K*ttenparade kruisverhoor

23-01-2017 20:29 35 berichten
Ik forum veel mobiel maar telkens als ik naar het viva forum surf, krijg ik steeds zo'n getekende poes in beeld van het onderdeel kruisverhoor. Echt behoorlijk irritant aan het worden, vooral omdat die poezen in mijn schermpje blijven staan, boven of onder mijn geopende topics verschijnen, en zelfs als beginplaatje staan in mijn favorieten en ik er met een beetje pech steeds op klik. Kunnen die plaatjes weg of is er een shortkut naar de forum onderdelen, dat iemand weet?
Dit is zo'n ontzettend grappig topic, ik stikte officieel van het lachen bij 'kutvrij forummen'
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 24 januari 2017 @ 16:10:

Dit is zo'n ontzettend grappig topic, ik stikte officieel van het lachen bij 'kutvrij forummen'
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 24 januari 2017 @ 05:50:

[...]





Zou je dat willen mailen naar forum@viva.nl als je geen adblocker hebt.

Zie OP binnen het centraal moderatortopic (pijler overig); er zouden max. twee advertenties en twee artikelen (die vagina's) mogen staan als je geen adblocker hebt. Ik heb geen adblocker en zie dus ook vaak vier vagina's. Heb het gemaild en ze gaan naar dat gegeven kijken. Lijkt me wel handig dat ze weten dat dit probleem dus vaker voorkomt.

Ze sturen je mail niet door naar Plista, dus die krijgen jouw mailadres niet.Ik heb 4 kut-reclames op een rij en adblocker, maar die werkt daar niet op
quote:spookdiertje77 schreef op 26 januari 2017 @ 02:38:

[...]



Ik heb 4 kut-reclames op een rij en adblocker, maar die werkt daar niet op Klopt, hebben ze uitgelegd in centraal moderator topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:spookdiertje77 schreef op 26 januari 2017 @ 02:38:

[...]



Ik heb 4 kut-reclames op een rij en adblocker, maar die werkt daar niet op Ghostery downloaden (zie vorige pagina) die haalt ze wel weg.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:spookdiertje77 schreef op 26 januari 2017 @ 02:38:

[...]



Ik heb 4 kut-reclames op een rij en adblocker, maar die werkt daar niet op Als je op Adblock klikt kun je een 'element blokkeren'. Sindsdien nergens last meer van!
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 26 januari 2017 @ 07:48:

[...]





Ghostery downloaden (zie vorige pagina) die haalt ze wel weg. Ga ik eens proberen...ben die kutten ontzettend beu. Vooral die met de clitoris met gezicht
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk een kutvrij forum.
Alle reacties Link kopieren


Ik vraag me toch af hoe dat werkt.

Ik forum eigenlijk altijd op mijn tablet, maar om die 2 vagina's te zien moet ik helemaal naar beneden scrollen.

Voorbij het prikbord en de tips. Zover scroll ik eigenlijk nooit, dus ik zie ze amper.

Naast de pijlers heb ik momenteel 1 kleine reclame van een makelaarssite, en tussen de pijlers in 1 klein blokje reclame voor een shuttle bus. That's it. Ik heb geen adblocker.

In een topic is het hetzelfde, ver onder de laatste reactie op de pagina.

Is het bij jullie anders?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Ja... bij mij is het anders. Ik scroll wel naar beneden, naar o.a. lezen en dan zie ik al die k*ttekeningen dus wel.

Ook onder topics zie ik ze regelmatig inderdaad.

Iemand hier opperde om Ghostery te installeren. Werkte om die tekeningen en artikelen te blokkeren, maar mijn iPad was snel en werd er supertraag van. Heb Ghostery dus snel weer verwijderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven