Van Samsung naar iPhone

04-02-2017 05:05 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Mijn telefoonabonnement loopt bijna af.

En eigenlijk ben ik ook toe aan een nieuwe telefoon. Nu twijfel ik enorm tussen de Samsung a5 en iphone 5s. Ik heb nu een oudere Samsung. Ik heb altijd geroepen nooit apple te willen. Maar nu begin ik toch te twijfelen. Iemand ervaring die is overgestapt van Samsung naar Apple?





--------------------------------------------

top ringtones, mp3 ringtones download, funny ringtones
quote:poldervrouw schreef op 04 februari 2017 @ 10:23:

Niet alleen snap je je telefoon niet. Maar ook forum niet



In topic lijst staat dit topic keurig " iPhone of Samsung " en als je topic opent staat alles in hoofdletters qua topic titel. Dat is bij ieder topic zo.. Ook maar handleiding viva forum downloaden als je toch de handleiding van de iPhone zoekt De mods hebben het blijkbaar aangepast, de titel was wel degelijk in schreeuwerige hoofdletters.
Alle reacties Link kopieren
quote:biekoe schreef op 04 februari 2017 @ 09:58:

Met de IPhone heb ik nooit problemen. Ook ik heb 16 Gb het is krapaan maar het lukt.



Off-topic, maar wel een tip: ik heb laatst 2gb ruimte vrij kunnen maken!

Naar iTunes gaan, daar een lange film kiezen, LOTR bijvoorbeeld. Klikken dat je die wilt downloaden, maar na een paar seconden krijg je de melding dat je niet voldoende geheugen hebt. Nog 2x doen en hoppa, 2gb ruimte vrij.



Het schijnt te komen dat door die actie al je oude meuk (cookies en bestandjes) weggegooid/gereorganiseerd wordt. Net zoals 'schijfopruiming' op je PC: alles wordt weer even netjes achter elkaar gezet ipv losse stukjes her en der.



Google anders maar even, volgens mij is het laatst ook als tip bij Linda Magazine op FB gezet. It's amaaaaazing
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Als je geen groter scherm wilt is de Iphone SE ook een optie. De 5s is een model ouder.



En op een Iphone werkt Apple Music of Spotify toch ook gewoon?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 04 februari 2017 @ 10:38:

[...]



De mods hebben het blijkbaar aangepast, de titel was wel degelijk in schreeuwerige hoofdletters.EENS!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 04 februari 2017 @ 10:47:

[...]





Off-topic, maar wel een tip: ik heb laatst 2gb ruimte vrij kunnen maken!

Naar iTunes gaan, daar een lange film kiezen, LOTR bijvoorbeeld. Klikken dat je die wilt downloaden, maar na een paar seconden krijg je de melding dat je niet voldoende geheugen hebt. Nog 2x doen en hoppa, 2gb ruimte vrij.



Het schijnt te komen dat door die actie al je oude meuk (cookies en bestandjes) weggegooid/gereorganiseerd wordt. Net zoals 'schijfopruiming' op je PC: alles wordt weer even netjes achter elkaar gezet ipv losse stukjes her en der.



Google anders maar even, volgens mij is het laatst ook als tip bij Linda Magazine op FB gezet. It's amaaaaazing Maar dan moet je toch betalen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 04 februari 2017 @ 10:38:

[...]



De mods hebben het blijkbaar aangepast, de titel was wel degelijk in schreeuwerige hoofdletters.Ach. Niet gezien. Ik zag het zoals het nu was
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 04 februari 2017 @ 11:38:

[...]

Maar dan moet je toch betalen?



Neehoor, want het voorbereiden om te downloaden lukt niet, want niet voldoende geheugen/beschikbare ruimte Net weer even geprobeerd.



Hoe het met iTunes werkt als je nog wel voldoende ruimte hebt maar de boel wilt opschonen weet ik niet, want ik gebruik iTunes nooit. Waarschijnlijk moet je, net s bij een app downloaden, je wachtwoord invullen? Dat doe je dan dus niet. :-)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
-
anoniem_300341 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 12:07
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 04 februari 2017 @ 15:00:

[...]





Neehoor, want het voorbereiden om te downloaden lukt niet, want niet voldoende geheugen/beschikbare ruimte Net weer even geprobeerd.



Hoe het met iTunes werkt als je nog wel voldoende ruimte hebt maar de boel wilt opschonen weet ik niet, want ik gebruik iTunes nooit. Waarschijnlijk moet je, net s bij een app downloaden, je wachtwoord invullen? Dat doe je dan dus niet. :-)



Thanks, het werkt! Ik had nog minder dan 1 gb en nu meer dan 2,5



Mijn neef wilde trouwens ook nooit Apple en dus geen iPhone. Vorig jaar toch een iPad aangeschaft en nu een iPhone gekregen van zijn werk. Hij is er helemaal happy mee; ondanks dat het de 5S is, vindt hij hem veel fijner dan zijn Android telefoons, waaronder Samsung.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven