Actieve sessies facebook

02-02-2017 17:02 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik heb eigenlijk een vraag, waar ik het antwoord niet zeker op durf te zeggen. Kan er niet helemaal bij met mijn hoofd, dus wellicht dat de slimme digibeter mij wat uitleg kunnen geven.



Anderhalve week geleden keek ik eens heel toevallig naar de instellingen van mijn facebook account. Daar heb je het kopje '' herkende apparaten ''. Ik zag daar enkele sessies met Den Haag en of Rotterdam bij staan. Ook verschillende op mijn woonplaats en IP adres.

Nou kan ik Den Haag en Rotterdam nog begrijpen, dit omdat ik dan met mijn telefoon via een 4g netwerk ben aangemeld en deze op grote plaatsen terecht komt waar deze servers staan. Mijn woonplaats uiteraard ook want dat is via mijn eigen WIFI.



Nou is het ''mooie'' ik zag daar ook de woonplaats van mijn ex vriendin in staan. Ik dacht warempel dit kan toch niet? of toch wel?

Het mooie is dat wij hebben afgesproken dat ze mijn netflix voorlopig nog gewoon kon gebruiken, en op Netflix kan men ook zien vanaf welk IP adres er wordt gekeken. Dit was dus het identieke zelfde IP adres als de actieve sessie die ik had gezien op mijn facebook. Ik dacht bij mijzelf nee dit kan ik toch niet geloven?



Nou komt eigenlijk de volgende vraag. Dat dit het IP adres is van mijn ex dat weet ik nu wel. En ja dit is fout, maar daar reken ik zelf ter zijne tijd wel mee af.



Nou zie ik dus altijd 1 actieve sessie staan vanuit haar IP adres. Wat ik nou het vreemde vind dat deze actieve sessie nooit verdwijnt. Als ik uitlog op mijn facebook dan verdwijnt deze actieve sessie.(volgen jullie mij nog)? De sessie met haar IP adres blijft altijd staan. Alleen het vreemde is dus dat het tijdstip wel willekeurig verspringt. Dus soms wordt hij na een paar uur geupdate en soms na 1 dag. Dit is geheel willekeurig. Wat ik nou zelf eigenlijk denk. Logt ze wel in op mijn facebook?



Ik bedoel het IP adres is 100% van haar. De actieve sessie correspondeert met haar woonplaats. Maar de actieve sessie blijft constant staan en heb ik nooit zien verdwijnen. Alleen hij wordt steeds geupdate naar een nieuwe willekeurig tijdstip?



Kan het niet zo zijn dat er een ander programma wordt gebruikt? En mijn facebook op de achtergrond meedraait? Of kijkt ze echt op mijn facebook maar blijft altijd aangemeld staan? Want ik heb dus zelf ook getest. Als ik mijzelf uitlog, dan verdwijnt deze sessie. Maar die van haar blijft altijd staan?



Danke voor het lezen
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijzelf probeer in te loggen via fb account op netflix doet dat het niet
Alle reacties Link kopieren
Heb denk ik in ieder geval 1 antwoord. Als je jezelf inderdaad niet uitlogt en de browser opnieuw opstart na ongeveer een uur. Dan blijft de sessie staan en update hij de tijd. Dus het wordt een vreemd verhaal ben ik bang voor
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivalavida1990 schreef op 02 februari 2017 @ 19:18:

Dus het wordt een vreemd verhaal ben ik bang voor

Is onderstaande niet het vreemde verhaal?



quote:Vivalavida1990 schreef op 02 februari 2017 @ 18:21:

Het is heftig uitgegaan en ik heb er nog diep triest helaas erg veel last van. Hoe slecht het ook klinkt ik haal hier een beetje kracht en hoop uit. Ja ik weet het, het kan eigenlijk echt niet(mocht ze het doen). maar het houdt me voor nu heel even op de been.

Afkappen die handel, niet goed om hier zo mee bezig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja, daar kan je uren je hoofd over breken,maar precies weten doe je het nooit.

Bij mij zijn er ook een tijdje rare dingen gebeurd met mn tel. Instellingen veranderd in my Vodafone waardoor ik niet meer gebeld kon worden, WhatsApp gehackt,vrienden geblocked op Facebook. Ik wist wie het deed,maar hoe en waarom ..... schoot er niks mee op om daar achter te komen. Gewoon alles ontkoppeld, wachtwoorden gewijzigd en geen privé dingen meer delen via chat,app of mail. Klaar ermee.
Misschien hangt jouw account aan een spelletje dat ze speelt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivalavida1990 schreef op 02 februari 2017 @ 18:21:

Nee chocolol. Dat is een ander verhaal. Het is heftig uitgegaan en ik heb er nog diep triest helaas erg veel last van. Hoe slecht het ook klinkt ik haal hier een beetje kracht en hoop uit. Ja ik weet het, het kan eigenlijk echt niet(mocht ze het doen). maar het houdt me voor nu heel even op de been. Als ik er klaar voor ben kap ik alles af. Heb verder ook geen contact want dat wilde ze voorlopig niet.

Zo klonk je al een beetje. Maar is het niet juist beter om dit af te kappen omdat je er anders nog langer in blijft hangen? Juist omdat het een heftige break up was, zou ik denken dat wat afstand en rust juist fijn zijn. Door telkens te kijken of zij nog mogelijk met jou bezig is, voed je het probleem alleen maar, denk ik zo. Je moet het zelf weten natuurlijk, ik snap dat het soms fijn voelt om nog iets te hebben om aan vast te houden, maar op den duur moet je er toch overheen en ik denk dat dat sneller gaat als je je fysiek en metaal losmaakt. Sterkte ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven