Whatsapp

27-01-2017 15:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom hebben sommige mensen op hun schermpje staan hoeveel Whatsapp berichten je hebt? Op het logo zeg maar.



Bij mij staat dat er nooit en ik begrijp niet waarom niet?



Iemand een idee hoe op te lossen dit niet zo boeiend maar toch wil ik het probleem
Alle reacties Link kopieren
Is toch gewoon een kwestie van de instellingen van je telefoon? Dat je die app toestemming geeft om dat soort meldingen weer te geven?
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Ja die staan ook aan. Ik krijg in mijn meldingen venster gewoon een melding als iemand een bericht stuurt. Maar bij sommige staat er bijvoorbeeld een 1 bij het Whatsapp logo dat ze een nieuw bericht hebben en dat komt er bij mij niet te staan.
Alle reacties Link kopieren
Ja die staan er bij mij dus wel.



Bij de instellingen van mijn iPhone ga ik naar de instellingen van whatsapp en dan moet ik zorgen dat onder 'berichtgeving' het 'badge-appsymbool', aan staat. Dat zijn die dingen.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Welke telefoon heb je?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Lenovo k5.



Dat wat je benoemd over dat app badgesymbool heb ik wel eens gezien maar kan het nu in de instellingen op deze telefoon niet terug vinden
Kijk anders eens bij Whatsapp> instellingen> en dan bij meldingen. Misschien kun je het daar vinden.
ik wist helemaal niet dat je dat kunt aanpassen
In je instellingen -> accounts en syncrhonisatie

Daar dubbelcheck je dat Whatsapp in de lijst staat, en dat het gesynchroniseerd wordt.



Dan open je Whatsapp, duw op Menu -> Settings -> Notifications

Vink daar alles aan, vooral Popup Notifications en test dan eens opnieuw.



Probeer eerst bovenstaande eens en daarna dit:



Indien het daarna nog niet werkt, verwijder de app (via Play Store of Instellingen -> Applicaties of … )

Neem dan een een bestandsexplorer zoals bijvoorbeeld ES File Explorer.

Ga naar je SD kaart, en hernoem de map Whatsapp naar Whatsapp.old (je mag de map ook gewoon verwijderen, maar indien je graag een backup houdt van je berichtjes kan ik je aanraden gewoon te hernoemen)

Ga dan naar Play Store, download en installeer Whatsapp opnieuw en test eens of het nu wel werkt.



Niet van mij, maar gevonden bij Googlen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lindybopophelia schreef op 27 januari 2017 @ 15:45:

Kijk anders eens bij Whatsapp> instellingen> en dan bij meldingen. Misschien kun je het daar vinden.

Ik weet door bovenstaande wat ze bedoeld maar het lijkt wel of deze telefoon dat niet kan.



Bij Whatsapp instellingen meldingen heb ik alleen de keuze van wel pop up geen pop up.



Bij instellingen telefoon en bij meldingen kan ik kiezen uit meldingen niet weergeven of wel weer geven. Ook bij apps en daar instellingen van Whatsapp staat alleen of ik wil kiezen of ik de app als prioriteit van meldingen wilt maken.
Heeft het er nog nooit gestaan? Dan heeft Lenovo dat wellicht niet?
Alle reacties Link kopieren
Krijg je alleen bij Iphone, android laat dat niet zien
live and let live
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hangt dat van het toestel af. Op mijn vorige telefoon, htc, zag ik het ook niet staan. Wel een pop-up maar dat is meer een melding bovenin je scherm dat je bericht hebt. Nu, op Huawei zie ik die meldingen in het logo wel weer staan.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:marjaa75 schreef op 27 januari 2017 @ 17:00:

Krijg je alleen bij Iphone, android laat dat niet zienJawel, ik heb dat ook op Android.
Alle reacties Link kopieren
quote:marjaa75 schreef op 27 januari 2017 @ 17:00:

Krijg je alleen bij Iphone, android laat dat niet zien



Ik heb een android en zie ik ook het aantal berichten. Ook in hoeveel chats ze staan.

Bij mijn vorige telefoon (met dezelfde instellingen) zag ik het niet. De telefoon is van een ander merk.
Karma is like 69, you get what you give

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven