Apple hoe exporteer je van Impression naar Foto's?

24-01-2017 19:36 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een MacBook Pro en paar dagen terug is mijn laptop ge-update naar OS Sierra. Voorheen werkte ik met iPhoto en het fotoprogramma dat ik nu heb heet nu Foto's.



Als ik een watermerk op mijn foto had gezet (met het programma Impression) kon ik op een knop klikken en dan werd de foto terug naar iPhoto geexporteerd, en dan kon ik hem van daaruit weer uploaden naar bijv. Facebook. In het programma Impression zit dus een knop met exporteer naar iPhoto (en niet een met exporteer naar Foto's). Is het mogelijk dat ik mijn ge-watermerkte foto's naar Foto's kan exporteren? Ik heb begrepen dat hij nu naar Finder gaat, maar kan hem niet meer terugvinden. Vind het best ingewikkeld.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al geprobeerd de plug-in opnieuw te installeren?



En anders contact opnemen met de makers van de software;

https://bluecrowbar.com/impression/documentation.html
Alle reacties Link kopieren
Hi Lulletje het is me gelukt, heel omslachtig, ik hoorde net dat het waarschijnlijk aan het programma Foto's ligt dit zou nog geüpdatet of verbetert moeten worden. I.i.g. ga ik binnenkort naar een Apple training, daar hoop ik ook het e.e.a. op te steken.
Photos is een waardeloos programma, ik ben ermee gestopt nadat hij er steeds uitklapte en alle foto's door de war gooide, werd er gek van.

Kan iPhoto helaas niet meer terug krijgen.
Alle reacties Link kopieren
@Taralina, hoe doe je het dan nu met je foto's?
Alle reacties Link kopieren
Photos is niet waardeloos, maar ZO totaal anders dan iPhoto was van opzet dat het een ERG steile leercurve heeft.

Maar als je kijkt naar Photos op je Mac en iPhone is dat juist weer heel erg hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Welke iPhone? Ik heb geen Iphone bewust niet genomen.
Alle reacties Link kopieren
Wel een Mac, maar bewust geen iPhone... oké, moet kunnen...
quote:Gisselle schreef op 25 januari 2017 @ 10:38:

@Taralina, hoe doe je het dan nu met je foto's?

Ik bewaar ze nu gewoon in mappen: 2017 en dan per maand, en geef mijn foto's bijv. de volgende namen:

2017-01-Spanje
quote:lulletjerozenwater schreef op 25 januari 2017 @ 20:16:

Photos is niet waardeloos, maar ZO totaal anders dan iPhoto was van opzet dat het een ERG steile leercurve heeft.

Maar als je kijkt naar Photos op je Mac en iPhone is dat juist weer heel erg hetzelfde.

Maar op mijn mac werkt Photos echt niet goed, start niet eens op of sluit steeds onverwachts af.

Sommige mappen die ik had aangemaakt zijn ook ineens weg, echt waardeloos, heel veel mensen hebben hier klachten over (maar fijn dat het bij jou wel werkt!).
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 25 januari 2017 @ 23:55:

[...]

Maar op mijn mac werkt Photos echt niet goed, start niet eens op of sluit steeds onverwachts af.

Ik weet even niet uit mijn hoofd wat de toetsencombinatie is, maar je kunt eens proberen de database van Photos opnieuw op te bouwen.

Je moet dan 1 of meer toetsen ingedrukt houden tijdens het starten van de applicatie.

Vaak is dat CMND en/of Option en moet je ze indrukken NA het klikken op het icoon in het Dock.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven