leuk alhoewel hele nachten in een stampvolle kroeg me niet echt meer trekken. Fietsen, wandelen, filmpje kijken. Ik ben zelf 35 maar leeftijd maakt me niet zoveel uit als je maar gezellig bent :-)
Ik kom ook uit die omgeving. Zet je pa functie even aan dan stuur ik je een berichtje
Gezellig! Als het goed is staat hij nu aan :-)
Ik moet nu de deur uit als ik vanmiddag thuis ben zal ik mn inbox checken
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/groups/953308134717491/



Ken je deze groep al?
geneet van 't laeve
thnx! nee die kon ik nog niet
Hi Pollewopsie!



Leuke oproep! Ik woon in Haarlem, 29, geen kinderen en werk in hoofddorp. Appen om te kijken of er een klik is?
Hoi md87,



Ik stuur je een pb!
Je moet even je pb functie aanzetten want ik kan je geen bericht sturen of je moet mij wven een pb sturen :-)
Alle reacties Link kopieren
Hi hi,

Ik kom uit de Haarlemmermeer 35 jaar (is dat ook binnen je zoekstraal? Hihi) samenwonend met vriend en hond.

Ik kan me goed vinden in je beschrijving en activiteiten.

Dus lijkt me gezellig om te contacten!! :-)



Gr mel
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik had een berichtje gestuurd maar nog geen reactie gehad

Is de topic nog actueel/ actief?

Gr. Mel
Hoi mel..



Sorry zie je berichtje nu pas..

Lijkt me leuk om te contacten:-)



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik woon sinds 2015 in de bollenstreek en begrijp je verhaal helemaal. Echter ben ik wel 25 en heb ik een kindje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven