Iemand ervaring met telfort verlenging??

06-02-2017 11:02 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen



Ik kan mijn abonnement verlengen bij telfort. Nu moet je bijna bij elke telefoon bijbetalen. Nu is mijn vraag dus moet je die bijbetaling direct betalen of krijg je daar een factuur van?

(Ik ben al klant)
Alle reacties Link kopieren
Telfort heeft vast wel een (online) helpdesk?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En let goed op. Meestal zijn dit soort constructies financieel niet zo gunstig en betaal je meer voor je telefoon dan als je 'm los had gekocht.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Als je nu besteld, komen de kosten voor de telefoon bij je eerstvolgende factuur op.

(IK heb 2 maanden geleden mn abo verlengd bij Telfort.)
Ik heb eenzelfde soort abonnement bij telfort en kan binnenkort weer verlengen. Ik heb eens vergeleken maar bij bijvoorbeeld tele2 zou ik voor zowel de telefoon als de belkosten een stuk voordeliger uit zijn. Ik zou zeker even rondkijken als ik jou was. Ik weet niet welke telefoon je wil. Ik heb destijds niet bij hoeven te betalen voor de telefoon (in 1x) maar betaalde dit bedrag per maand. Kreeg daar duidelijk een overzicht van.
Bij telfort kun je echter wel je belminuten meenemen en bel je bij lange gesprekken na 10 minuten gratis.

Dat heb ik bij andere aanbieders nog niet gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag de iphone 6s dat abonnement kost 28 euro p/m en dan moet ik 275 euro bijbetalen voor de telefoon.

Is dan 100 belminuten onbeperkt sms en 1500mb



Mijn abonnement loopt tot juni 2017 en heb nu echt een nieuwe telefoon nodig. Dus als ik bij een andere provider ga dan moet ik ook gelijk betalen voor dat abonnement denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Belle73 schreef op 06 februari 2017 @ 12:25:

En let goed op. Meestal zijn dit soort constructies financieel niet zo gunstig en betaal je meer voor je telefoon dan als je 'm los had gekocht.Ik reken het elke keer weer uit en elke keer kom ik met 24x het maandbedrag lager uit dan een los toestel. Wel bij belsimpel, bij een provider zelf betaal je doorgaans aanzienlijk meer.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Knuffelheks schreef op 06 februari 2017 @ 15:56:

Bij telfort kun je echter wel je belminuten meenemen en bel je bij lange gesprekken na 10 minuten gratis.

Dat heb ik bij andere aanbieders nog niet gevonden.Dit was bij mijn vorige abo van Telfort zo, maar bij mijn huidige abo bij Telfort niet. Ik wist dit niet en zat dus de eerste maand behoorlijk over mijn limiet.
quote:GinnyJones schreef op 06 februari 2017 @ 17:03:

[...]





Dit was bij mijn vorige abo van Telfort zo, maar bij mijn huidige abo bij Telfort niet. Ik wist dit niet en zat dus de eerste maand behoorlijk over mijn limiet.



Ai, da's niet fijn .

Goed dat je het zegt, iets om op te letten als ik verleng dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:GinnyJones schreef op 06 februari 2017 @ 17:03:

[...]





Dit was bij mijn vorige abo van Telfort zo, maar bij mijn huidige abo bij Telfort niet. Ik wist dit niet en zat dus de eerste maand behoorlijk over mijn limiet.



Raar hoor, er staat op hun website dat je na 10min. gratis belt en de belmin/mb zijn 3 maanden geldig. Dat gaan ze echt niet op hun website zetten, als ze dat niet waar kunnen maken. ik heb in sept.2016 verlengd, en toen kreeg ik 100belmin. en 1000mb er gratis bij. En ik heb 4G , dat is nu ook gratis bij telfort.. volgens mij is er iets mis gegaan bij jouw abonnement verlenging. Want het is nog steeds geldig.

Ik bel na 10min. nog steeds gratis, en alle belmin/data neem ik ook mee naar de volgende maand.
quote:Hayek schreef op 06 februari 2017 @ 16:55:

[...]



Ik reken het elke keer weer uit en elke keer kom ik met 24x het maandbedrag lager uit dan een los toestel. Wel bij belsimpel, bij een provider zelf betaal je doorgaans aanzienlijk meer.



Dat ligt maar aan welk duur toestel je wil. En hoeveel data je wil en echt nodig hebt. En of je uberhaupt een nieuwe telefoon nodig hebt.



Ik reken het elke keer weer uit en ben al jaren goedkoper uit met een Ben sim only plus internet van 9 euro in de maand en een los toestel. In dit geval een MOTO G, die de 2 jaar al voorbij is. Daarvoor een hele dure HTC desire Z voor ruim 3,5 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Van het weekend heb ik mijn abonnement verlengd bij telfort. Bij mijn eerstvolgende factuur betaal ik voor de telefoon. Dit is dus alleen voor bestaande klanten en een verlenging.
Ik ben heel tevreden over Telfort. Ik had bij mijn verlenging een samsung genomen. Dat ding deed het helemaal niet bij mijn wifi aansluiting.



Ik heb een week bij de klantenservice aan de lijn gehangen, technische service gehad, nada, noppes. Ik kon het gewoon omruilen omdat ik een omruil termijn had van 14 dagen. Voorheen had ik een refurbished I phone, nou heb ik een LG, die net zo goed is als de i phone.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven