Kun je iemand naar iemand anders zien typen in WhatsApp?

26-01-2017 12:39 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iets wat ik me weleens afvraag! Dan zie je 'aan het typen..' maar je krijgt vervolgens geen berichtje.

Online kan ik hier niet direct een antwoord op vinden dus probeer het hier maar! Anyone?
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 26 januari 2017 @ 15:34:

Ook bij persoon contact wel.....ook bij groepsapp. Jullie zijn vreselijk eigenwijsJe moet dan wel in gesprek zijn met bv truus.....truus typt iets naar miepen.....en ik zie staan.....aan het typen...ik ontvang geen bericht........
quote:peecee schreef op 26 januari 2017 @ 15:35:

[...]



Je moet dan wel in gesprek zijn met bv truus.....truus typt iets naar miepen.....en ik zie staan.....aan het typen...ik ontvang geen bericht........Nee. Gewoon nee. Dit zie je écht niet in whatsapp. Als er staat: "is aan het typen" dan is dat naar jou, en niet naar iemand anders waar diegene ook mee aan het whatsappen is. Als je dit ziet en er dan geen bericht komt is het waarschijnlijk niet zo belangrijk om naar jou te verzenden, maar heeft diegene het gewist.
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 26 januari 2017 @ 15:35:

[...]



Je moet dan wel in gesprek zijn met bv truus.....truus typt iets naar miepen.....en ik zie staan.....aan het typen...ik ontvang geen bericht........nee, gewoon nee
quote:peecee schreef op 26 januari 2017 @ 15:35:

[...]



Je moet dan wel in gesprek zijn met bv truus.....truus typt iets naar miepen.....en ik zie staan.....aan het typen...ik ontvang geen bericht........NEE
Alle reacties Link kopieren
Hm. Lastige vraag merk ik! Maar de meerderheid zal wel gelijk hebben



Bedankt iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Net nog getest met iemand.......wat ik typ is dus wel zo........
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 26 januari 2017 @ 17:14:

Net nog getest met iemand.......wat ik typ is dus wel zo........Je moet dan wel eerst haar een gesprek aangaan
Alle reacties Link kopieren
kan echt niet peecee. Geloof me ik ben van de whatsapp-generatie
Ik heb ook wel gedacht dat het zo werkt. Als ik een gesprek met iemand open heb staan, dan zie ik regelmatig 'is aan het typen' staan, en dan komen er geen berichtjes naar mij. Test het anders gewoon even uit met iemand die naast je zit, laat diegene een whatsappgesprek met jou open zetten en ga dan zelf een berichtje schrijven naar iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee! Hoe simpel kan t zijn ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven