Mijn emailaccount is gehackt

31-01-2017 20:39 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een paar mailtjes van Viva met een naam namelijk beste X***** je hebt een nieuw wachtwoord aangevraagd klik hier om het te resetten. Ik heb op het eerste mailtje geantwoord dat ik X***** niet ben maar daarna kreeg ik weer dezelfde mailtjes.

Echter ik heb niks aangevraagd. Helppppppp!!



Hoe kan ik in mijn profiel mijn mail wijzigen want ik dat zie nergens en gelukkig heb ik nog een alternatief.
Alle reacties Link kopieren
In je profiel kun je dat niet wijzigen. Ik zou even in het mod.topic vragen hoe en wat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerder dat iemand jouw viva account probeert te hacken waardoor je die mailtjes krijgt om je wachtwoord te resetten. Of, iemand met een viva account is zijn eigen wachtwoord vergeten en heeft per ongeluk jouw mail adres ingevuld om een nieuwe aan te vragen. Of... De administratie van viva is een zooitje waardoor de gegevens van twee accounts door elkaar zijn gegooid.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Je bedoelt dat iemand in je Viva profiel loopt te kutten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 31 januari 2017 @ 20:41:

In je profiel kun je dat niet wijzigen. Ik zou even in het mod.topic vragen hoe en wat.Ik moet even zoeken waar dat staat.
Zolang jij je emailaccount en het wachtwoord ervan voor jezelf houdt is er niets aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
quote:Boekenwurm2016 schreef op 31 januari 2017 @ 20:55:

[...]



Ik moet even zoeken waar dat staat.Centraal Moderatortopic
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Nouschi nu komt het goed gelukkig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven