iPad mini 1 ondersteuning

05-02-2017 17:12 16 berichten
Vraagje.. mijn schoonmoeder wil een iPad en nu zijn we dus zoekende..

Hopelijk kan iemand hier helpen. Hoelang is een iPad 1 nog te gebruiken? Qua ondersteuning?



Alvast dank
Waarom wil je zo'n oude iPad voor haar kopen??
quote:Lady_Vintage schreef op 05 februari 2017 @ 17:16:

Waarom wil je zo'n oude iPad voor haar kopen??Dat was volgens mij niet de vraag maar voor je informatie: dat is al behoorlijk wat geld voor ons. Mocht je nog wat overhebben dan kan je een pb sturen!
Alle reacties Link kopieren
Huidige apps worden niet meer ondersteund en doen het dan soms niet meer.

Dat zal voor spelletjes wellicht geen probleem zijn maar bijv wel voor internetbankieren.



Heb je er 1 op het oog? Welke iOs heeft deze?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een iPad 1, maar die krijg ik met geen mogelijkheid meer aan de praat... Ondersteuning biedt Apple niet meer. Kun je niet kijken voor een tablet van een ander, goedkoper, merk?
Winter is coming...
Oké!

Dank voor de reacties! We hebben nu een 2 op het oog, hopelijk ondersteunt deze wel? :-)
Alle reacties Link kopieren
Het gaat erom hoe oud de ipad is!

iOs 8 of 9 is gewenst, lager heeft geen zin
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Waarom per sé een IPad? Is ze gewend om met Apple producten te werken? Er zijn andere beter betaalbare tablets die ook prima zijn. Kijk eens op tweakers bij price watch voor ervaringen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Hier kun je zien hoe recent een model is. Zoals je ziet is de iPad Mini 2 nog net "current" en de iPad Mini 1 niet meer.



https://en.wikipedia.org/wiki/IPad#IPad_Mini_series
Ze is inderdaad Apple gewend en willen het zo simpel mogelijk houden.

Bedankt voor de reacties!
quote:Anoniem1234567891 schreef op 05 februari 2017 @ 17:17:

[...]





Dat was volgens mij niet de vraag maar voor je informatie: dat is al behoorlijk wat geld voor ons. Mocht je nog wat overhebben dan kan je een pb sturen!Dan ga je met je schoonmoeder in overleg over wie wat betaalt. Maar een iPad uit het stenen tijdperk (2010) kopen is geld weggooien. Spaar dan beide/schoonmoeder iets langer.
iPad Mini schrijft ze hè, niet de gewone iPad. De Mini is een stuk nieuwer.
Alle reacties Link kopieren
iPad mini 1 is ook te oud, net als de iPad 2.



HEEL kort door de bocht moet je op het moment niks meer kopen zonder Lightning-aansluiting (dus de smallere, kleinere stekker met maar 8 contactjes).
We gaan voor de iPad mini 2.

Is prima voor surfen en wat gamen.
quote:RikM schreef op 05 februari 2017 @ 19:55:

iPad Mini schrijft ze hè, niet de gewone iPad. De Mini is een stuk nieuwer.In haar OP heeft ze het over een IPad 1. Daarnaast geldt voor beiden ongeveer hetzelfde. Niet of niet lang meer goed bruikbaar. Zonde om daar nu je geld aan uit te geven.
quote:Lady_Vintage schreef op 05 februari 2017 @ 20:03:

[...]





In haar OP heeft ze het over een IPad 1. Daarnaast geldt voor beiden ongeveer hetzelfde. Niet of niet lang meer goed bruikbaar. Zonde om daar nu je geld aan uit te geven.Ze blijven gewoon bruikbaar. Alleen sommige apps zijn niet ondersteund.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven