Google stuk

27-01-2017 19:25 20 berichten
Warempel, het wordt weleens gevraagd of je Google stuk is, maar verhip, hij doet het niet meer. Ik gebruik Chrome misschien dat het daaraan ligt.

Ben ik de enige of zijn er meer van jullie die geen Google kunnen gebruiken? Ik verneem het graag.
Ik heb geen problemen met Google. Net nog gebruikt om te kijken wat magic balls zijn.

Ik gebruik ook Chrome.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook Chrome en google werkt.
quote:Philae2 schreef op 27 januari 2017 @ 19:28:

Ik heb geen problemen met Google. Net nog gebruikt om te kijken wat magic balls zijn.

Ik gebruik ook Chrome.

Ik wilde ook kijken wat magic balls zijn en ik krijg alleen een wit scherm. Ik heb nog geprobeerd andere dingen te Googlen, maar niets.



Wat zijn dat trouwens voor ballen?
quote:Cateautje schreef op 27 januari 2017 @ 19:30:

[...]



Ik wilde ook kijken wat magic balls zijn en ik krijg alleen een wit scherm. Ik heb nog geprobeerd andere dingen te Googlen, maar niets.



Wat zijn dat trouwens voor ballen? Iets voor in de was, maar ik heb nog steeds geen idee wat ze doen
Bij mij doet google het soms ook niet maar na een refresh weer wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 27 januari 2017 @ 19:30:

[...]



Iets voor in de was, maar ik heb nog steeds geen idee wat ze doen Je geld opslokken voor weer een onzinuitvinding.
quote:Philae2 schreef op 27 januari 2017 @ 19:28:

Ik heb geen problemen met Google. Net nog gebruikt om te kijken wat magic balls zijn.

Ik gebruik ook Chrome.Hallo hallo! Zou jij eens willen stoppen naar het googelen naar mijn mans testikels?! Dank u!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het de laatste dagen ook gehad. Even een andere tab geopend en toen deed die het weer.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Gooloib schreef op 27 januari 2017 @ 19:34:

[...]



Hallo hallo! Zou jij eens willen stoppen naar het googelen naar mijn mans testikels?! Dank u!Ik dacht dat jij zelf testikels had
Bij mij doet Google het gewoon en ik gebruik ook chrome
Alle reacties Link kopieren
Google Chrome is hier niet stuk hoor Cateautje.
Het kan aan de adblocker liggen, maar nu heb ik die voor de meeste pagina's uitgeschakeld, maar dat werkt dus ook niet.





Blauwe ballen in de was, okay. Het staat bij mode en beauty, dus dat maakte dubbel nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 27 januari 2017 @ 19:28:

Ik heb ook Chrome en google werkt.Ik merk ook niets. Alles werkt bij mij gewoon.
World of Warcraft: Legion
Nou, het is nu gelukt. Heb de oude gesloten en nieuwe geopend en nu doettie het gewoon weer.

Bedankt IBI.



Altijd wat, zelden wat goeds, haha.
quote:Cateautje schreef op 27 januari 2017 @ 19:41:

Het kan aan de adblocker liggen, maar nu heb ik die voor de meeste pagina's uitgeschakeld, maar dat werkt dus ook niet.





Blauwe ballen in de was, okay. Het staat bij mode en beauty, dus dat maakte dubbel nieuwsgierig.Ik heb ook addblock en alles werkt gewoon.
quote:aife schreef op 27 januari 2017 @ 19:37:

[...]





Ik dacht dat jij zelf testikels had Hahaha ja heel veel mensen denken dat ik een man ben. Toch heb ik al meerdere keren een foto van mezelf geplaatst en ik ben echt geen man;)
quote:Gooloib schreef op 27 januari 2017 @ 19:55:

[...]



Hahaha ja heel veel mensen denken dat ik een man ben. Toch heb ik al meerdere keren een foto van mezelf geplaatst en ik ben echt geen man;)Dat begreep ik uit je reactie
quote:aife schreef op 27 januari 2017 @ 19:56:

[...]





Dat begreep ik uit je reactie Voor de zekerheid heb ik er nog maar even een topicje voor tegenaan geknalt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven